Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl
Basenji

MEGANE II hb. Co, gdzie i jak?

Recommended Posts

Basenji    0

:mrgreen:

I wreszcie jest nowy dział na forum.

Jako, że lekko dłubię przy swojej Meggie ( wciąż na gwarancji) a nie mogę poszaleć (jeszcze) liczę na wymianę doświadczeń w tej dziedzinie..

Zdrówko

Share this post


Link to post
Share on other sites
DrNO    6

moze byc z tym ciezko ale sam chetnie poczytam/dowiem sie cos siekawego i nowego :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Basenji    0

Co można dostać do Meg?

Z elementów zewnętrznych są:

:) lotki (z i bez stopu)

:mrgreen: brewki

:) progi (w zasadzie jeden wzór)

:) przody: jeden typ dokładki ( niestety niezbyt ciekawy) i kilka zderzaków typu RS lub Monster. Niezbyt odpowiednie na nasze drogi.

:) Tył - dokładka na podwójną, okrągłą końcówkę, zderzaki typu RS i monster.

:) Siatka do grila

:) mechanizm drzwi typu lambo ( ponad 5tys)

Szukać można w sklepach internetowych i na allegro.

Używanie elementów uniwersalnych jest zdecydowanie trudniejsze, zw względu na fakt, ze oryginalne zderzaki zbudowane są z PCV i słabo się łączą z włóknem. A poza tym, kąty!

Zdrówko

Share this post


Link to post
Share on other sites
DrNO    6

tak z ciekawosci... masz moze jakiegos linka do tego mechanizmu drzwiowego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Basenji    0

Jaszpol jest napewno liderem jeżeli chodzi o tuning renówek, ale ceny ma.....wysokie.

Zdrówko :-|

Share this post


Link to post
Share on other sites
Basenji    0
a tuning delikatny mechaniczny ktoś uskuteczniał??filtr stożek, wwydech, mały chip w meg ll??

Ja mam to w planach.

Podniesienie mocy benzyniakowi wolnossącemu nie jest wdzięcznym zadaniem. Trzeba zrobić polerkę kanałów, lekko wgłowicy a dopiero potem chipować. W zależności od pojemności będzie to od około 2,5 do 4 tys). Przyrost mocy przy dobrym układzie do 20% ale zazwyczaj od 5-do 15%.

Ale liczy się to, że samochód łapie moc od znacznie niższych obrotów, ma lepszą elastyczność i mniej pali.

Miałem ongiś Tico ( naprawdę ekstra samochód) i udało się podnieść moc z 41 do 50KM a moment o ile pamiętam do 78Nm. Oczywiście bez chipowania (gaźnik). To był samochód, który meganki zostawiał na drodze.

Co innego turbodiesle - tutaj około 20-30% bez większych problemów i kosztów (1-2tys) można to zrobić. Na stronie Chojnacki Motor Systems jest katalog wykresów.

Zdrówko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×