FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: Nowe Renault Espace i Kevin Spacey

Skocz do zawartości


Giełda: samochody


Pozostałe ogłoszenia


Dodaj nowe ogłoszenie



Reklama

Ostatnie komentarze


Inne materiały



Szukaj artykułów


Redakcja


Dane redakcji

Kontakt:
[email protected]

Nowe Renault Espace i Kevin Spacey -----

kwi 14 2015 14:46 | Krzychu  w Ze świata

Nowe Renault Espace i Kevin Spacey

Pojawienie się modelu Espace w 1984 r. oznaczało wprowadzenie przez Renault zupełnie nowej koncepcji samochodu – minivana – który miał zrewolucjonizować rynek i doprowadzić do powstania kilka lat później prawdziwej sagi reklamowej pod hasłem „A jeśli prawdziwym luksusem jest przestrzeń?”.
W 2015 r. powraca całkowicie odmieniony model Espace – samochód o płynnych liniach i jednocześnie potężnej sylwetce crossovera – oferujący nowe, niespotykane dotąd wyposażenie. Dzięki systemowi Renault Multi-Sense, Nowe Renault Espace zapewnia wyjątkowe, personalizowane wrażenia z jazdy.

Wspólna kampania Renault i Publicis wprowadzająca na rynek nowego crossovera, flagowy produkt marki, koncentruje się na kluczowej dla Grupy docelowej wartości, jaką jest czas. Kampania ta, stworzona pod hasłem „Make your time great” („Czas należy do Ciebie”), ukazuje Nowe Renault Espace jako samochód, dzięki któremu kierowca zacznie postrzegać czas inaczej.
Aby wprowadzić tę koncepcję w życie i uwieść wymagających klientów, Renault i Publicis zdecydowały się na współpracę z prawdziwie inspirującą gwiazdą – aktorem Kevinem Spaceyem. Biorąc pod uwagę wyjątkowość tej kampanii, bogatą i niezwykłą historię kariery Kevina Spaceya, jak również jego charyzmatyczną osobowość, jest to wybór jak najbardziej naturalny.

W filmie przygotowanym na potrzeby kampanii aktor opowiada o swoich najgłośniejszych rolach („American Beauty”, „Podejrzani”, „House of Cards”) i prezentuje zalety Nowego Renault Espace.
Dodatkowym atutem jest możliwość lepszego poznania aktora dzięki pięciu rozpowszechnianym w internecie materiałom, w których aktor szczerze i ze szczegółami opowiada o swojej karierze, motywacjach i pragnieniach.

Elementem wzbogacającym kampanię są trzy materiały graficzne przedstawiające Kevina Spaceya i Nowe Renault Espace w niezwykłych miejscach.
Zakrojona na szeroką skalę kampania prezentowana będzie w formie cyfrowej na stronie www.espace.renault.com oraz na portalach społecznościowych w postaci banerów i innych wyjątkowych treści (wywiady, kulisy itd.).
Kampania rozpocznie się 15 kwietnia we Francji, a następnie wprowadzona zostanie w pozostałych krajach Europy.



Załączona grafika: Kampania Renault Espace.jpg

Źródło: Renault Polska
Foto: Renault


1 Komentarzy

Strona 1 z 1

KajkaM 

04 lipiec 2015 - 22:50
Fajnie zgrali nazwisko i nazwe modelu - nomen omen.
0
Nie masz uprawnień do pisania komentarzy do tego wpisu
Strona 1 z 1



Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: [email protected]. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting www :: Symfony2 developer :: Blog mechatronika :: Książka pojazdu (beta)