Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zbiornik par paliwa?


Rekomendowane odpowiedzi

witam..mam taki problem..z prawej strony pod maska(przy abs) jest taki czarny zbiorniczek do niego dochodzą 2 przewody.Ostatnio ten zbiorniczek mi sie urwal;/ tata go naprawil, tzn umocował na swoje miejsce .sprawdzalam w ksiazkach i instrukacjach i w nich jest napisane (narysowane) ze dochodzi tam jednen przewod a u mnie są dwa. czy to jest zbiornik par paliwa? czy moze cos innego?

 

Proszę o pomoc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem w sieci takie dwie wypowiedzi na temat filtra węglowego:

"Filtr absorbuje benzynę z oparów paliwa, gromadzi ją i w określonych warunkach pracy silnika oddaje przez elektrozawór do kolektora ssącego. "

"Gromadzi on opary benzyny z przewodu doprowadzania paliwa, powstające przy zatrzymanym silniku. Zaraz po uruchomieniu silnika następuje odessanie oparów benzyny ze zbiornika filtra i spalenie w cylindrach". Ktoś posiada wiedzę z "pierwszej ręki" i mógłby się podzielić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja właśnie miałem się zapytać co to jest na poniższym zdjęciu:

http://img151.imageshack.us/my.php?image=obrazi.jpg

U mnie jest to po lewej stronie w komorze silnika patrząc od przodu. Na pewno jest to związane z paliwem bo przechodzą przez to przewody paliwa. Teraz pytanie. Jeżeli jest to ten filtr węglowy to, jak każdy filtr tak i ten ma swoją żywotność. Po jakim czasie należałoby go wymienić? przeczyścić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr par paliwa. Działa tak, że pochłania pary paliwa jak ich jest za dużo otwiera zawór i benzynka, która w nim się skropli zasysana jest do kolektora ssącego.

Ale tego raczej się nie wymienia, ja przynajmniej nie natrafiłem na takie zalecenie z tym, że nie szukałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!

Mam problem w Megane 1.6i 8V K7M 720 96r. Po uruchomieniu i przyspieszaniu auto dusi się (obroty spadają) pomimo tego, że gaz jest w połowie wciśnięty i sprzęgło puszczone do końca. Zacząłem sprawdzać elektrozawór. Czy po ściśnięciu wężyka od pochłaniacza oparów do elektrozaworu silnik powinien zgasnąć?

 

Dziękuję

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściskam element zaznaczony na żółto, na postoju i silnik gaśnie. Świece, przewody, krokowiec wymieniałem. Silnik słabnie przy ruszaniu, obroty spadają. Sytuacja powtarza się po dłuższym postoju samochodu. Uruchomię i jak zaczynam ruszać to się to dzieje. Nie wiem co już robić. Mechanicy również nie wiedzą co to może być.

post-13549-1242386846_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!