Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Silnik sie grzeje


kagi

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie też czeka wymiana uszczelki po głowicą. Od dwóch dni rozważam temat, co przygotować, gdzie robić, samemu czy dać do warsztatu. I jednego się na pewno dowiedziałem, o czym mało kto wspomina. Przy wymianie uszczelki trzeba wymienić też śruby mocowania głowicy. One są jednorazowe. Po odkręceniu nadają się tylko na śmietnik. Kagi już ma rozebrany silnik więc szybko o tym wspominam. A i też jestem ciekaw czy jego mechanik planuje je wymienić.

Zobaczcie np: http://www.motoksiazki.pl/sklep,300,1,0,0,638,1.html cały pkt 8 o tym mówi, więc to nie jest bagatelna sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Awaria została usunęta przez mechanika układ chłodzenia wyczyszczony z mazi olejowej, Została wymieniona uszczelka pod głowicą została szlifnięta głowica i jak odebrałem samochód po przejechaniu 150 km znowu silnik zaczłął sie grzać i pojawiła się maź w zbiorniczku wyrównawczym.

Proszę o jakieś porady, dodam tylko że głowica była sprawdzana czy nie jets pęknięta, przynajmniej tak mi powiedział mechanik. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pojechal z powrotem do tego mechanika, poprostu z reklamacja! Albo niech zwroci Ci kase chociaz za robocizne - choc watpie aby to uczynil. Ja z moja megi odwiedzilem juz kilku mechanikow w roznych sprawach i powiem ze : sa mechanicy i Mechanicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do srub to nie trzeba wymieniac, ja osobiscie wymienialem uszczelke w swoim poprzednim samochodzie jak i sasiada, uzywalismy tych samych srub, nie byly nawet wkrecane w te same miejsca. po polejnym rozebraniu glowicy trzeba by juz pomyslec o wymianie

ja proponuje zdjac dekiel od zaworowi sprawdzic czy glowica jest odpowienio mocno dokrecona

sprawdz tez krocce na krote sa nalozone weze od plynu chlodniczego, moze jakis krociec jest uszkodzony i cieknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nadal mam te same problemy z silnikiem. Czy mógłby ktoś mi doradzić gdzie jeszcze może być nieszczelność układu smarowania. Głowica była sprawdzona w temp 90 stopni ciśnieniem gazu 8 atmosfer i nie wykazała pęknięcia. Już nie wiem którędy może dostawać sie olej do ukłądu chłodzenia.

:-? :roll:

POMOCY!!!!!!

 

[ Dodano: 2007-06-22, 13:38 ]

Silnik został ponownie złożony

Nowa uszczelka pod głowicą

Szlifowana głowica

Wyczyszczony układ chłodzenia z mazi olejowej

Wymieniony termostat

Zobaczymy jak teraz autko się będzie zachowywało czy to coś pomogło i czy nie wystąpi awaria znowu

Zmiana co do drugiej awarii jest taka że został wymieniony termostat

 

[ Dodano: 2007-06-22, 13:39 ]

Oby nic nie szwankowało

 

[ Dodano: 2007-07-02, 13:47 ]

Przejechałem jakieś 300 km i nic niepokojącego sie nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!