Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Ja kupiłem ten http://allearchiwum.pl/megane_tce_130ps_gt_line_skora_navy_full_slask-6021500048.html sprawdziłem przebieg w aso renault i się zgadza. Silniki 1,4 tce są mocno paliwożerne i raczej dużych przebiegów nie powinno być.
  3. Megane III phII Lekko przydławiony motor 1.5 dCi

    Panowie wracam do tematu. Wymieniłem Egr'a na nowy Pierburga - ten który idzie na pierwszy montaż. Guzik nic nie zmieniło, zamuła z dołu. Jeździ się fatalnie, jak się odepnie wtyczkę od Egr'a, albo przepływomierza jest wszystko dobrze. Nie mam już pomysłu, błędów nie ma.
  4. Cześć! Od pewnego czasu wyświetla mi się symbol klucza i komunikat "sprawdź hamulec parkingowy" mimo że wszystko jest w porządku.Hamulec zaciska i zwalnia tak jak powinien.W zeszłym roku miałem ten sam problem.Podjechałem pod kompa,błąd wykasowali,przyczyny nie znaleźli.Mam pytanie - czy da się to wykasować za pomocą U480 ? ELM327 tego nie łapie. A może inne propozycje?
  5. Stary, yyy ... Męczysz. Nie da się tego oglądać. Pomijam wartość merytoryczną bo ta ginie przez częstotliwość "yyyyowania" .
  6. Hej. Mam taki sam problem. POmimo właczenia klimatyzacji i ustawienia temperatiry na 15C z kratek pasazera leci zimne powietrze a z kratek po stronie kierowcy leci cieple. Czy udało sie ustalic jaka byla przyczyna problemu?
  7. W sumie nie ważne jaką drogą, najważniejsze aby Monika odzyskała swoje pieniądze i/lub sprawny samochód. Trzymam kciuki za pozytywny rozwój sprawy. Takie sytuacje pokazują jak ważne jest "posiadanie" zaufanego mechanika. Dotychczasowe auta serwisowałem tylko u jednego, do którego trafiłem wiele lat temu z polecenia i do tej pory mnie nie zawiódł. Zawsze kiedy wymieniał mi coś "ważniejszego" np. rozrząd określał, że daje mi gwarancję na tyle i tyle lat i km.
  8. Hej, ale dobrze pojechał przynajmniej jeśli chodzi o tył. Niepotrzebnie dodał ten bełkot o kolumnie Macphersona, bo taka kolumna jest montowana włącznie z przodu, Z tyłu jest ot pseudo MacPheroson gdyż przenosi tylko siły boczne. (oczywiście tylko tam gdzie występuje).
  9. Ogólne Renegeracja turbiny po 250km padł silnik

    Przepraszam kolego, ale dopóki mechanik nr 1 nie dostanie wezwania sądowego dopóty nie zrobi nic w tym temacie. Facts & figures jak to mawiają na zachodzie. Niekiedy warto zrobić krok wstecz żeby zrobić dwa kroki do przodu.
  10. W sumie to 10 sierpnia miałem to samo - w momecnie padł. Zablokował się ten silnik "na amen" i nie można było nawet ręcznie odblokować. Kupiłem nowy oryginalny na alle za 82 PLN i na drugi dzień zamontowałem. Roboty faktycznie na 5 minut. Dla tzw. świętego spokoju rozciąłem jeden wywietrznik wykładziny tak, by można było włożyć tam rękę i odblokować, bez demontażu całości. Swoją drogą - czytałem gdzieś, że te siłowniki to bolączka. Na chińskich portalach są, ale drogie. Zastanawiałem się czy od innego renaulta by nie pasował, bo wydają się być podobne.
  11. Kosztorys realny naprawy układu zasilania firmy Delphi to ; ( 02.2016 r ) - komplet NOWYCH wtryskiwaczy to ; 2000 -2200 zł ; regenerowane to 1600 - 1700 zł , - pompa wtryskowa NOWA to 1500 zł , regenerowana ok. 800 zł , - filtr paliwa + ewentualnie przewody paliwowe, zbiornik używany benzyna to 100-250 zł. Koszt wszystkich nowych części nie powinien przekroczyć 4000 zł i do tego robocizna max 1000 zł. Wychodzi więc jasno jak na dłoni, że za 5000 zł powinnaś mieć właściwie nowy układ paliwowy , natomiast regenerowany za 3750 zł
  12. Witam wszystkich. Opiszę krótko problem: Po starcie silnika obroty przez chwilę utrzymują się w okolicach 800-900 - silnik pracuje w porządku. Jednak po chwili spadają do 500 i silnik zaczyna się dławić (czuć drgania w kabinie). Podczas jazdy po wciścnięciu pedału gazu, samochód traci na chwilę moc, po czym za chwilę gwałtownie przyspiesza/szarpie. Spadek mocy po naciśnięciu pedału gazu występuje na każdym biegu - czasami jest on większy, czasami mniejszy. Problem występuje zarówno na benzynie i LPG - przy czym na benzynie jest chyba nawet gorzej (większe mulenie, spadek mocy i szarpanie). Błędów po podłączeniu do CLIPA nie ma. Sprawdzałem cewki, świece i wymieniłem lambdę (była martwa), jednak póki co nie pomogło. Przepustnica wygląda ok, jednak nie da się sprawdzić silniczka, więc ciężko stwierdzić czy sprawna. Z tego co doczytałem może to być uszkodzenie: - czujnika położenia pedału gazu - czujnika położenia pedału hamulca - sprzęgła (raczej mało prawdopodobne) W czym jeszcze może leżeć problem? Z góry dziękuję za pomoc
  13. Woda nie spływa na szybę, na końcach całej konstrukcji z przodu i z tyłu, z lewej i prawej strony znajdują się kanaliki do których od dołu podpięte są rurki odprowadzające wodę na zewnątrz. Zwróć uwagę czy ten nowy solardach nie ma odciętych końcówek do podłączenia węży (zdarza się przy wycinaniu z dachu)
  14. Witam Wszystkich. Temat trochę na czasie więc polecam stronę, dzięki której można obserwować wyładowania atmosferyczne (pioruny i burze) w czasie rzeczywistym.
  15. No to super. Ustaw pokrętło na DC lub V z płaską kreseczką (najczęściej w prawo pokrętłem), maksymalnie na około 20-30V i jedną końcówką przyłóż do żółtego, a drugą do ciemno szarego - powinno wyskoczyć ok. 12V. Natomiast jak chcesz sprawdzić czy coś jest masą to pokrętło na część na której jest symbol "omegi" na najmniejszą wartość około 20, przykładasz jeden koniec do metalowej części samochodu (koniecznie musi być to taki element który jest połączony z całą karoserią) a drugi koniec przykładasz do ciemno szarego przewodu. Jeżeli to masa to miernik powinien pokazać Ci około zera.
  16. Przestało cykać , nie zdążyłem nagrać dzięki za odzew.
  17. Mam, ale dopiero uczę się go używać. Czyli główne zasilanie jest w żółtym?
  18. Kombinerki i jazda. Musi się odkręcić.
  19. Hej Mam problem z moim Scenic, otóż od jakiegoś czasu ubywa w znaczącej ilości oleju tak jakiś z 1 litr na 200 km w trasie nad morze z śląska musiałem dolewać w trasie olej :( Nigdzie nie ucieka, nie ma plam ale kopci na biało na zimnym i przy mocnym dodaniu gazu. Turbo miałem regenerowane z 3 lata temu a silnik ma przejechane z 290k. Oddałem auto do mechanika i sprawdził turbinę, odmę czy nie zalana ale wszystko porządku i stwierdził że silnik do kapitalki. Moje pytanie brzmi gdzie można rzetelnie wykonać taką usługę lub potwierdzić , ze to na pewno to.?
  20. Czyli nie masz miernika - no to będzie ciężko sprawdzić. Dobra jak z żółtym świeciła to jest właśnie główne zasilanie. Niestety żeby konkretnie posprawdzać koniecznie kup miernik (najtańszy) i wtedy można będzie posprawdzać. Tak to za dużo gdybania.
  21. @seba89 jesteś górnik roku. Na przyszłość sprawdzaj daty postów na jakie odpowiadasz.
  22. W jaki sposób mogę to sprawdzić bez spalenia czegokolwiek? Początkowo zakładałem, że to jest właśnie masa, ale żarówka świeciła wtedy tylko w połączeniu z kablem żółtym.
  23. Sprawdź jeszcze raz co masz na żółtym przewodzie, na pracującym silniku ale też jak masz podłączone przyciski i naciskasz co się dzieje. Czy na pewno nie pomyliłeś się z podaniem która to masa. Sprawdź gruby czarny - no może ciemno szary dla kobiet - kabel czy nie masuje. Tam gdzie niebieski kabel to jest tylko zasilanie diody podświetlającej.
  24. Zależy który się przepali. Może nie być zasilania idącego na skrzynkę bezpieczników. Rozrusznik nie będzie kręcił.
  25. Witam, może ktoś z autopsji wie jakie są objawy przepalonych (spalonych) bezpieczników w megane II, benzyna 1,6 sedan? Bardzo by mi to pomogło. Najbardziej interesują mnie objawy które wystąpiły faktyczne przy spalonych tych bezpiecznikach a trochę mniej to co może się dziać. Może ktoś już coś takiego przerabiał. pozdr wszystkich i bardzo dziękuje koledze Przemowi na nakierowanie mnie na ten trop
  1. Load more activity
×