Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

marek789

Użytkownik
  • Content count

    131
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About marek789

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec
  • Województwo
    śląskie

Samochód

  • Auto
    Megane 2 phI 2003 rok
  • Silnik
    1.5 DCI 82 KM; K9K722
  • Przebieg (tys.km)
    217000

Recent Profile Visitors

76 profile views
  1. Można prosić o zaktualizowanie zdjęć z 1 posta? @marek798 - raczej nie. Usera dawno na forum nie było a on może posiadać takowe zdjęcia. W dalszej części tematu masz trochę zdjęć więc może sobie poradzisz. - Prezes
  2. Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?

    Megi wczoraj dostała felgi 18 wraz z nowymi oponami. W ostatnim czasie również klocki przód, linki hamulca ręcznego
  3. Właśnie wczoraj wydarzyło mi się dokładnie to samo. Podjechałem dopompować opony, i niestety auto już nie odpaliło. Załącza się zapłon, cyknięcia i tyle. W moim przypadku został uszkodzony wirnik z automatem rozrusznika.
  4. Ok, w najbliższym czasie postaram się to sprawdzić. Dziękuje
  5. Gdzie znajduję się ta poduszka oraz gdzie jest do niej wtyczka?
  6. I zna ktoś może przyczynę tego problemu?
  7. Widziałem ten program i miałem urządzenie diagnostyczne bluetooth w rękach. Po podłączeniu do mojej Megane II 1.5 dCi nie znalazł żadnych błędów mimo że wiedziałem że mam błąd. Sprawdzane również na Lagunie II 2003 z 1.9 dCi oraz VW passacie b4. Efekt zawsze ten sam. Wg mnie to ten program to nie porozumienie nieporozumienie w kwestii diagnostyki. Jedynie to może byłby ok jako komputer pokładowy tzn. do sprawdzenia aktualnych obrotów, prędkości samochodu ewentualnie temperatury wody bądź jaki jest % otwarcia przepustnicy
  8. Megane II phI Fault injection bez utraty mocy

    Na poniedziałek mam zamówiony filtr paliwa purflux. Dam znać co i jak po wymianie Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  9. Megane II phI Fault injection bez utraty mocy

    Ponieważ wyczytałem że powinno być bliżej 250 bar. Dzisiaj również zaobserwowałem ze w wężach paliwowych od filtra mam paliwo z małymi bąbelkami powietrza. To jeszcze może filtr paliwa? Z tego co pamiętam to na pewno był wymieniony przeze mnie pod koniec zeszłego roku i wtyczki były dobrze dopięte. Producenta niestety nie pamiętam na chwilę obecną :/ Na obecnym filtrze nie przejechałem na pewno więcej niż 8tyś km Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  10. Megane II phI Fault injection bez utraty mocy

    Po podłączeniu komputera w zakładce „Ustawienie ciśnienia w rampie" mam wartość stałą na 230 Bar na wolnych obrotach tzn ~880 obr/min. Podam teraz wartości zanotowane przez komputer ciśnienia paliwa, preferowane ustawienie ciśnienia w rampie przy odpowiednich obrotach silnika, ostatnia wartość to jest czujnika ciśnienia w rampie [V] I bieg 878 obr - 230 Bar preferowane - ciśnienie obecne w rampie 227,6 Bar - 1,06 V 1252 obr - 534,2 Bar preferowane - ciśnienie obecne w rampie 524,2 Bar - 1,78 V 1897 obr - 627 Bar preferowane - ciśnienie obecne w rampie 627,5 Bar - 1,82 V 2660 obr - 688,8 Bar preferowane - ciśnienie obecne w rampie 680,2 Bar - 2,01 V 3602 obr - 891 Bar preferowane - ciśnienie obecne w rampie 825,2 Bar - 2,74 V 4335 obr - 1235 Bar preferowane - ciśnienie obecne w rampie 1159,2 Bar - 3,38 V II bieg 2839 obr - 781,6 Bar preferowane - ciśnienie obecne w rampie 697,8 Bar - 2,25 V 3285 obr - 1033,7 Bar preferowane - ciśnienie obecne w rampie 827,4 Bar - 3,16 V 3655 obr - 1347,8 Bar preferowane - ciśnienie obecne w rampie 1251,5 Bar - 3,16 V 3973 obr - 1400 Bar preferowane - ciśnienie obecne w rampie 1370,2 Bar - 3,64 V 4311 obr - 1395,7 Bar preferowane - ciśnienie obecne w rampie 1436,1 Bar - 3,7 V Jest ktoś w stanie podpowiedzieć czy tutaj będzie winny czujnik (chyba pracuje prawidłowo) lub sam rozdzielacz? Da się w jakiś sposób zwiększyć dawkę ciśnienia na wolnych obrotach do tych 250 Bar? Przez weekend spróbuje zrobić próbę przelewową wtrysków
  11. Megane II phI Fault injection bez utraty mocy

    Nie, właścicielem auta jestem bodajże trzecim. Przebieg jest nie wiadomą niewiadomą, z takim przebiegiem kupiłem. W najbliższym czasie postaram się zrobić próbę przelewową i posprawdzać resztę rzeczy. Czy maxiecu da radę sprawdzić ciśnienie na wolnych obrotach?
  12. Jak widać na załączniku przed żółtą wtyczką jest czarna wsuwka więc pomyślałem że to masa Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  13. Witam, od jakiegoś czasu podczas gwałtowniejszego przyśpieszenia licznik pikał i zapalał błąd fault injection. Nie skutkowało to utratą mocy w moim odczuciu. Dzisiaj podłączyłem komputer i mam 4 błędy z czego 3 są o tym samym kodzie DF025 - Sporadyczny - Połączenie jednostki diagnostycznej podgrzewania wstępnego DF053 - Sporadyczny - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Na poziomie maksimum DF053 - Sporadyczny - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego DF053 - Sporadyczny - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Na poziomie minimum Co do błędu DF025 to świece żarowe się kończą? A ten DF053 co to jest? Czego mam szukać? Pozdrawiam
  14. Witam, mam problem z błędami odnośnie poduszki powietrznej. Błąd to DF068 - Permanentny - Obwód przedniej bocznej poduszki powietrznej chroniącej klatkę piersiową pasażera - układ otwarty Dzisiaj zdjąłem schowek i masa jest na pewno dobrze podpięta, pomarańczowa wtyczka również, zaś po drugiej stronie mam jakąś okrągła wtyczkę (po lewej stronie w załączniku) która też jest dociśnięta do poduszki. Gdzie powinienem szukać tej usterki? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Tak przy okazji jakie powinny być oporności na poszczególnych poduszkach? Do Moderatora - Nie wiedziałem w którym dziale umieścić ten temat, więc jeśli w złym miejscu to bardzo proszę o przeniesienie do odpowiedniego. Dzięki ;)
  15. Megane II phI Skrzynia 6 biegowa

    żadna ze skrzyń nie będzie pasować? Uuu trochę słabo :unsure:
×