Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

masay

Nowy użytkownik
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About masay

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jawor
  • Województwo
    dolnośląskie

Samochód

  • Auto
    Megane 2 ph 2
  • Silnik
    1,9 dci 130 km
  • Przebieg (tys.km)
    154000
  1. dziekuje za odpowiedź. W moim przypadku okazało się że ktoś założył zła pompe wtryskową. Miałem od 120 konnego silnika. Skapłem sie dopiero po tym jak przyszła mi druga pompa wtryskowa, taką jak miałem założoną w silniku i ona miała inne koło zębate na pasek. Dało mi to do myslenia i wkońcu doszłem że ta pompa jest nie od tego modelu silnika. Zamówiłem więc drugą o końcówce numeru 087 a nie jak moja była 075 i teraz wszystko chula jak trzeba. Ktoś dał ciała wcześniej ponieważ w dowodzie mam moc silnika wpisaną 88 kw, a powinno być 96 kw.
  2. No i mistrzu przez ciebie bym był 2 tysie w plecy. Także na przyszłość jeżeli nie jesteś pewny to się lepiej nie udzielaj bo kogoś w koszty wpędzisz. W moim przypadku okazało się że miałem złą pompe wtryskową założoną. Miałem od 120 konnego motoru. Nie wnikam w szczegóły czemu przy takim przebiegu ktoś ją wymieniał, ale po wymianie na pompę z końcówką numeru 087 czyli od 131 koni wszystko chula aż miło. W dowodzie mam moc silnika 88 kw czyli 120 koni i dlatego ktoś tak dał dupy. A mam silnik 131 koni REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. Zbyteczne i nie estetyczne jest przepisywanie tego samego bezpośrednio pod oryginalnym postem. - mireczek01
  3. Megane II phII czujnik temp.spalin

    A więc odpowiem sobie sam bo nikt chyba nie ma wiedzy na odpowiedź do mojego pytania. Tak czujników jest 3. Jeden przed turbo, a dwa kolejne przed i za FAP. Jeżeli wyświetla błąd P0242Achodzi o czujnik przed turbo
  4. Panowie dla potomnych opisze jak wygląda w skrócie wymiana pompy. Otórz pompy nie trzeba programować. Wymiana tak jak myślałem jest p&p. Demontujesz starą, wkładasz nową i po bólu. Trzeba pamiętac o właściwym naciągnięciu paska rozrządu ponieważ ja za mocno naciągłem i wył mi pasek, a myślałem że to uszkodzona pompa jest. Dźwięk jest taki jak by coś się zacierało w okolicach wałka rozrządu. Wymiana nie jest skomplikowana jakoś bardzo. Trzeba odkręcic nadkole, koło pasowe paska wieloklinowego, łape silnika u góry. Aby było lepsze podejście do śrub potrzeba lewarować silnik raz wyżej raz niżej. Trochę skomplikowane jest wyciągnięcie osłony paska rozrządu. Trzyma się ona na 4 śrubach i wychodzi do góry, ale trzeba odkręcać śrubki jak silnik jest niżej, a wyciągać tą osłone jak silnik jest podniesiony do góry. Pasek rozrządu w moim przypadku na górnym kole rozrządu sciągłem(?) trytytką do koła zębatego, a na wale korbowym zrobiłem znak na pasku oraz na kole abym miał 100 procent pewności że ustawie go identycznie. Po całym zabiegu i po podłączeniu wtyczki i przewodów paliwowych pompujemy gruchę i odpowietrzamy filtr paliwa. Moja megi odpaliła za drugim strzałem. A i bym zapomniał. Pompy nie trzeba ustawiać na znaki. Chociaż ja w przybliżeniu zamontowałem tak jak było, ale raczej nie ma to znaczenia. Ona tylko generuje ciśnienie paliwa, nie jest tak jak ze zwykłą pompą wtryskową. Pozdrawiam
  5. Panowie jak w temacie. Czy wymiana pompy wtryskowej w 1,9 dci 130 koni jest p&p? Czy trzeba pózniej coś programować komputerem tak jak z wtryskami? Może jest jakiś opis jak to zrobić?
  6. Megane II phII czujnik temp.spalin

    Panowie gdzie jest dokładnie tem czujnik. Jeden pisze że: drugi: W końcu rozumiem że są trzy podobne? Jeden przed turbo w kolektorze wydechowym, drugi przed FAP itrzeci za FAP? Chcę zamówić bo mi wyświetla P0242a i ten błąd oznacza że chodzi o który konkretnie?
  7. Czyli teoretycznie wystarczy same zaworki powymieniac na wytryskach? Mogę spróbować wymienić dwa zaworki i sprawdzić co się będzie działo? Czyli zrobić znowu test przelewowy i zobaczyć czy będzie roznica, czy zalecacie wymienić od razu komplet?
  8. Ale to możliwe że auto będzie super odpalać, silnik równo pracować jak wszystkie są do wymiany?
  9. Panowie oceni ktoś moje wtryski? Wywala mi też P0089 i nie wiem co dalej robić. Moje wtryski trochę leja ale w miarę równo na wszystkich więc nie wiem dlatego czy wszystkie do remontu czy szukać gdzie indziej przyczyny. W teście przelewowym na biegu jałowym po 4 min wyglądało to tak: 1 wtrysk - 50 ml 2 wtrysk - 46ml 3 wtrysk - 36ml 4 wtrysk - 46ml Wg danych podanych wyżej nie powinno przekroczyć 30 ml i to by oznaczało że wszystkie leją?
  10. Megane II phI Samodzielna naprawa wtrysków.

    Panowie proszę o ocene stanu moich wtrysków, bo nie wiem co dalej robić. Czy regenerować wtryski, czy zawór ciśnieniowy, a może coś innego? Zrobiłem dzisiaj test przelewowy. I sprawa wygląda tak: test 1 min 10 sec 1 wtrysk- 14 ml 2 wtrysk-12 ml 3 wtrysk-16ml 4 wtrysk-18ml test 4 min: 1 wtrysk-46ml 2 wtrysk-36ml 3 wtrysk-46ml 4 wtrysk-50ml Czy to oznacza, że wszystkie wtryski mogą mieć zaworki do wymiany? Czy mieści się to jeszcze w normie? Błąd mi wywala P0089. Autko pali od strzała równo pracuje i w ogóle wydaje się że wszystko ok. tylko jak wywali błąd to oczywiście muł. Błąd zawsze wyskakuje kiedy puszczam noge z gazu, np przy zwalnianiu do krzyżówki dróg. Zdjęcie z testu 4 min.
  11. Megane II phI Samodzielna naprawa wtrysków.

    panowie, a jak wymienie pompe paliwa i zaworki na wtryskach to trzeba będzie zaprogramować pompe? Czy pompa paliwa jest p&p? I pytanie czy można jakoś domowym sposobem wypłukać układ paliwowy z opiłków? Opiłki z pompy jakiego koloru są? Robiłem 2 dni temu mycie wtryskiwaczy preparatem liqy&moly spullung i wlałem ten preparat do przezroczystej butelki. Spalał to okolo 20 minut i na koniec skontrolowałem czy coś się tam znajduje (na filterku i na resztkach, które zostały w butelce). Znalazłem takie czarne mikro ziarka, nie wiem czy to opiłki właśnie były czy poprostu ten syf który się spłukał z układu paliwowego?
  12. Panowie ja mam to samo. P0089, zrobiłem dzisiaj czyszczenie układu paliwowego prepartem liqy-moly spullung 2666. Na początku myślałem, że pomogło, ale po 5 km znów "uszkodzony wtrysk". Czy ktoś doszedł z tematem co to może być? Pozdrawiam. I pytanie na temat testu przelewowego, bo nie mogę nigdzie znaleźć instrukcji. Czyli, po prostu wpinam nie wężykami pod przelewy każdego wtrysku, do menzurek i odpalam auto i tyle? Nic więcej?
×