Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl
Sign in to follow this  
daroo

Scenic II phI Luz zaworów w 1.9dci

Recommended Posts

daroo    0

Witam.Pytanie jak w temacie scenic 2004 1.9 dci 120Km.Nigdzie nie mogę się doszukać informacji na ten temat.Jeden mechanik powiedział mi że jak nie potrzeba to się tego nie rusza.Mam przebieg ok 100 tys.i zastanawiam się nad regulacją.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marek_c    2

regulacji mechanicznej to już od dawna się nie stosuje, masz regulację hydrauliczna i tego sie nie reguluje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
szyczu    0

witam.

to pod szklanke sie daje podkłądke czy to jest hydrauliczny samoregulator ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
tico0    0
regulacji mechanicznej to już od dawna się nie stosuje, masz regulację hydrauliczna i tego sie nie reguluje.

 

To kolega sie myli i to bardzo akurat w tych silnikach jest regulacja ale nie jestem pewien czy szklankami czy płytkami. Jak napisał ktoś wyżej jeśli nic sie nie dzieje to się nie rusza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robak    9

jest regulacja płytkami

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robak    9

FRM, pokazuję i objaśniam seria silników typu F zawiera benzyniaki i diesle ich konstrukcja sięga końca lat osiemdziesiątych poczynając od 1,7 silnika montowanego np w R19 po dzisiejsze silniki dci kadłub i głowica były te same różniły się jedynie tym że przy benzyniaku były otwory na świece zapłonowe a przy dieslu w tym miejscu wchodziły wtryskiwacze. Jak mi wiadomo luz zaworowy tych silników ustawiało się płytkami,

Regulację luzu zaworowego za pomocą szczelinomierza i 2 kluczy była tylko przy K7M i E7J

A teraz dowody: f55115bde1c23057.jpg

a1530f0986893afb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robak    9

FRM, czytaj uważnie silnik dCi jest również silnikiem typu F, a poniżej jest wklejona fotka głowicy od 1,9 dCi więc pokazuję.

Widać wałek rozrządu? A krzywki wałka kolega zauważa? to te krzywki popychają owe płytki które popychają trzon zaworu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lewy    10

A tu fotka bez wałka:

post-3-1234371807_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robak    9

to niech kolega nas łaskawie oświeci i udowodni swoje racje, zdjęcia rysunki doświadczenie zawodowe?

a gdzie ty widzisz popychacze skoro są one pod brązowymi płytkami?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robak    9

jak widzę "inteligencja szpagatowa" proszę zrzut z dialogysa po środku obrazka nr 14 płytka regulacyjna zakres wymiarowy od 7,550 - 8,150

3ef43ad0683a5c03.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robak    9

Dziwne, że wszystkie fachowe instrukcje i dialogys nie nazywa tego szklanką, tylko płytką regulacyjną?

Więc kolega niech nie wprowadza kolokwializmów na siłę, na szklanki to można regulować ilość popijanego wina tudzież innych trunków.

W warsztacie samochodowym są to płytki regulacyjne lub wspomniane o dziwo popychacze.

Może w końcu uwierzysz nie mi tylko Dialogysowi ;-)

no właśnie zaufałem dialogysowi i doświadczeniu

Jak widzę spór był jedynie o nazewnictwo części więc łaskawie na drugi raz niech kolega pokaże o co mu chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lewy    10
Jak widzę spór był jedynie o nazewnictwo części
Chyba nie tylko. Luz kasowany jest hydraulicznie, czy trzeba to robić płytkami (szklankami)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robak    9

do kolegi nadal nie dociera że określenie szklanka nie występuje, popychacz mogę przyjąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robak    9

wiesz szklanka w fiacie może i jest, ale nie w renault nadal twierdzę, że szklanka nie jest fachowym określeniem elementu o którym mowa, jest to popychacz.

A na drugi raz niech kolega podpiera się zdjęciem a nie wychodzą dziwne sytuacje bo kolega nazywa tą samą część inaczej niż wszyscy inni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
robercik    0

Mam pytanie: w jaki sposob są przyporządkowane rozmiary popychaczy do oznaczeń wybitych w ich wnętrzu (FX, FM, FN, FY....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×