Jump to content
FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

aniewa

Użytkownik
  • Content count

    2569
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    55

aniewa last won the day on July 1

aniewa had the most liked content!

Community Reputation

131 Super

About aniewa

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chełm
  • Województwo
    lubelskie

Samochód

  • Auto
    scenic III phI
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP
  • Przebieg (tys.km)
    152
  1. Bez wyjęcia opornicy się nie obejdzie ale objaw raczej wskazuje na upalony styk prądowy. Tranzystor będzie ok. Miałem podobny objaw u siebie i winny okazał się pin na grubym przewodzie zasiającym opornicę.
  2. Przepustnica powinna być stale otwarta. Zamyka się tylko na moment w trakcie gaszenia silnika.
  3. Megane II phI Fault injection bez utraty mocy

    A po co? 230 bar to jest jak najbardziej prawidłowa wartość. Co Ci przyszło do głowy z tym 250 bar? Czujnik działa prawidłowo, rozdzielacz nie ma nic do ciśnienia. Zrób w wolnej chwili tylko test przelewowy, on powie najwięcej o szczelności zaworków sterujących wtryskiwaczy.
  4. Na stronie wyposażenie po vin wpisz swój numer i otrzymasz dokładny spis wyposażenia, rodzaj silnika i jego moc. Zdarza się, że w dowodzie jest wpisana niewłaściwa moc silnika.
  5. Schemat tego sterownika poniżej. Po czasie ustawionej zwłoki zostaną zwarte styki NO i COM.
  6. Fluence I phI 1.5 dci 110KM - klekot przy przyspieszaniu

    Może to zależy od rodzaju sterownika wtrysku, ja mam podane, że wzorcowe jest 1. W moim silniku korekty mam 1,18, 0,92, 1,02, 0,89. Nie zauważyłem by silnik pracował niewłaściwie.
  7. Fluence I phI 1.5 dci 110KM - klekot przy przyspieszaniu

    Renault w swojej instrukcji serwisowej dla wtryskiwaczy siemensa dopuszcza odchyłkę od -0,7 do +0,9 od wartości wzorcowej 1. Widać, że korekty swobodnie mieszczą się w tolerancji.
  8. Maxiecu posiada zakładkę "adaptacje" i tam przeprowadza się wszelkie dostępne konfiguracje. Niestety w porównaniu do megane II wersja megane III posiada mniej opcji konfiguracji, jest ubogo.
  9. W podanym przez lotnik99 linku jest tylko podgląd zapisanych ustawień licznika. W meg III nie ma zmiany częstotliwości wymiany oleju w zakładce adaptacje.
  10. Na pierwszym rysunku masz umiejscowienie grzałek w megane III a na drugim rzeczywisty widok w scenicu III. Prawdopodobnie po zdjęciu przedniej części prawego nadkola też będzie dostęp do nich.
  11. W megane II zmienisz, w megane III prawdopodobnie nie. W moim scenicu III nie ma możliwości zmiany.
  12. Bezpiecznika nie ma. Zasilanie wychodzi z pinu 7 szarej 12 pinowej wtyczki w module kabiny UCH. Pod siedzeniem kierowcy masz duże złącze R2 i w nim pin 16 zasilający silnik klapy. Przyciskiem łączysz zasilanie silnika (oczywiście po przejściu przez uzwojenia silnika) z masą.
  13. Megane II phI Opór Wtryskiwacza

    Pisałem w pracy z komórki i nie miałem pod ręka wszystkich danych. Dla silnika F9Q 804 opór wynosi 0,33 Ω natomiast dla F9Q 812 oporność wtryskiwacza powinna być poniżej 2 Ω.
  14. Edycja poprzedniego postu: Są różna wersje schematów zależnie od modelu i czy występuje HF. Ogólnie to ten przewód wychodzi z modułu w kabinie.
  15. Megane II phI Opór Wtryskiwacza

    Serwisówka podaje, że 0,33 Ω.
×