Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

"telepanie całm autkiem"


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

kierownica była stabilna, "telepało" na prostej równej drodze - między 80 a 90 km/h po przekroczeniu 100 i > jazda idealna. Mechanik twierdził , że autko bujało się po przekątnej ale ja nie potrafię tego tak określić - ważne , że po kłopocie. Chociaż tak się zastanawiam czy ten amortyzator był przyczyną czy skutkiem " telepania "....... zobaczymy po czasie . Miał ktoś podobnie ? Czy to jak z Kobietami - każda inna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem telepotanie - ale ja mialem taki problem ze przy prędkości 120 - 140 byly odczuwalne takie zdudnienia - takie dziwne - poogladalem podwozie auta i okazalo się że mam dziurę w plastikowej osłonie przedniego zderzaka. Kupiłem, wymieniłem i już nic nie zdudnia. Poogladaj spód auta czy coś nie jest poluzowane, niedokręcone może to być całkiem prosta przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Jak czytałem twoją wiadomość to aż spojrzałem czy sam tego wątku nie zrobiłem wcześniej :)

Jak jadę na 5 biegu, zbliżam się do 80km/h to zaczynają się wibracje. Normalnie czuję się jak bym siedział wewnątrz elektrycznej szczoteczki do zębów.

Ogólnie to jak jadę w tym czasie pod górkę to wibracje są bardziej natężone. Wibracje nikną jak przekraczam 120km/h. Mechanik powiedział, że to może być wał napędowy bo sprawdził poduszkę silnika i wszystko niby z nią jest OK. Ty teraz piszesz, że twoim wypadku był to był brak smaru. Mógłbyś lepiej opisać te drgania!?

W sumie to mam jeszcze jeden problem. Jak np. zmieniam z 3 na 4 bieg a nie wykręcę samochodem z 3-4 tyś. obrotów to samochód się dusi. Piszę o tym w tym wątku bo jako kierowca mam wrażenie, że samochód ostatnio więcej pali i ma mniej mocy, a wibracje samochodu są mocno natężone gdy jadę samochodem pod górę, jak jadę na prostej to też są ale nie takie mocne I jak puszcze gaz to drgania jakby ustają, ale znowu nie wiem czy ustają bo puściłem gaz czy dlatego, że prędkość od razu spada.

Wie ktoś co to może być?

Dziękuję z góry za pomoc.

 

Dodano: 13 sie 2011 - 23:07

Naprawiłem to telepanie, okazało się że uszczelka na wale napedowym pękła, wylał sie cały smar i wyryło mi tam wszystkie tryba. Wymieniłem wał po stornie kierowcy i samochód przestał się telepać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytat

Znam tylko angielską nazwę. Drive Shaft. http://translate.google.ie/?hl=en&tab=wT#en|pl|Drive%20shaft

 

Nie cytuj całego posta, jeśli odpowiadasz bezpośrednio pod nim.

Edytowane przez meganecoupe02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!