FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: kiepskie przyspieszenie- sprawdź wtrysk - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

  • 5 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Megane II phII
kiepskie przyspieszenie- sprawdź wtrysk

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   prokant 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 06-październik 08
  • Skąd:poznań
  • Silnik:1.9 dci
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 15 sierpień 2009 - 17:29

Mam Megane 1.9 dCi 2006r. 130 KM. Dzisiaj jadąc komputer wyświetlił mi komunikat: Sprawdź wtrysk. Jednocześnie przyspieszenie bardzo się pogorszyło. Nie ma problemu z odpalaniem. Pewnie wybiorę się na komputer, ale może cos wczesniej się dowiem. Proszę o odzew.
0

Sprawdź:

Zapleczowo.pl
Hosting www i email


Ogłoszenia motoryzacyjne Renault Megane, Scenic i Fluence


 

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   waldek708 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 01-sierpień 07
  • Skąd:Głogów / Wiedeń
  • Auto:330xd 320d ford focus 1.8i
  • Silnik:1,9dci 148km/3300 357nm/2500
  • Przebieg (tys.km):280

Napisano 15 sierpień 2009 - 17:46

prokant napisał:

Dzisiaj jadąc komputer wyświetlił mi komunikat: Sprawdź wtrysk.
komputer nie jest aż tak "mądry" żeby wyświetlał dokładnie co się psuje.Pod tym komunikatem może sie kryc kilka usterek np:Egr,przepływka,może być też sam wtrysk.Clip Ci na pewno więcej powie.Proponował bym też lekturę forum,jest kilka podobnych tematów.
Ginekologiem nie jestem ale z chęcią zajrzę :P
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   prokant 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 06-październik 08
  • Skąd:poznań
  • Silnik:1.9 dci
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 16 sierpień 2009 - 16:20

Dzisiaj rano odpaliłem auto i wszystko ok. Brak komunikatu i problemów z przyspieszaniem- przejechałem 50 km. Zobaczymy co dalej... Dziękuję za odpowiedź.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Ł_y_s_y 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 06-grudzień 09
  • Skąd:WPL 60X10
  • Auto:Megane II PHII
  • Silnik:1,9 DCI
  • Przebieg (tys.km):150

Napisano 19 styczeń 2011 - 21:01

prokant napisał:

Mam Megane 1.9 dCi 2006r. 130 KM. Dzisiaj jadąc komputer wyświetlił mi komunikat: Sprawdź wtrysk. Jednocześnie przyspieszenie bardzo się pogorszyło


Witam, drodzy koledzy dziś dopadła mnie a raczej moje autko ta sama przypadłość co kolegę "prokanta". Objawy identyczne pomarańczowy kluczyk, komunikat - sprawdź wtrysk i brak mocy. Dodam jeszcze że objaw najpierw pojawił się po uruchomieniu zimnego silnika, pomyślałem że to jakiś "psikus" ze strony mojej Megi. Zgasiłem, uruchomiłem jeszcze raz i było OK, po przejechaniu około 20 km (trasa, pogoda deszczowa) w trakcie jazdy pojawił się w/w objaw. Pierwszy i drugi bieg wydają się być normalne ale na kolejnych 3, 4, 5 i 6 odczuwalny brak mocy. Na pewno muszę umówić się na podpięcie kompa, ale chciałbym zasięgnąć też waszych opinii. Może ktoś z Was miał taki sam problem i podpowie mi czym było to spowodowane ( co uszkodzone). Domyślam się że diagnoza nie będzie jednoznaczna ale będę wdzięczny za wszystkie Wasze spostrzeżenia.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   opielowski 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 03-czerwiec 09
  • Skąd:Wrocław
  • Auto:Scenic III ph I
  • Silnik:1.5 dCi 110
  • Przebieg (tys.km):112

Napisano 19 styczeń 2011 - 23:15

Jeżeli zapalił Ci się komunikat po odpaleniu, ja obstawiałbym spaloną(e) świece żarową(e), ale jedź na kompa wtedy będzie pewny na 100%. U mnie zapalał się komunikat na wyższych biegach przy mocnym przyspieszaniu, przyczyną był czujnik ciśnienia doładowania. Wyczyściłem go i wszystko się uspokoiło.
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Ł_y_s_y 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 06-grudzień 09
  • Skąd:WPL 60X10
  • Auto:Megane II PHII
  • Silnik:1,9 DCI
  • Przebieg (tys.km):150

Napisano 19 styczeń 2011 - 23:22

opielowski napisał:

Jeżeli zapalił Ci się komunikat po odpaleniu


dzięki za odpowiedź Kolego, pierwszy raz to było w zasadzie zaraz (znaczy tak po kilkunastu sekundach) po uruchomieniu silnika ale kolejny to tak jak pisałem w trakcie jazdy po przebyciu około 20 km
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   opielowski 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 03-czerwiec 09
  • Skąd:Wrocław
  • Auto:Scenic III ph I
  • Silnik:1.5 dCi 110
  • Przebieg (tys.km):112

Napisano 19 styczeń 2011 - 23:26

Musisz jechać na komputer, bo tak to sobie można zgadywać. Pojedziesz i będziesz pewny w 100%. Mam tylko prośbę, daj znać jak już coś się dowiesz. Ta kontrolka może oznaczać kilka rzeczy m.in: świece żarowe, przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania, elektrozawór ciśnienia od turbo, coś z wtryskami np. spadek ciśnienia na listwie itd.
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   waldek708 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 01-sierpień 07
  • Skąd:Głogów / Wiedeń
  • Auto:330xd 320d ford focus 1.8i
  • Silnik:1,9dci 148km/3300 357nm/2500
  • Przebieg (tys.km):280

Napisano 20 styczeń 2011 - 00:15

opielowski napisał:

, ja obstawiałbym spaloną(e) świece żarową(e),


lepiej nie obstawiaj...po odpaleniu padnięte świece nie miałyby wpływu na przyspieszanie i nie muliłyby silnika ;-)
Ginekologiem nie jestem ale z chęcią zajrzę :P
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Ł_y_s_y 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 06-grudzień 09
  • Skąd:WPL 60X10
  • Auto:Megane II PHII
  • Silnik:1,9 DCI
  • Przebieg (tys.km):150

Napisano 20 styczeń 2011 - 10:14

Dzięki za odpowiedzi Koledzy, w sobotę jestem umówiony w servisie, zobaczymy jaka będzie diagnoza. Jak tylko się dowiem napewno dam znać.
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   opielowski 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 03-czerwiec 09
  • Skąd:Wrocław
  • Auto:Scenic III ph I
  • Silnik:1.5 dCi 110
  • Przebieg (tys.km):112

Napisano 20 styczeń 2011 - 14:45

No to byś się zdziwił... znajomy w Scenicu 1.9 dCi 2005 r. miał taką sytuację. Rano po odpaleniu często się zapalała kontrolka, gasił auto i odpalał ponownie i kontrolka gasła. Później podczas jazdy zapalał się serwis+ wtryski i auto nie miało mocy. Na komputerze wyszły 2 świece spalone. Po wymianie świec wszystko ustało. Zasugerowałem świece żarowe ponieważ znam już taki przypadek.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   waldek708 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 01-sierpień 07
  • Skąd:Głogów / Wiedeń
  • Auto:330xd 320d ford focus 1.8i
  • Silnik:1,9dci 148km/3300 357nm/2500
  • Przebieg (tys.km):280

Napisano 20 styczeń 2011 - 17:51

opielowski napisał:

Zasugerowałem świece żarowe ponieważ znam już taki przypadek.


hmm...dziwne,ja miałem tez dwie do wymiany i zero problemów podczas jazdy.
Ginekologiem nie jestem ale z chęcią zajrzę :P
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   Slowik8609 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 08-marzec 10
  • Skąd:Radom
  • Auto:megane II ph I
  • Silnik:1.9
  • Przebieg (tys.km):x

Napisano 20 styczeń 2011 - 18:15

a może coś z turbo?
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   pit-men 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 18-wrzesień 09
  • Skąd:Poznań
  • Auto:Megane II ph II sedan
  • Silnik:1,5 dCi
  • Przebieg (tys.km):100

Napisano 20 styczeń 2011 - 21:22

Ja miałem padnięte wszystkie 4 i palił na dotyk nawet przy -20 Megi I ph II 1,9 dci.
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Ł_y_s_y 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 06-grudzień 09
  • Skąd:WPL 60X10
  • Auto:Megane II PHII
  • Silnik:1,9 DCI
  • Przebieg (tys.km):150

Napisano 22 styczeń 2011 - 12:10

Już po wizycie w servisie. Diagnoza fachowca to uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania turbiny. Koszt nowego to 550 zeta :shock: . Na razie zrezygnowałem, może dostane gdzieś używkę ( tylko czy będzie sprawna :mrgreen: ) lub zamiennik, ewentualnie może uda mi się gdzieś podmienić na chwilę żeby mieć 100% pewności że to ten czujnik ( choć elektromeches powiedział że na 100% padnięty).
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   opielowski 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 03-czerwiec 09
  • Skąd:Wrocław
  • Auto:Scenic III ph I
  • Silnik:1.5 dCi 110
  • Przebieg (tys.km):112

Napisano 22 styczeń 2011 - 13:07

Ja miałem to samo, jak zobaczyłem cenę to zrezygnowałem:P Proponuje wyczyścić czujnik, tam jest taka metalowa blaszka, wacikiem i spirytusem wyczyściłem ją. Przeczyściłem także wtyk i popsikałem takim sprayem do wtyczek. Problem ustał. Jeżdżę już ok. 2 miesięcy i problem nie występuje. Także warto spróbować.
1

Udostępnij ten temat:


  • 5 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post
Nowe odpowiedzi [1.9 dti 97"] jak sprawdzic temperature Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I banekx 
  • 1 odpowiedź
  • 2443 wyświetleń
Nowe odpowiedzi wtryski i spalanie :( szaleją LPG forest 
  • 4 Odpowiedzi
  • 4002 wyświetleń
Nowe odpowiedzi 1.6 16V -> jak sprawdzić czy to K7M? 1.6 benz. Łukasz Hunter 
  • 6 Odpowiedzi
  • 3446 wyświetleń

Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting w Polsce :: Hosting z Memcached :: Hosting dla firm :: Hosting dla Wordpress