Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

kaag

Użytkownik
  • Content count

    330
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Super

About kaag

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piotrków Trybunalski
  • Województwo
    łódzkie

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    169000
  1. Elektrycznie nie ma różnicy, czarna czy biała wtyczka, jedynie nacięcia przeszkadzają, zresztą ona steruje głównie silniczkami klap. Są jakieś błędy? Może zimny obieg wyskoczył, sprawdź czy masz błąd DF1070.
  2. Zwykłe mierniki sporo przekłamują zależy od klasy urządzenia, ale i tak dużo , chyba że silnik uruchomiony był.
  3. Przestawiłeś w UCH na klimatronik? Działa sterowanie nadmuchem i inne przyciski, efekt jakiś widać na panelu?
  4. Może pojedź raz jeszcze i powiedz że w liczniku jeszcze aktywować musi. Po fakcie sprawdzisz czy zapala się kontrolka i jeszcze na wyświetlaczu będzie min napis.
  5. Aktywuje się tylko w liczniku. Płaciłeś coś za clipa bo wygląda na to że nic ci nie zrobił a wręcz pojęcia nie miał że w liczniku to się aktywuje, w ecu nie trzeba. Jedź na poprawkę jeśli kasę dałeś.
  6. Przed liftem chyba wszystkie Meganki miały instalację pod tempomat, po lifcie zaczęli oszczędzać i wiele nie ma. Szanse są małe że masz 7pin, ale może będzie fuks. Tu masz schemacik przycisków do Meganki i małe info Tempomat Warunki włączania: - przełącznik ustawiony na regulator prędkości, - 30 km/h minimum, 200 km/h maksimum (wielkości podane orientacyjnie), - wciśnięcie przycisków « + » lub « R ». Warunki wyłączania: - wciśnięcie pedału gazu, - nacisk na pedał hamulca lub sprzęgła, - wciśnięcie « 0 », - przełącznik na « wyłączenie », - interwencja systemu kontroli toru jazdy, - interwencja komputera wtrysku (usterka lub nadmierna prędkość obrotowa silnika), - skrzynia biegów w położeniu « N », « P » lub « neutralnym ». Miganie kontrolki (w kolorze zielonym) na tablicy wskaźników informuje kierowcę, że nie może być ona utrzymana. Ogranicznik prędkości Warunki włączania: - przełącznik ustawiony na ogranicznik prędkości, - 30 km/h minimum, 200 km/h maksimum (wielkości podane orientacyjnie), - naciśnięcie na przyciski « + », « - » lub « R ». Warunki wyłączania: - mocne wciśnięcie pedału gazu (bezpieczny punkt oporu), - przełącznik na « wyłączenie », - wciśnięcie przycisku « 0 », - interwencja komputera wtrysku (usterka lub nadmierna prędkość obrotowa silnika),
  7. Bo w jednym są dodatkowe 2 kabelki do czujnika temperatury zewnętrznej.
  8. Ad.4 Nie trzeba aktywować, będzie działać bez tego, ale nie będzie kontrolki na liczniku. Ad.6 Sama kierownica z przyciskami to mało musisz mieć zwijacz na 7 pin bo jak masz na 5 to nic z tego. Ponoć można rzeźbić, bo te 2 brakujące niby są zalane plastikiem, nie sprawdzałem tego, bo zrobiłem te przyciski w pilocie od radia. Zresztą u mnie nie było żadnej instalacji pod tempomat i wszystko sam kładłem.
  9. Nie pamiętam teraz, któryś z UCH, wtyczka PP1 lub PP2, ale strzelam trochę bo dawno to było, jak masz schematy to looknij, tyle że są różne, Scenic miał inaczej niż moja megi a oba nie miały HF. Dopiero jutro wieczorem będę w domu i będę mógł sprawdzić. Edit: Wcześniej namieszałem, nie pod zamki drzwi to podłączyłem ale teraz to nie istotne. Najważniejsze to sprawdzić zasadę działania (który schemat zastosować). To 0.8V to na przełaczniku otwierającym klapę? Tam nie szukasz plusa jak pisałeś, masa ma tam być i jeśli jest to sprawdź czy przy naciśniętym ww przełączniku jest masa na pinie nr 1 silnika klapy. Jeśli tak to sprawdź czy masz 12V na 7 pinie z zaznaczonej wtyczki, gdy auto jest otwarte. Otwieranie klapy sterowane jest masą, tzn. gdy jest to 12V o którym wyżej, to naciskając przycisk na klapie podajesz masę na silnik i można otworzyć. Tak było w Scenicu phI, u mnie w Megi phII, sugerując się schematem może być inaczej, ale nie sprawdzałem.
  10. Jeśli chodzi o otwieranie klapy miałem taki przypadek w Scenicu II, że uwalone było coś w UCH. Nie podawał na konkretnym pinie 12V gdy powinien. Podpiąłem klapę pod zamki drzwi i jest OK, minus taki, że trzeci przycisk na karcie jest bezużyteczny.
  11. Sprawdź go z maxiecu demo, opisów błędów nie zobaczysz,ale kody będą jeśli coś wykryje.
  12. Mam mpm i elm, w przypadku Megane/Scenic II różnicy praktycznie nie ma. Przy innych reniach czymś się różniło, ale już nie pamiętam. Karty w poliftach, których masz większość nie zakodujesz niestety. Resztę zrobisz, nie wiem jak z HF, bo nie mam, więc nie sprawdzałem, ale np. są testy anten. Dla tych aut co wymieniłeś raczej nie ma sensu dopłacać, kupiłbym na początek jakiś najtańszy elm, tu czy od chińczyków i testował. MPM zawsze możesz później kupić. Ostatnio używam ciągle mpm, ale nie sądzę żeby coś się zmieniło, bo do reni już dawno nic istotnego nie dodali.
  13. Podglądu nie ma, jest nazwa np. czujnika i napis demo w miejscu gdzie powinny być wartości, ale pokazuje np. nr błędu lecz bez opisu. Aktywacji żadnej nie zrobisz, bo woła że to demo, kup pełną itd. Ktoś w Łodzi powinien dać radę, ostatecznie możesz podjechać 50km do mnie :)
  14. Niczym, często piszą, że nie są zamienne stronami, ale w mojej Megi (też poliftowej) każdy działał jak powinien w obu drzwiach, nawet z Laguny II z tylnych drzwi u mnie w obu przednich prawidłowo.
  15. Ktoś miał fuksa skoro było już aktywne. Ja aktywowałem przez MaxiEcu, w Clipie jakby bardziej/głębiej różne opcje "pochowane" są, ale nie sądzę, że wielkiego fachury potrzeba do tego.
×