Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

krzychu73

Użytkownik
  • Content count

    335
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About krzychu73

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Pabianice
  • Województwo
    łódzkie

Samochód

  • Auto
    Scenic III,Yaris,T4
  • Silnik
    1.9dci
  • Przebieg (tys.km)
    165000
  1. Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    dreq02 a co w tym dziwnego skoro we "flotówkach" wymieniają od lat co 30tys. km i filtry i silniki wytrzymują pomimo stosowania dedykowanych olei a nie najwyższej jakości o których pisze emigrant_ ,według mnie kluczowe znaczenie ma konstrukcja i jakość materiałów.
  2. Megane III phI Opony zimowe

    Też miałem kiedyś frigo ,po śniegu autko szło super, a znajomy co kupił je razem z autem narzekał że w pierwszy sezon letni mu się zdarły.
  3. Jakby odskakiwała to by sam otworzył, czyli albo sprężyna nie wypycha ,albo szybciej maska źle spasowana i zaczep haczy.
  4. Megane II phII Polerowanie lakieru - czym zmyć?

    Nitro z szyb,powinieneś spłukiwać na bieżąco ,ze świeżym lakierem się mocno zespaja ,wtedy trzeba ciąć jak firany.
  5. Możesz użyć masę VICTOR REINZ ,kup sobie coś do odtłuszczenia. http://allegro.pl/masa-uszczelniajaca-silikon-victor-reinz-reinzosil-i6627463501.html
  6. Fluence I phI 1.5 dci 110KM - klekot przy przyspieszaniu

    Przecież Ci prawdę powiedział.
  7. Jak nie osuszysz to ta duża wiązka co ma połączenie pod fotelem Ci się rozleci, przewody powypadają z wtyczek. Cyrki z elektroniką.
  8. Uczciwy i rzetelny sprzedawca.
  9. Spójrz od spodu na cześć z tworzywa powinien być zaworek spustowy ,przeważnie po lewej.
  10. Nie wymieniany płyn hamulcowy, nie do końca odpuszczający hamulec ,styl jazdy - istotne właśnie w górach - nie szukałbym tu winy w klockach.
  11. Scenic II phI 1,9dci.wielka chmura białego dymu.

    A kto napisał że kopcenie na niebiesko powodują wtryski, jeśli kolega sycylyjczyk wykluczył turbo i zabiera się za motor to głupotą by było to złożyć nie sprawdzając wtrysków, no chyba że klijent chce "zaoszczędzić" i z to nie zapłaci.
  12. Scenic II phI 1,9dci.wielka chmura białego dymu.

    To Ty mechanikujesz i się o takie rzeczy pytasz, według mnie, ale ja to tylko przy swoich robię , to korekcje poza 3 za wysokie, wtryski do speca na sprawdzenie, ale skoro dym niebieski to musi jeszcze olej palić ,skoro w chłodnicy powietrza olej nie pływa lub mimo to, to jeszcze ciśnienie zmierzyć na tłokach - zależnie od wyników dalsze działanie.
  13. Megane I phI Dym spod maski

    Kolego jak chcesz pomocy to odpowiadaj na pytania ,kontrolki zgasły po dolaniu? Będzie prościej ,musi Ci lecieć na kolektor wydechowy lub wydech może olej silnikowy ,może napędowy albo płyn chłodniczy. Jak któryś z dwóch pierwszych to możesz się zapalić. Strona kierowcy to lewa niezależnie gdzie byś stał - to dla ułatwienia opisu usterki. A dopisałeś ,jak zgasły po dolaniu to chyba stan miałeś mały także to pewnie olej silnikowy Ci leci i się rozchlapuje po gorącym.
  14. Scenic II phII Spalanie oleju litr na 100 km

    Miałem dawno temu vw 1.6td który łykał też litra na setke i przyczyną była turbina ,nieświadom możliwości rozbiegania jeździłem tak z 5k km.Gdyby tylko głowica była do roboty to robić, a jak chcesz silnik to bierz 130km, razem z turbo.
×