Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

luki2986

Użytkownik
  • Content count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About luki2986

Contact Methods

  • Strona www
    http://www.bmw-team-poznan.pl

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    PO
  • Województwo
    wielkopolskie

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I Grandtour
  • Silnik
    2.0 16v F4R 770
  • Przebieg (tys.km)
    185213
  1. Witam, po 3,5 roku bezawaryjnego użytkowania postanowiliśmy sprzedać nasze auto, główny powód to druga pociecha w drodze i jak widac na fotkach możliwy brak miejsca przy zamontowaniu drugiego takiego fotelika :) Rozważę także zamianę na GRAND SCENICA z pewną historią serwisową, 1.9dci 130KM! lub 2.0dci ewentualnie 2.0T, kwestie finansowe do dogadania. Mamy do zaoferowania RENAULT MEGANE II GRANDTOUR z niezawodnym 2 litrowym silnikiem dodatkowo zasilany instalacją LPG firmy BRC, która była montowana w renomowanej i wyspecjalizowanej firmie a nie u Pana Mietka w garażu na chińskich podzespołach ;) Po zakupie wymieniony kompletny rozrząd na oryginalnych częściach wraz z pompą wody i kołem zmiennych faz rozrządu (całość ok. 1000zł), auto wtedy miało 177tys km przebiegu więc kolejna wymiana wypada na okolice 240tys km. Auto prawie całkowicie "wyremontowane" głównie z tego względu, że długo było jedynym autem w rodzinie i w późniejszym czasie woziło również naszą córkę. W aucie zostało wymienione kompletne przednie i tylne zawieszenie, kompletne wahacze przód TRW, kpl. amortyzatorów SACHS wraz ze sprężynami MTS (trochę krótsze od oryginałów), mocowania przednich amortyzatorów z łożyskami KYB, łączniki i dumy stabilizatora SWAG, tuleje tylnej belki FEBI, przekładnia kierownicza TRW wraz z drążkami i końcówkami TRW, kpl. tarcz hamulcowych ATE + klocki ATE, tylne tarcze z łożyskami, tylny prawy zacisk TRW, wieszak tylnego tłumika, 4 cewki BERU, co wymianę oleju świece BERU, koło pasowe oryginał wraz z paskiem wieloklinowym, czujnik ciśnienia klimatyzacji, oryginał. Auto za każdym razem miało ustawianą zbieżność technologią 3D, zawieszenie do dzisiaj proste i niepowybijane. Wymiana oleju co 10tys. km z kompletem filtrów oraz świecami. LPG zamontowane w czerwcu 2014r., butla w kole zapasowym (dodaje je do auta, nie ma go na zdjęciach) do którego wchodzi ok 42-3l gazu co pozwala przejechać ok. 370-400km. Średnie spalanie na LPG 12-14l głównie miasto i non stop klima. Ogólnie auto technicznie w b. dobrym stanie, silnik bardzo żywiołowy i świetnie reaguje na gaz (i na PB i LPG), skrzynia precyzyjna, sprzęgło bierze jak powinno. Wizualnie w dobrym, wszystko starałem się pokazać na fotkach. Przede wszystkim renówka bezwypadkowa i bezawaryjna. W momencie zakupu auto miało ok 177tys km i ponad 40tys km dowoziło nas do celu bez niespodzianek. WYPOSAŻENIE: - klima manualna (spokojnie daje radę ;) ) - klimatyzowany schowek - roletki w tylnych drzwiach oraz na tylnej klapie - czujnik zmierzchu oraz deszczu - kontrola trakcji + stabilizacja toru jazdy - ABS - 6 jaśków + kurtyny powietrzne boczne - 3x isofix - el. 4 szyby + lusterka - lusterko wsteczne ściemniane Za ok. 200km będzie wymieniany olej z kompletem filtrów oraz świec. Serwis filtrów instalacji LPG za ok. 5tys. km. OC do lutego 2018 Przegląd do czerwca 2018 Kontakt telefoniczny 781 288 580 (w godzinach 8-21) lub mailowy: luki2986@gmail.com. Możliwość oględzin na piątkowie w Poznaniu po uprzednim kontakcie. Zgadzam się na sprawdzenie auta na ścieżce diagnostycznej, nie mam nic do ukrycia, rzetelnie przedstawiam stan auta.
  2. Megane II phI 225/50/17? Wejdą?

    Po co Ci szersze gumy? Ori felgi 17 maja ok 6,5J lub 7J szerokości gdzie idealnie pasuje opona o szerokości 205. Założysz szersze będą wystawać za felgę, zrobi się wizualny pasztet a z auta zrobi się łajba w zakrętach ;)
  3. Tylko obecnie znaleźć tn1 z parametrami takimi żeby wlazło to do megany jest bardzo ciężko ;) Na stronie producenta są dostępne 4x100, 18 cali, 8,5J i ET35 i tego już do megany nie wsadzisz bezkolizyjnie ;)
  4. Przejrzyj znany portal aukcyjny w rozmiarach od 18" w górę i na pewno coś wpadnie Ci w oko ;) W żony megance mamy założone fondmetale 18", mocne felgi i wzór całkiem spoko, delikatny dystans do nich i auto będzie się świetnie prezentować ;)
  5. Megane II phII Jakie oponki na alu 18"

    ja bym założył 215 ;) będzie lekki naciąg ale wtedy musi też by konkretna gleba żeby koza nie wyszła :)
  6. Megane II phI 225/50/17? Wejdą?

    ja mam założone oryginalne fondmetal'e 18" 8J i na nich opony 225/40, auto obniżone o ok 35-40mm z przodu i z tyłu, nic nie obciera, nie przyciera i nie wystaje ;)
  7. Ja w swojej meganie planuję wrzucenie kolektora wydechowego od clio III rs 4-2-1 + wkładka K&N i strojenie. Z tego co wyczytałem w necie powinno to dać 20-30KM i do 20Nm. Perspektywa całkiem ciekawa tym bardziej, że koszty nie są powalające. Pytanie tylko jeszcze moje czy można zaadaptować do tego silnika wydajniejszy dolot + przepustnicę i jakieś wydajniejsze wtryski? Jeśli tak to od jakiego silnika szukać gratów?
  8. Ja w swojej meganie mam zestaw 4x sachs i od niedawna MTSy. Auto jest wyczuwalnie sztywniejsze ale u mnie to odczucie potęguje niski profil przy kołach 18" ;) renówka pewniej prowadzi się w zakrętach, nie przechyla się tak jak na seryjnym zawiasie. Co do MTSów mimo jeszcze małego przebiegu śmiało polecam bo w miałem całe zawieszenie (amory + sprężyny) tej firmy w BMW i spisywały się rewelacyjnie ;)
  9. Zależy jeszcze na jak szeroką felgę chcesz naciągnąć te 215/45? U siebie mam Fondmetale Tech 5 silver 18" 8J a na tym opony 225/40, nie wiem jakie jest ET w tych felgach ale na bank nie mniejsze niż 40 i jest jeszcze trochę luzu na dystanse czy też szerszą felgę. Mam też obniżone auto 35/35 na MTSach i obecnie nie ma mowy o jakimkolwiek obcieraniu, nawet przy załadowanym aucie ;) PS foto jeszcze na jamexach, na MTSach auto siedzi trochę niżej ;)
  10. Megane II phI Problem po zakupie auta

    Czyli jednak coś u mnie jest nie halo albo u kolegi Lewy... Chociaż na logikę biorąc to jeśli byłoby to o czym pisze kolega Jaru to podejrzewam, że dźwięk pojawiałby się za każdym razem po ruszeniu autem a nie tylko po dłuższym postoju... Zapomniałem jeszcze spytać o obroty silnika na 6 biegu przy prędkości 90 i 100km/h bo wydaje mi się, że u mnie są one troszkę za wysokie jak na nadbieg...jutro podam jakie są to wartości przy tych prędkościach bo nie pamiętam dokładnie :) EDIT: Więc tak na 5 biegu przy 90km/h auto ma obroty ok. 2900/min natomiast po wrzuceniu 6 biegu obroty spadają zaledwie do ok. 2300/min, też tak macie? Nagrałem filmik żeby pokazać Wam o jaki dźwięk podczas ruszania mi chodzi ale niestety nic nie słychać na nagraniu chociaż dźwięk był ale delikatniejszy niż zazwyczaj, być może dlatego, że auto stało zaledwie 3h...
  11. Megane II phI Problem po zakupie auta

    Może i jest na forum ale nie wiedząc kompletnie co to może być ciężko dobrać jakieś słowa kluczowe do "szukajki" co za tym idzie znaleźć rozwiązanie problemu :P Czyli rozumiem, że ten model tak ma i mam się tym nie przejmować? Bo dźwięk jest taki jakby zaraz miało coś się urwać, rozlecieć :)
  12. Witam, jestem nowy na forum więc to jest mój pierwszy post i od razu chciałbym się z tego miejsca przywitać Forum przewertowałem przed zakupem auta i trochę wiedzy zaczerpnąłem przed tą transakcją. Niestety nie uchroniło mnie to przed obecnymi problemami, które wyszły po tygodniowym użytkowaniu auta. <><><><><><><><><><>><><><><> Pierwsza sprawa to dźwięk z odmy, rozwiązanie już znalazłem na forum także na dniach sobie to ogarnę :) <><><><><><><><><><>><><><><> Druga sprawa na którą nie znalazłem odpowiedzi dotyczy dźwięków po dłuższym postoju auta. Zazwyczaj dzieje się to po porannym rozruchu bo w ciągu dnia autko trochę km robi. Polega to na tym, że po ruszeniu autem, po pokonaniu paru metrów słyszalny jest dziwny brzdęk, który rozchodzi się nawet po pedale gazu czy hamulca i chwilę po brzdęku jest chwilowe terkotanie a potem cisza. Dzieje się tak gdy silnik jest zimny, przy kołach skręconych i skierowanych do jazdy na wprost, auto nie traci mocy, nie przerywa, płynnie rozwija moc i tylko dosłownie minimalnie czuć delikatne falowanie obrotów na biegu jałowym. Ostatnio miałem problem z rozruchem, autko dłużej kręciło i zaskoczyło dopiero po dodaniu gazu, przed tym jeszcze zdarzeniem wrzuciłem do auta nowe aku i zregenerowany rozrusznik. <><><><><><><><><><>><><><><> Dodam tylko tyle, że po zakupie auta wymieniłem kompletny rozrząd + KZFR bo przed wymianą było już słychać dieselka. Do tego olej (niecałe 5l bo mechanik nie wiedział ile wchodzi ale zarzekał się, że sprawdzał stan i jest si, oczywiście nie było si i muszę dolać 0,5l), filtr oleju, filtr powietrza oraz regenerowałem rozrusznik. Na dniach będę wymieniał filtr paliwa i świece ale wątpię żeby to rozwiązało mój problem bo wydaje mi się, że to jest sprawa typowo mechaniczna. Myślałem, że może to być któryś przegub bądź półośka ale myślę, że działo by się tak za każdym razem, ruszeniem. Spotkał się już ktoś z takim problemem? Na dniach wrzucę filmik żebyście mieli lepsze rozeznanie w moim problemie ;) <><><><><><><><><><>><><><><> Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
  13. Witam, nie chciałem robić bałaganu i zakładać nowego tematu więc poproszę tutaj o rozkodowanie tegoż nr VIN VF1KM0U0631439037 Z góry podziękował
×