Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tylna belka od meganki z 2001r.


Rekomendowane odpowiedzi

Nowsza belka powinna pasować.

Dlaczego mechanik chce ją wymieniać? Taniej wyjdzie regeneracja, a nigdy nie wiesz co przeżyła ta używana belka z 2001 roku. Zwróć na to uwagę, żebyś za miesiąc czy dwa nie regenerował tej "nowej".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem, nie znam się, powiedział że regeneracja potrwa ze dwa dni i koszt bedzie podobny a tu ma sprawną i gwarantuje ze sporo podziała

za belke chce 450 + 250 robocizna

czy to drogo?

czyli co lepiej regenerować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem!

W modelu 96 było na bank zawieszenie rurowe, w 01 na bank czterodrążkowe. Mocowanie pewnie będzie pasować, ale nie wiem czy nie będzie jakiejś "miny".

Zapytaj mechanika czy już robił taki manewr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mocowania będą pasować to reszta już nie będzie problemem. Ta nowsza belka będzie sztywniejsza, bo przystosowana do większej mocy, ale hamulce też będą bębnowe więc bez rzeźby powinno się obejść.

Jak już będzie miał belkę na wierzchu to niech porówna dokładnie wszystkie szczegóły i będzie wiadomo co i jak.

Cena - rzecz względna, dla jednego dużo, dla innego tanio. Trochę jest z tym roboty, ale bez przesady. Pół dnia trzeba poświęcić, bo śruby już zardzewiały i np przewody hamulcowe mogą się urywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody hamulcowe dorabiają bez problemu w niektórych sklepach, także tym się nie martw, to samo by było przy Twojej belce.

Różnicy w twardości dużej nie będzie, może nawet nie odczujesz :mrgreen:

Starą belkę oczywiście zabierz ze sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach