Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

P_r_z_e_m_o

Mod Team
  • Content count

    13846
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

155 Super

About P_r_z_e_m_o

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Oświęcim
  • Województwo
    małopolskie

Samochód

  • Auto
    Scenic Kaleido / Vectra C
  • Silnik
    1,6/16V K4M7 / 2,0 TDi
  • Przebieg (tys.km)
    ~200

Recent Profile Visitors

3175 profile views
  1. Scenic II phI Renault Scenic II - czy warto podjechać

    To może przestaw ją w inne miejsce?
  2. Na pewno trzeba demontowac lampę? Od wnętrza bagażnika powinno być dojście.
  3. Po przeanalizowaniu tych wyników, mam poważne wątpliwości co do poprawności przeprowadzenia badania. Nie znam tej techniki, ale różnica wynosząca 30% (i więcej) wyniku, dyskwalifikuje takie badanie, niezależnie od użytej techniki pomiaru. Analizy śladowe są trudne, ale takie różnice? Norma podaje zdecydowanie mniejsze różnice wyników. Znalazłem coś takiego, po angielsku Table 1. Typical source of elements analyzed by spectroscopy in oil Metal Engine, Transmission, Gears Hydraulic Fluid Coolants Aluminum Al Pistons or Crankcases on Reciprocating Engines, Housings, Bearing Surfaces, Pumps, Thrust Washers Pumps, Thrust Washers Radiator Tanks, Coolant Elbows, Piping, Thermostat, Spacer Plates Barium Ba Synthetic Oil Additive Synthetic Fluid Additive Not Applicable Boron B Coolant leak, Additive Coolant Leak, Additive pH Buffer, Anticorrosion Inhibitor Calcium Ca Detergent Dispersant Additive, Water Contaminant, Airborne Contamination Detergent Dispersant additive, Water Contaminant, Airborne Contamination Hard Water Scaling Problem Chromium Cr Pistons, Cylinder Liners, Exhaust Valves, Coolant Leak from Cr Corrosion Inhibitor Shaft, Stainless Steel Alloys Corrosion Inhibitor Copper Cu Either brass or bronze alloy detected in conjunction with zinc for brass alloys and tin for bronze alloys. Bearings, Bushings, Thrust Plates, Oil Coolers, Oil Additive Bushings, Thrust Plates, Oil Coolers Radiator, Oil Cooler, Heater Core Iron Fe Most common of wear metals. Cylinder Liners, Valve Guides, Rocker arms, Bearings, Crankshaft, Camshaft, Wrist Pins, Housing Cylinders, Gears, Rods Liners, Water Pump, Cylinder Block, Cylinder Head Lead Pb Bearing Metal, Bushings, Seals, Solder, Grease, Leaded Gasoline Bushings Solder, Oil Cooler, Heater Core Magnesium Mg Housings on Aircraft and Marine Systems, Oil Additive Additive, Housings Cast Alloys Molybdenum Mo Piston Rings, Additive, Coolant contamination Additive, Coolant Contamination Anti-cavitation Inhibitor Nickel Ni Alloy from Bearing Metal, Valve Trains, Turbine Blades Not Applicable Not Applicable Phosphorous P Anti-wear Additive Anti-wear Additive pH Buffer Potassium K Coolant Leak, Airborne Contaminant Coolant Leak, Airborne Contaminant pH Buffer Silicon Si Airborne Dusts, Seals, Coolant Leak, Additive Airborne Dusts, Seals, Coolant Leak, Additive Anti-foaming and Anticorrosion Inhibitor Silver Ag Bearing Cages (silver plating), Wrist Pin Bushings on EMD Diesel Engines, Piping with Silver Solder Joints from Oil Coolers Silver Solder Joints from Lube Coolers Not Applicable Sodium Na Coolant Leak, Salt Water and Grease in Marine Equipment, Additive Coolant Leak, Salt Water and Grease in Marine Equipment, Additive Inhibitor Tin Sn Bearing Metal, Piston Rings, Seals, Solder Bearing Metal Not Applicable Titanium Ti Gas Turbine Bearing Hub Wear, Turbine Blades, Compressor Discs Not Applicable Not Applicable Zinc Zn Anti-wear Additive Anti-wear Additive Wear Metal from Brass Components Może to coś Ci rozjaśni?
  4. Megane III phI Uszczelka pod głowicą do wymiany

    To tak nie działa ;)
  5. A w jakich to jednostkach. Będę pisał z opóźnieniem, jestem na uropie a net tu taki sobie.
  6. Megane III phI Uszczelka pod głowicą do wymiany

    Chyba sama robocizna? Do tego rozrząd uszczelki pod kolektory, sprawdzenie głowicy i robi się z tego jakieś 2-3 kPLN. :(
  7. Skoro klema była luźna to być może ona powodowała problem.
  8. Ceny poszczególnych elementów znajdziesz np. na allegro, wszystko zależny co tam chcesz włożyć. Ceny robocizny nie ma sensu podawać, zależny od regionu Polski.
  9. Z tył jest belka skrętna, z przodu kolumna Macphersona z jednym wahaczem dolnym. Amortyzatory są na wszystkich kołach.
  10. To są dwa różne silniki, różniące się pewnymi szczegółami konstrukcyjnymi.
  11. Megane I phII Praca silnika

    Wszystkie auta mają tak skonstruowane wyświetlacze temp. silnika, że zawsze w połowie skali jest pokazywana temp. nominalna silnika. Dopuszczalne są pewne wahania wskazań, ale nie może być tak, że wskazówka "goni" góra dół, jak lekko "drga" nie ma się czym przejmować.
  12. Powtarzam jak mentrę ;) : Sprawdź klemy, potem CLIP
  13. NOWY RENAULT SCENIC 4

    Prościej i szybciej będzie jak wrzucisz fotkę z oznaczeniami na felgach.
  14. Scenic z 2001 będzie miał już silnik 16V, jeżeli Twoja Maganka ma silnik 8V, żadna część z silnika nie będzie zamienna, tak naprawdę nie wiele części podejdzie z Scenica do Meganki i odwrotnie.
×