Jump to content
FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Testral

Użytkownik
  • Content count

    115
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Testral last won the day on April 18

Testral had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutralny

About Testral

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Województwo
    mazowieckie

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    80000
  1. Sorry, ale nie ogarniam kuwety. Naprawdę w Megane 3 występuje kolo zapasowe podwieszone od spodu? To możliwe, że Renault zrobiło dwa rodzaje podwozia? No bo gdzieś to koło trzeba umieścić.
  2. Megane III phII Renault oszczędza na drobiazgach

    Postanowiłem wymienić boczki przednich drzwi, bo mam te boczki w wersji dla biednej Europy wschodniej, czyli z czarnymi głośnikami i bez uchwytów. Kupiłem odpowiednie boczki na Allegro, takie ze srebrnymi ramkami głośników i uchwytami, dokupiłem brakującą spinkę i śrubę. Zdejmuję moje boczki a one puste w środku jak wydmuszka, żadnej folii, żadnego wygłuszenia. A te które przyszły mają połowę przestrzeni wypełnioną filcem. Rozumiem, że słabsze wersje nie mają uchwytów, ale że nie dali głupiego wygłuszenia??? To jakaś kpina. A to jeszcze była wersja testowa w salonie, mająca chyba robić dobre, pierwsze wrażenie.
  3. Bardzo dziękuję. Właśnie te spinki muszę kupić. Czy takie schematy są do znalezienia w internet ach, czy to nie takie proste?
  4. Może ktoś dysponuje rysunkiem na którym są opisane spinki I mocowania boczków przednich drzwi w Megane III? Szczególnie chodzi mi o mocowanie uchwytów do przyciągania drzwi. W górnej części jest on przykręcany przez boczek aż do blachy. Chciałbym się dowiedzieć do czego przykręca się ta śruba?
  5. Dodam tylko, że w heczbeku też są. I też mnie intrygują.
  6. Tak jest z każdym uchwytem w autach, zawsze w czymś przeszkadza. Albo blokuje dostęp do radia, albo klimy, albo jest w głupim miejscu. Może po lewej stronie kierownicy jest dobre miejsce na uchwyt, ale niewielu producentów o tym pomyślało. U mnie puszka w niczym teraz nie przeszkadza a dużych kubków nie używam. Także ja jestem uchwytowo zaspokojony a pasażer może trzymać puszkę w ręce, jak się nie podoba to przecież autobusy kursują :P
  7. Nareszcie rozwiązałem u siebie problem z brakiem miejsca na puszkę. Akcesoryjny kubek z Renault Twingo pasuje idealnie i mocno się zakleszcza tymi gumkami od spodu. W samochodzie często piję energetyki, dlatego dla mnie jest to rozwiązanie idealne, puszka bardzo sztywno się trzyma.
  8. Problemem nie jest otwór przy wycieraczce, tylko to co się dzieje pod plastikowym podszybiem. Możesz mieć tam tyle syfu, że zapychają się od spodu. Pod tym plastikiem są dwa otwory, po jednym z każdej strony, ja miałem je całkowicie niedrożne i woda zaczęła wlewać się do kabiny.
  9. Blake, proszę, nie rób zacisków na czerwono. To już zalatuje tuningiem lat 90tych. Zaciski najlepiej będą wyglądać pomalowane na srebrno lub czarny połysk.
  10. To się porządniej zorientuj. Strukturalne 16stki oczywiście są i nie powinno być najmniejszych problemów z założeniem tych od MIV. Najłatwiej byłoby pójść do salonu i przymierzyć. Zawsze jest tam ścianka z kołpakami i felgą strukturalną.
  11. Trochę jednak nie rozumiem tego problemu. Mam 185 cm. wzrostu i kierownicę mam blisko zegarów, ale na pewno jeszcze nie wciśniętą do końca. Fotela też nie odsunąłem do końca, także pasażerom z tyłu zostało jeszcze miejsce na nogi i głowy. Chodzi mi o to, że przy moim średnim wzroście, wszystko mam poustawiane mniej więcej w połowie zakresu regulacji. Poza tym widziałem wiele kobiet jeżdżących Megankami i nie wyglądało na to, żeby miały problemy z dosięgnięciem do kierownicy czy pedałów. Tzn. były i takie, co to kierownice miały 5 cm. od nosa, ale to tak jak we wszystkich innych autach... Tak czy inaczej, mnie udaje się bez problemu znaleźć wygodną pozycję a często jeżdżę z dłonią na 12tej.
  12. Ale chcesz żeby kierownica była bliżej zegarów czy bliżej kierowcy, bo nie rozumiem?
  13. W Megane występowały w ogóle biksenony?
  14. Megane III phII Felgi + opony pomoc

    To już musisz sam sobie odpowiedzieć. Większa felga to na pewno mniejszy komfort. Oryginalne 16tki Renault na 5 śrub są po prostu tak paskudne, że nie brałem ich nawet pod uwagę. Ale jest to jakiś kompromis, bo jeździ się na 16tkach dosyć przyjemnie. Dla poprawy komfortu na 17tkach można ewentualnie dać opony 205/55/17, mają sporo więcej gumy, ale gorzej to wygląda. Licznik będzie trochę przekłamywał, ale w praktyce niezauważalnie.
  15. Megane III phII Felgi + opony pomoc

    Patrzyłeś na naklejkę na słupku drzwi przednich? Powinieneś mieć tam dane opon. Możesz jednak nie mieć info o felgach w rozmiarze 17 cali. Dedykowane opony to 205/50/17. Mocniejsze silniki miały 225/45/17, ale do zwykłych silników to niepotrzebna szerokość. Jeśli po uruchomieniu auta nie pojawia się piktogram samochodzika z wartościami ciśnienia, to nie masz czujników.
×