Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

brevo

Nowy użytkownik
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Reanult Megane III
  • Silnik
    1,4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    95000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. brevo

    Renault Talisman

    ciut Passata przypomina ;)
  2. brevo

    Silnik do gazu

    Witam, również posiadam 1,4 Tce i od roku na LPG przejechane coś koło 15 000 to niewiele, ale jak kolega wcześniej napisał dobrze zestrojona instalacja to podstawa. Ja jestem bardzo zadowolony a raczej moja żona bo ja jeżdżę już Saabem 9-3 2.0 T 240KM i też w LPG, choć bardzo lubię Renówkę i czasami sobie do nie wsiadam. Brakuje mi jedynie Automatu. PS kolego jak zrobiłeś 146 KM chip czy zmiana map? Pozdrawiam
  3. brevo

    Silnik do gazu

    i stało sie trrrr pszz zostało zamontowane :) ja mam KME Nevo wtryski Barracuda i butla 55l w kole. Wszystko ładnie zamontowane , mimo ciasnoty pod maską bardzo ładnie zamontowane, wtryskiwacze pod osłoną silnika. Dostp do filtrów równiez bdb. Wlew LPG pod klapką.
  4. brevo

    Silnik do gazu

    Witam, właśnie oddałem swoja 1,4 TCe do zagazowania. Jak ma turbo to i zawory są mocniejsze, nie ma bata.... Tak jak kolega wyżej pisał dobry gaziarz to podstawa. Poza tym w serwisie Renault w Łodzi też gazowali te silniki tylko za 4,5 tys zł. Pozdrawiam
  5. brevo

    Dziwny dźwięk

    Hej kolego mam dokładnie to samo. Unieś bagnet od oleju to przejdzie serio :)ale to nie jest rozwiązanie doraźne. trzeba ten grzybek wymienić, muszę się za to zabrać. Wie ktoś ile to kosztuje? Pozdrawiam
  6. brevo

    wskazanie benzyny

    WItam, zamontowałem do mojej Meganki KME Nevo. Ma 3/4 baku Pb. Jeżdżę na LPG i cały czas ubywa Pb (tzn tylko na wskaźniku).Nie mam emulatora a dzisiaj wskaźnik Pb wrócił do właściwej pozycji. Jak to w końcu jest? Sam się nastawił np. po 10 odpaleniach, stał krzywo i nastąpił reset? NIe dotankowywałem Pb. PS. czy naciśnięcie przycisku zerownania przebiegów ma wpływ na wskazania ilości Pb? pozdrawiam
  7. Witam, ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ jeśli ktoś czytał moje wcześniejsze posty i zastanawiał się na darmo jak mi pomóc...to podsyłam dla potomnych odpowiedź..:) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ miałem spier...rozrząd, źle założony, różnica jakieś 1,5 ząbka...heh a wydałem niepotrzebnie 500zł na wymianę przepustnicy, mapowanie jej itp. okazało się , że rozrząd przy wymianie był na końcu niewłaściwie zamontowany heh... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W tym momencie obroty ok i wszystko super. Tylko raz jeszcze trzeba było rozrząd rozkręcić, ale problem zniknął :) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ pozdrawiam Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  8. u mnie stwierdzono jednak uszkodzoną przepustnicę, niestety w tej części nierozbieralnej. Jest taki spadek napięcia na biegu jałowym , który powoduje to wahnięcie obrotów. Zamiast trzymac około 750 spadają nawet do 640 i wracają do około 750. Ale przez ten moment jest takie lekkie trzęsienie autem , które doprowadza mnie do szału :D Wyczyścili mi dokładnie to napisałeś Tommi3737, więc auta na kolejne 100 000 spokój ;)
  9. nie wiem co to ten CLIP. Czy to oryginalny program Renault do diagnostyki? Bo miałem podłączany komp przez OBD ale mechanior nie miał silnika 2.0 w tym swoim programiku!! :D użył niby adaptacji do 1.6! Nie pomogło i nie wiem jaki to był program. Umówiłem się na poniedziałek do ASO w Zgierzu. Koszt 100 zł. ps. nie piszcie prosze "zmień mechanika" ;)
  10. Pytanie o spalanie zależy od stylu jazdy i warunkach w jakich przychodzi mu jeździć. Ja mam Clio 2 w wersji Extreme z tym silnikiem 1.4 98 KM i pali teraz zimą 10-11 litrów. Klima właściwie cały czas pracuje. Bez klimy około 9.5, ale dodam, że w Łodzi czasami są naprawdę spore korki. Latem po mieście około 9.5, ale ja jeżdżę dość dynamicznie :D Ten silniczek jest bardzo fajny ale w Clio ;) Megane jest sporo cięższa poza tym jest dość mroźno.... Moje 2litrowa Meganka spala teraz około 11-11,4 l W trasie 2 litrowy silnik wypada znacznie lepiej. Spalanie 7,3 ostatnio Łódź- Zakopane z max. dozwoloną prędkością na każdym odcinku, no może plus =,10 km/h więcej ;)
  11. witam, ja pisałem w innym wątku ale nikt nie był w stanie odpowiedzieć... Mam podobny problem po wymianie KZFR. Przepustnica była ruszana więc do tej pory falują mi obroty na biegu jałowym tzn opadają poniżej 750 i tak zatrzęsie czasami autem.... Wydaje mi się ,że samoistnie się nie przyuczy....Chyba też mnie czeka przyuczanie. Mam tylko pytanie czy musi to być w ASO? pozdrawiam
  12. tu mam link z youtuba w innym wątku było coś o rozciąganiu sprężynki... jak wejdzie się na youtube to właściciel linka wpisał tam komentarz co to było.
  13. Witam, Mechanik wymienił mi KZFR bo klekotał jak diesel. Rozrząd przez poprzedniego właściciela był wymienianym rok temu razem z pompą wody więc wymieniłem dodatkowo koło pasowe, pasek i doszły do tego uszczelki. Z takim dieslem jeździł bez mała dwa lata, tak twierdził bynajmniej. Gdy odebrałem auto problem zniknął chodzi cicho, ALE.... na poczatku miał obroty 1100 i nie chciały zejść niżej. Z-cy mechanika czyli jego Junior Mechanicy ;) stwierdzili, że to coś z przepustnicą i jeden pytał drugiego czy jakiś wężyk podpiął itp (aż tak obeznany w temacie nie jestem :P) Coś tam pogrzebali i obroty nie wiem czy samoczynnie czy dzięki ich zasłudze, spadły do mniej więcej 800. Czyli ok. Ale mówią, przejedź się Pan. No to się przejechałem. Auto rzeczywiście zaczęło szybciej jeździć i to dużo :D na 2 biegu aż nazbyt szarpało. Pogoniłem go na wszystkich biegach wykoczył SERVICE. Wyłączyłem i włączyłem SERVICE zniknął :D Wróciłem więc mechanik zaczął teoretycznie adaptować przepustnicę, ale nie miał programu do silnika 2.0 tylko do 1.6, stwierdził, że nie powinno mieć to znaczenia. Odpalił auto i silnik do momentu włączenia się wentylatora pracował na biegu jałowym ok. twierdził, że przy rozwalonym KZFR rozlegulował się trochę i musi się "nauczyć" na nowo....(cokolwiek to znaczy) Ale ja jezdżę teraz tym autem i po pierwsze na biegu jałowym obroty lekko spadają na ok 750 i za moment wracają do 800, a przy tym auto czuć jak wibruje (może to poduszka silnika??) Poza tym dziwnie te obroty spadają tak hamują przy 1000 i dziwnie przesuwają się na 800. W innych autach a miałem już Focusa 2.0, Mazdę 6, Saaba 9-3, obroty łagodnie ale PŁYNNIE ustawiały się na właściwą dla silnika wartość, dziwne wczśniej przy rozwalonym KZFR tak nie było.... CO to może być?? Chodzi mi gównie o te obroty i wibracje auta (takie cykliczne zatrzęsienia tylko na luzie). Czy od obrotów może tk trząść się samochód ??? Poza tym wzystko chodzi pięknie,ładnie ;) i jeszcze jedna ważna rzecz przy gaszeniu silnika też trzęsie jak w dieslu ...może to też poducha? pozdrawiam forumowiczów świątecznie :P Proszę zapoznać się z Regulamin pkt. 5.17 To że nie pojawiła się odpowiedź nie upoważnia do ponownego przepisywania tego co już napisałeś. P_r_z_e_m_o Dodano: 23 gru 2012 - 16:37 tak, ale nie mogę skasować tamtego postu ;) również pozdrawiam ;) Dodano: 28 gru 2012 - 22:40 wyczyszcona przepustnica, sprawdzone cewki, wymienione świece.... kiedy obroty stabilizują się na 750/800 wtedy czuć lekkie wibracje , dodatkowo słychać taki świst z przepustnicy, o którym było w innych wątkach ale tylko na rozgrzanym silniku Wyczyściłem więc czujnik par oleju, ale mimo wszystko od czasu do czasu nadal zapiszczy.... W sumie to auto jeździ dobrze i ic się z nim nie dzieje, ale w sprawach związanych z autem jestem dość pedantyczny i nie lubię jak mi coś piszczy albo lekko drży :P ma ktoś jakiś pomysł??? WTF.. Kupić nowy czujnik par oleju?
  14. http://tvnplayer.pl/programy-online/superwizjer-odcinki,337/odcinek-959,samochody-bardzo-uzywane,S00E959,11341,ogladaj.html polecam o procederze handlarzy, niby wszystko wiemy a i tak niektórzy kupują od handlarzy i w komisach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!