FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: Problem, nic nie działa - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

  • 3 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Scenic II phI
Problem, nic nie działa

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Czendler 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 07-maj 09
  • Skąd:Jelenia góra
  • Silnik:1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 07 maj 2009 - 14:05

Mam Scenica II z 2003 1.9 DCI. I dzisiaj keidy normalnei jak zwykle wsiadłem żeby go odpalić. Rozrusznik obrócił. Nagle wszystko zgasło(wyświetlacz, radio), auto nie odpaliło. I ogólnie mój Scenic to teraz trup. Nic nie działa(nawet sufitówki nie świecą) Jedyne co działa to zamykanie auta. Sprawdziłem bezpieczniki te które są wewnątrz i wszystko OK. Proszę bardzo o pomoc i jakieś sugestie... Moze ktoś miał taki przypadek
0

Sprawdź:

Zapleczowo.pl
Hosting www i email


Ogłoszenia motoryzacyjne Renault Megane, Scenic i Fluence


 

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   sergiu83 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 21-sierpień 08
  • Skąd:wawa
  • Auto:I Ph II GT
  • Silnik:1.4 16v KA0D K4J 750
  • Przebieg (tys.km):115

Napisano 07 maj 2009 - 14:11

mała podpowiedź...

Czendler napisał:

nawet sufitówki nie świecą
bo to wymaga prądu.
Powyższe słowa wyrażają jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie mogą one służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym.
[scroll:3ba719bbf3][you:3ba719bbf3] ->zerknij na Megi<-[/scroll:3ba719bbf3]
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Czendler 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 07-maj 09
  • Skąd:Jelenia góra
  • Silnik:1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 07 maj 2009 - 14:14

sergiu83 napisał:

Cięcie

Ale przecież zamykanie z karty działa i to bardzo dobrze...

Regulamin forum należy przeczytać ze zrozumieniem a nie tylko kliknąć akceptację :mrgreen: - Prezes
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   sergiu83 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 21-sierpień 08
  • Skąd:wawa
  • Auto:I Ph II GT
  • Silnik:1.4 16v KA0D K4J 750
  • Przebieg (tys.km):115

Napisano 07 maj 2009 - 14:17

nie cytuj całego posta zaraz pod nim.. jest taki zapis w regulaminie. tak dla przypomnienia.
na zamki idzie impuls a nie ciągły pobór tak jak jest w przypadku normalnych "odbiorników"- miernik do ręki i pod maskę
Powyższe słowa wyrażają jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie mogą one służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym.
[scroll:3ba719bbf3][you:3ba719bbf3] ->zerknij na Megi<-[/scroll:3ba719bbf3]
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Prezes 

  • Grupa: Junior Administrator
  • Rejestracja: 10-listopad 06
  • Skąd:okolice Wrocka
  • Auto:Renault
  • Silnik:2,0 dCi
  • Przebieg (tys.km):172

Napisano 07 maj 2009 - 14:30

To wskazywałoby na akumulator. Zacznij od sprawdzenia klem. Bywa, że tak nagle padają - przerobiłem ostatnio u żony. Podjechała do sklepu i wsjo OK, wyszła i padaka, aku martwy. Ładowanie nic nie dało bo padł nagle na "zawał", wymiana na nowy, rozwiązała problem.
Dołączona grafika
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Czendler 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 07-maj 09
  • Skąd:Jelenia góra
  • Silnik:1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 07 maj 2009 - 16:05

Klemy sprawdziłem. W porządku jest..... Orientuje sie ktoś jakie są objawy zerwania paska rozrządu? Bo miałem wymienić miesiąc temu... ale czasu za bardzo nie miałem ostatnio..

I stąd moja wielka obawa czy to się nie zemściło teraz
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   pawelp2008 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 09-listopad 08
  • Skąd:Łódź/Wieliczka
  • Auto:była MII PHI GT, Ford Focus, był Suzuki Intruder, Suzuki Boulevard C 50
  • Silnik:był 1,9 dizlowiec
  • Przebieg (tys.km):171ooo

Napisano 07 maj 2009 - 16:09

Czendler napisał:

Orientuje sie ktoś jakie są objawy zerwania paska rozrządu

Zupełnie inne, to nie ma związku z brakiem prądu
"...zwolnij harnaś bo pofruniesz..." Megi
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   zdunman 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 30-sierpień 07
  • Skąd:Żyrardów
  • Auto:Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B
  • Silnik:1.6 16V K4MA700 2001\2002r.
  • Przebieg (tys.km):228

Napisano 07 maj 2009 - 16:15

Czendler co ma rozrząd do braku prądu czy brak prądu do paska rozrządu? Sprawdź akumulator (każdy Ci to napiszę) i bezpieczniki pod maską.
PILNIE SZUKAM PRACY. Oracle, bazy danych, SAS, hyperion essbase
Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B 20012002 Hatchback (Uniden PRO 520XL, Sirio ML-145)
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   sergiu83 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 21-sierpień 08
  • Skąd:wawa
  • Auto:I Ph II GT
  • Silnik:1.4 16v KA0D K4J 750
  • Przebieg (tys.km):115

Napisano 07 maj 2009 - 16:22

zdunman napisał:

(każdy Ci to napiszę)

i piszą. ale

Czendler napisał:

Klemy sprawdziłem. W porządku jest.

Powyższe słowa wyrażają jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie mogą one służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym.
[scroll:3ba719bbf3][you:3ba719bbf3] ->zerknij na Megi<-[/scroll:3ba719bbf3]
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Czendler 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 07-maj 09
  • Skąd:Jelenia góra
  • Silnik:1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 07 maj 2009 - 16:24

Tak się pytam, po prostu się wystraszyłem. Z akumulatorem nie miałem problemu nigdy. A dziś wsiadam do auta, naciskam start i samochód odezwał się jak zwykle, tyle że do końca nie odpalił i nagle wszystko zgasło...
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   sergiu83 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 21-sierpień 08
  • Skąd:wawa
  • Auto:I Ph II GT
  • Silnik:1.4 16v KA0D K4J 750
  • Przebieg (tys.km):115

Napisano 07 maj 2009 - 16:27

i to jest właśnie objaw padniętego aku.. z dnia na dzień- weź miernik i go sprawdź. jak trzeba doładuj. jak problem się powtórzy to masz winnego.
Powyższe słowa wyrażają jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie mogą one służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym.
[scroll:3ba719bbf3][you:3ba719bbf3] ->zerknij na Megi<-[/scroll:3ba719bbf3]
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   zdunman 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 30-sierpień 07
  • Skąd:Żyrardów
  • Auto:Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B
  • Silnik:1.6 16V K4MA700 2001\2002r.
  • Przebieg (tys.km):228

Napisano 07 maj 2009 - 16:28

sergiu83 klemy to nie akumulator. Wypadałoby też zmierzyć napięcie na aku w stanie spoczynku i przy próbie odpalenia ? No i sprawdzić te wszystkie kabelki, które są przy klemach.
PILNIE SZUKAM PRACY. Oracle, bazy danych, SAS, hyperion essbase
Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B 20012002 Hatchback (Uniden PRO 520XL, Sirio ML-145)
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   sergiu83 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 21-sierpień 08
  • Skąd:wawa
  • Auto:I Ph II GT
  • Silnik:1.4 16v KA0D K4J 750
  • Przebieg (tys.km):115

Napisano 07 maj 2009 - 16:30

zdunman napisał:

klemy to nie akumulator.

nie załapałeś wypowiedzi :mrgreen: miałem na myśli że mówisz żeby sprawdził aku a on sprawdza klemy - tak, Prezes mu tak radził ale...
Powyższe słowa wyrażają jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie mogą one służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym.
[scroll:3ba719bbf3][you:3ba719bbf3] ->zerknij na Megi<-[/scroll:3ba719bbf3]
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Czendler 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 07-maj 09
  • Skąd:Jelenia góra
  • Silnik:1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 07 maj 2009 - 16:41

Aktualnie nie mam żadnego miernika. Stoję pod akademikiem na śląsku, bo przyjechałem po syna. Za niedługo ma przyjechać znajomy z kablami... Więc sytuacji to ja nie mam za ciekawej.

Nie znam się za bardzo na samochodach, ale jakoś nie chce mi się wierzyć że to akumulator, ponieważ właśnie te zamki ładnie się ryglują i kierunki podczas zamykania/otwierania dosyć mocno świecą. Ale zobaczymy. Gdyby to tylko aku byłbym szczęśliwy że jaaa

[ Dodano: 2009-05-07, 19:17 ]
Przepraszam ze piszę post pod postem, ale chce aby mój post był widoczny...problem nie leży po stronie akumulatora.. Nie wiem co się stało temu autu...

Wie ktoś jak ręcznie wyłączyć hamulec ręczny? Bo nie mogę samochodu zrzucić z hamulca parkingowego, zęby go na hol wziaść
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   aniewa 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 31-październik 07
  • Skąd:Chełm
  • Auto:scenic II phI
  • Silnik:1,5 dci 101kM
  • Przebieg (tys.km):202000

Napisano 07 maj 2009 - 21:23

Odbezpieczyć i pociągnać za czerwoną rączkę w bagażniku. Należy uważać aby pojazd nie zbiegł, jeśli jest na pochyłosci. Sprawdź bezpiecznik przy dodatniej klemie na akumulatorze.
0

Udostępnij ten temat:


  • 3 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły




Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting w Polsce :: Hosting z Memcached :: Hosting dla firm :: Hosting dla Wordpress