Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

m_dyszk

Nowy użytkownik
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About m_dyszk

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Województwo
    dolnośląskie

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    0

Recent Profile Visitors

13 profile views
  1. Ogólne Megane IV - wskaźniki

    Wygląda to następująco: 1. wskaźnik oleju - podobno zależy od wersji 2. licznik przeglądów zostaje "udostępniony" po: - wrzucić bieg - start/stop nie uruchamiać silnika wejście do opcji: przełącznikiem komp. wybrać opcję "przeglądów" a następnie przytrzymać przycisk OK na kierownicy widoczne dwie wartości - przebieg do wymiany oleju i przebieg do przeglądu Pozdr. Michał
  2. Ogólne Megane IV - wskaźniki

    Witam Pytanie być może proste, ale nie mogę znaleźć na nie odpowiedzi W Megane III było: 1. wskaźnik poziomu oleju po wciśnięciu przycisku od komp. 2. wykazania dot. przeglądów Jak to samo "odczytać" w Megane IV (1.6 benz., wersja Intense) Pozdrawiam Michał
  3. Dzień dobry, Czy mógłbym prosić o podanie inf. jak zdemontować rurkę bagnetu - silnik 1,6 16V (81kW) Czy rurka jest wciskana do silnika, czy może wkręcana? Urwała mi się końcówka bagnetu i przed ew. demontażem miski chciałbym zerknąć czy może nie zaklinowała się w rurce. Pozdrawiam Michał
  4. Witam Jak w temacie: jak włączyć wspomaganie bez uruchamiania silnika? Pozdr. M.
  5. no i przy okazji odpowiedziałeś na pytanie które mnie męczyło od jakiegoś czasu. u mnie w autku z 2004r też jest mięciutko, więc to chyba norma
  6. Mechanik u którego byłem twierdzi z kolei że to może skrzypieć "suchy" sworzeń wahacza
  7. Witam Kilka dni temu zauważyłem, a w zasadzie usłyszałem gumowe skrzypienie chyba w z lewej strony. Odgłosy ujawniają się po dłuższej jeździe. W normalnej miejskiej eksploatacji nic nie słychać. Skrzypienie jest słyszalne przy skrajnych położeniach kierownicy, podczas jej kręcenia, i bardziej przy jej skręceniu w lewo. Sprawdzałem zawias i nie ma tam luzów. Może ktoś miał coś podobnego? Michał
  8. dzięki więcej mówi w tym przypadku widok zbiornika paliwa. mechanik daltonista odwrotnie podłączył przewody do filtra, a że oba spotykają się na wejściu do zbiornika, a do tego ich końcówki w zbiornki muszą być na podobnej wysokości, to pompa zasysa paliwo przewodem odprowadzającym. gruszka w tym przypadku musiała pęknąć. odprowadzane paliwo napotykało zamknięty zawór zwrotny no i bach. Michał
  9. Witam Temat poruszany przeze mnie wielokrotnie ale teraz opiszę problem od początku: Wymieniałem filtr paliwa (egz. z jakimś czujnikiem) razem z flitrem wymieniany był płyn w chłodnicy. Silnik po wymianie obu pracował przez dłuższą chwilę w warsztacie. Po wyjechaniu z warsztatu wywaliło mi gruszkę. Zakładam że może z wiekiem guma sparciała i po pompowaniu dla napełnienia filtra może coś sie z nią stało. Zamontowałem gruszkę kupioną na allegro ale ta wytrzymała ok. roku i tak myslę zawiesił się w niej zawór zwrotny i wysadziło konćówkę z gruszki. Kupiłem nową zamonowałem odpaliłem i wywaliło końcówkę. Obie gruszki zamontowałem zgodnie ze strzałkami na nich. Przy montarzu pierwszej z nich silkik gasł, po zamontowniu drugiej efekt jak opisałem - wywaliło końcówkę. Za pierwszym razem mówię sobie "produkt rzemieślniczy może pomylili króćce przy montażu" przy drugiej zerknąłem jak wygląda zawór zwrotny - sprężynka iglica i zaślepka z otworem który zamyka iglica. I tu zaczyna się zagadka: 1. Dlaczego musiałem zamontować obie gruszki odwrotnie tzn. zawór zwrotny od strony baku czyli teoretycznie zamknięty przy zasysaniu paliwa? 2. Czy możliwe, zapewne tak, jest złe podłaczenie przewodów do filtra, tak aby przewód zasilający był na "powrocie z filtra"? Zaznaczam że silnik pracuje normalnie. 3. A może, i wtedy układ z zaworem zwrotnym od baku miałby sens, gruszka zasysa paliwo które przechodzi przez filtr? Czy niewykorzystane paliwo wraca do baku? 4. Proszę o schemat podłączenia , może jakieś foto, przewodów do filtra. Do którego króćca patrząc od góry podłaczony jest przewód od gruszki? Pozdrawiam Michał Zaczynam nabierać coraz więksych podejrzeń że odwrotnie podłaczyli mi przewody do filtra. Proszę o sprawdzenie do którego króćca macie podłaczony przewód od gruszki - u mnie podłaczone jest do króćca przy poziomym króćcu. w załaczeniu zjęcie góry filtra, i co by o tym nie pisać to chłopcy w serwisie sie sprawili. pomylić zielone z czerwonym to strach sie ich bać na ulicy. ale dlazcego on jeżdzi skoro zasysa paliwo przewodem "powrotnym". czy przewód powrotny i ssący "spotykają" się ze sobą
  10. Objaw był banalny - mini eksplozja, cała komora silnika w ropie, smród jak diabli. Gruszkę kupiłem za ok.50zl - sklep BHMD W-wa
  11. Witam Wywaliło mi gruszkę. Zamiast kupować oryginał razem z przewodem za ok.300 kupiłem gruszkę z zaworem zwrotnym do Peugeota. Zamontowałem a ona buch, wywaliło jedną z końcówek. Gruszkę podłączyłem, tak mi się przynajmniej wydawało dobrze (na gruszce jest strzałka, która przynajmniej tak mi się wydawało jest "ustawiona" od zbiornika do fitra). Razem z nową gruchą dostałem dodatkową końcówkę z zaworem. Zaworek to raczej mało skompliowane urządzenie- sprężynka , "iglica" i zatyczka z dziurką w którą wchodzi stożek iglicy. Wydawać by sie mogło że paliwo zasysane ze zbiornika popycha iglicę , otwiera się przepływ i wszystko działa. I tak też to podłączyłem (zgodnie ze strzałką na gruszcze). No i było buch. Więc poskładałem to do kupy i podłączyłem to wszystko odwrotnie. Zawór od strony zbiornika więc na chłopski rozum płynące paliwo od zboirnika powinno go zamykać, a tu kuku wszystko działa. Czy możecie mi napisać o co tu chodzi???? Michał
  12. witam troszkę od "konkurencji" http://klubrenault.pl/forum/viewtopic.php?t=1743 michal
  13. a już myślałem że autko pomimo zapewnień serwisu miało przygodę i ktoś je tak z powrotem poskładał. Ja to potraktowałem butaprenem, troszke śmierdziało ale jest git
  14. witam mialem coś takiego, ale u mnie wystarczyło po prostu wciśnięcie przycisku do otwierania bgażnika i sie odblokowało pozdrawiam Michał
×