Jump to content
FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

debuger

Nowy użytkownik
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About debuger

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bytom
  • Województwo
    śląskie

Samochód

  • Auto
    Megane 3 Grandtoure
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    90
  1. Witam, Mam problem z wodą w filtrze kabinowym w swojej Megance. Zaznaczam, że mam wyczyszczone i przedmuchane odpływy (prawy i lewy). Spotkaliście się z tym? Czy rzeczywiście wymaga uszczelnienia wygłuszenie, które z wiekiem nie daje rady? Auto mam 6lat. 90k przebiegu. Parkuje pod chmurką. Zdjęcia z przed roku jak mi pociekło po dywaniku to się zorientowałem - przepchałem odpływy wymieniłem filtr i był spokój (mimo że tapicerka po każdej ulewie była mokra). W tym roku przy uruchamianiu klimy czułem wilgoć. Przed chwilą wymieniłem filtr i przy wymianie ponownie zauważyłem wilgoć na zaślepce, filtr też był wilgotny. Na fotkach mokra obudowa filtra oraz mokre wygłuszenie wewnątrz pod maską(nad rurką z klimy). Aktualny obraz to biały grzybek(ewidentnie co deszcz wygłuszenie musi moknąć a w ulewie przeciekać). Z góry dzięki za pomoc.
  2. Wiesz może jaką długość tego kupić jaką końcówkę?Tył się składał z części stałej i elastycznej całość wywaliłeś i zastąpiłeś stałym kawałkiem? Te gumy się kupuje w ASO? Nie widziałem zestawów naprawczych z gumami przeciwpyłowymi do tylniej części zacisku (mechanizm ręcznego)? Dodano: 12 cze 2017 - 22:14 Dobra dorwałem nr. części 463160004R z tego co się dowiedziałem kupuje się ten przewód w całości. W ASO to 150zł a w necie można dostać za 95.
  3. Witam, Na przeglądzie poinformowano mnie że lewy tył słabo trzyma i że mam się udać do mechanika. Wcześniej zablokował mi się tylny lewy zacisk i przysmażył klocek (czerwony TRW stał się czarny). Sprawdziłem u mechanika lewy tylny zacisk nie odbija po ręcznym rozruszaniu puścił, jednak nie wraca płynnie jak prawy. Wraca skokowo nie do końca. Mechanik rekomendował wymianę zacisku i przy okazji tarcz bo przysmażony klocek przypalił tarczę miała inny kolor (teraz po odblokowaniu już tego nie widać, starło się). Auto ma już 90tyś KM więc postanowiłem zmienić obie tarcze, klocki no i lewy zacisk. Przystępujemy do wymiany a tu zonk. Przewód hamulcowy zapiekł się i przy próbie wykręcenia go metalowa rurka wygląda tak jakby miała się ukręcić. Niby można rozgrzać ale strach bo to cienka rurka i można ją osłabić - z hamulcami nie ma żartów. Zatem muszę kupić lewy tylny przewód. I tutaj zwracam się do szanownych forumowiczów gdzie można dostać takie części? Szukam i szukam w necie tylko elastyczne przewody są do kupienia. Nie mogę znaleźć sztywnego (znalazłem jedynie jakieś używki). Gdzie to można dostać? Czy może zła diagnoza i można to w jakiś cudowny sposób odkręcić? :) (temat dotyczy M3 Grandtour 1.5 KZ1G 110KM) Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
×