Jump to content
FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence
Sign in to follow this  
motolukasz

Megane II phI otwieranie szyb

Recommended Posts

motolukasz    1

Drodzy koledzy, mam u siebie w megane 4 elektryszne szyby :mrgreen: ale mam wrażenie, że albo ktoś przy nich grzebał albo Franuzi przy składaniu (projektowaniu) wypili za dużo wina :D . Przyciski na drzwiach kierowcy działają wbrew logice :D - jak naciskam w dół (do siebie) to szyba się podnosi a jak do góry (od siebie) to się opuszcza :D . Przy drzwiach pasażera w dół się opuszcza i jest to logiczne. Proszę o infformację, czy jest to normale w tym aucie czy coś u mnie jest nie tak. :roll:

 

pozdrawiam,

Share this post


Link to post
Share on other sites
athlon64x4    6

zdecydowanie cos jest nie tak :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Malykubek    0

sprawdź czy przycisk ten od kierowcy nie jest złożony odwrotnie. Mi sie to pomylił ( a nie powinno no sa tam wypustki które nie pzwalają go złożyć odwrotnie..) o i działało jak u ciebie

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolukasz    1

Dzięki za informacje. Ktoś to rozbierał? jest coś, na co powinienem zwrócić szczególną uwagę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jwww    0

może linki są odwrotnie nawinięte, ja tak miałem, odwrotnie nawinąłem i jest ok. ale musiał ktoś wcześniej to naprawiac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przemo_CK    0

takie rzeczy dzieją się też przy nieprawidłowym połączeniu polaryzacji na kostkach lub do samych przycisków.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antonescu    0

Jedno jest pewne. Ktoś tam wkładał palce i teraz tylko trzeba dowiedzieć się co zostało popsute. Wszystkie kostki mogą być włożone tylko w jednej pozycji, no chyba że były cięte kable. Może to jednak linki?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przemo_CK    0

Myślałem właśnie o cięciu kabli i niepoprawnym włożeniu w kostki. W moim poprzendim samochodzie (nie Renault) jakiś zdolny elektryk kombinowal z połączeniami przy ogrzewaniu szyby i tylnej wycieraczki. Szyba grzala przez cały czas, wycieraczka przechodziła tylko jeden cykl. Okazało się ze przewody siedzą w nieprawidłowych miejscach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×