Jump to content
FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

mireczek01

Mod support
  • Content count

    1129
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

mireczek01 last won the day on July 14

mireczek01 had the most liked content!

Community Reputation

47 Super

About mireczek01

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Złotów
  • Województwo
    wielkopolskie

Samochód

  • Auto
    megane II luxe privilage, scenic II luxe privilage, megane II CC
  • Silnik
    1,6 16V megane, 2.0T Scenic, 2.0 16V CC
  • Przebieg (tys.km)
    120,240

Recent Profile Visitors

341 profile views
  1. Megane III phII Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników

    Dlaczego krzyczysz? Jeżeli to jest uwaga do działania "nowego" forum to napisz to w tekście, bo nie wiadomo o co chodzi. Bynajmniej mi strony przerzuca.
  2. Sprawdzałeś na jakimś kompie diagnostycznym czy na CLIPie? Jak nie na CLIPie to inne komputery nie wszystko pokazują. Poszukaj kogoś z CLIPem i niestety odżałuj jeszcze parę groszy, może coś to wniesie do sprawy.
  3. Zobacz na zdjęcie. W tylnej części pod nogami podłoga wyłożona jest filcem. Natomiast przednia gąbką. Może po miesiącu stania w upale samochód by się osuszył - ale wątpie. Ja na twoim miejscu bym wywalił wszystko i wysuszył na zewnątrz. Niestety tak jak widzisz na zdjęciu trzeba wyciągnąć prawie całe wnętrze. Z własnego doświadczenia - to taka przednia gąbka na słońcu schła z 2 dni (po wyciśnięciu z niej wody), a filc pewnie podobnie.
  4. Czy po demontażu przyuczałeś szyby?
  5. Którego? Tego "pod" kierownicą (czyli UCH)? Czy w komorze silnika (czyli UPC). Jeżeli UCH (on odpowiada za HF) to kupujesz używany i jedziesz do fachowca który programuje w CLIPIe. Napisz do TheOktik, on jest z Warszawy to pewnie wyjaśni Ci lepiej.
  6. Próbowałem i poległem. Kupiłem używaną i dolutowałem przewody. Ale próbuj może Tobie się uda i wtedy napisz jak to zrobiłeś. Na 3 i 4 pin podajesz 12V (nie pomyl biegunowości), a na pin 1 lub 2 "podajesz" masę. W zależności czy 1 czy 2 zewrzesz z masą to szyba jedzie w górę lub w dół. Jak to nie działa to najczęściej powodem tego jest zepsuty moduł - ale w twoim przypadku może być to wtyczka. U mnie w cabrio miałem całkowicie stopione piny 3 i 4. Pin nr 6 jest sterowany przez UCH określonym "jakimś" napięciem.
  7. Megane II phI Kolor zacisków - Megane II

    Regulamin Zaraz dojdzie do złamania: pkt 5.3 Zabrania się obrażania, wyzywania, bezpodstawnego osądzania oraz wszelkich działań na szkodę innych użytkowników forum, a także umieszczania treści ogólnie uznanych za obraźliwe, niestosowne, pornograficzne. Zabrania się również stosowania różnych form zaczepki, złośliwości i kpin. Powyższe ograniczenia dotyczą zarówno postów jak i shoutboxa. - mireczek01 Panowie, przystopujcie z emocjami ponieważ zbaczacie z tematu, o prowokowaniu niegrzecznego zachowania nie wspomnę. Aby ostudzić emocje to blake najlepiej odkręć zacisk - to tylko dwie śruby imbusowe (ukryte w gumie) i zsuń zacisk. Zdejmiesz klocki wyczyścisz je, a zewnętrzną część zacisku i jarzmo (oprócz miejsc styku z klockiem) pomalujesz sobie swobodnie.
  8. Jeżeli chodzi Ci o ten filtr, to nie ma żadnej pokrywy. Wciskasz go w otwór i tyle.
  9. Scenic III phI Kupię Granda Scenica II lub III

    Jak to mówili o tamtych handlarzach - "Czarodzieje z Płocka". Zdjęcia obrobione i trudno coś zauważyć. W nagłówku w opisie, że diesel, a później dopiero, że benzyna. Czyli pewnie szablonowo wstawiają.
  10. Rozumiem, że jak włożyliście inne radio to wyświetlacz też nie działał? Myślę, że zostało Ci sprawdzić łączność przewodów między radiem (pilotem), a wyświetlaczem, czy nie są uszkodzone kable. W dziale download masz schematy elektryczne i tam dojdziesz po kolorach i oznaczeniach wtyczek jak sprawdzać przewody.
  11. Tak, dokładnie tak jak wynika ze schematu.
  12. Sprawdź tutaj,a nie w autobazie. Masz rodzaj nawigacji SSNAV czyli podstawowa. Radio 04 to cabasse z nawigacją podstawową. Nie, trzeba mieć radio.
×