FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: Poziom płynu hamulcowego - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

  • 2 stron +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Megane I phII
Poziom płynu hamulcowego

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Mater 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 02-kwiecień 09
  • Skąd:Poznań
  • Auto:Renault Megane
  • Silnik:1.6 16v
  • Przebieg (tys.km):145

Napisano 04 styczeń 2010 - 14:14

Witam!
Mam takie male pytanko...gdzie pod maska znajduje sie zbiornik z plynem hamulcowym? Przy tych duzych mrozach -10°C przy odpaleniu autka jak stalo przez cala noc musze troche popompowac pedla hamulca zeby uzyskal wpelni funkcjonalnosc...zastanawiam sie czy to normalne i czy to moze byc spowodowane tymi niskimi temp. Oprocz tego chce sprawdzic poziom plynu. Pozdro!! Czekam na wasze sugestie POZDRO!!!
0

Sprawdź:

Giełda:


Części samochodowe


Samochody używane


 

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   bronius 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 05-listopad 06
  • Skąd:Warszawa
  • Auto:MII, V40 i MX-5
  • Silnik:2x 1.9dci
  • Przebieg (tys.km):1

Napisano 04 styczeń 2010 - 14:22

wymień płyn hamulcowy, bo widocznie masz w nim wodę, która zamarza
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Mater 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 02-kwiecień 09
  • Skąd:Poznań
  • Auto:Renault Megane
  • Silnik:1.6 16v
  • Przebieg (tys.km):145

Napisano 04 styczeń 2010 - 14:28

Okey tyle ze gdzie znajduje sie ten nieszczesny zbiorniczek?
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   zdunman 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 30-sierpień 07
  • Skąd:Żyrardów
  • Auto:Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B
  • Silnik:1.6 16V K4MA700 2001\2002r.
  • Przebieg (tys.km):228

Napisano 04 styczeń 2010 - 14:39

Proszę bardzo, zbiorniczek widać na załączonym zdjęciu.

Załączone pliki


PILNIE SZUKAM PRACY. Oracle, bazy danych, SAS, hyperion essbase
Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B 20012002 Hatchback (Uniden PRO 520XL, Sirio ML-145)
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Mater 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 02-kwiecień 09
  • Skąd:Poznań
  • Auto:Renault Megane
  • Silnik:1.6 16v
  • Przebieg (tys.km):145

Napisano 04 styczeń 2010 - 14:46

Dzieki wielkie...na zdjeci widac conajmniej 3 zbiorniczki ale domyslam sie ktory to;) dzieki i pozdro!
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Prezes 

  • Grupa: Junior Administrator
  • Rejestracja: 10-listopad 06
  • Skąd:okolice Wrocka
  • Auto:Renault
  • Silnik:2,0 dCi
  • Przebieg (tys.km):172

Napisano 04 styczeń 2010 - 17:53

Mater, Tylko nie pomyl ze zbiornikiem wyrównawczym z płynem do układu chłodzenia :!:
Z płynem hamulcowym to ten w głębi.
Dołączona grafika
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Mater 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 02-kwiecień 09
  • Skąd:Poznań
  • Auto:Renault Megane
  • Silnik:1.6 16v
  • Przebieg (tys.km):145

Napisano 09 styczeń 2010 - 23:18

Chlopaki tak wiec sprawdzilem poziom no i w zbiorniczku jest pelno. Co wiecej zauwazylem ze ten problem wystepuje tylko i wylacznie kiedy auto stoi ze tak powiem w sniegu tzn kiedy sa takie zamieci sniezne hehehe nie wiem czy to ma bezposredni wplyw ale tak jest. Teraz nie dawno bylo kilka dni w ktorych pogoda byla znosna wpradzie bylo zimno ale nie padal snieg i hamulce pracowaly bez zarzutu natomiast 2 dni temu spadl snieg no i problem powrocil. jestem ciekawy jak to skomentujecie. Problem wydaje sie niby blachy bo jak nacisne kilka razy na hamulec po odpaleniu auta to jeg wlasciwosci uzytkowe wracaja do normy tyle ze czasem jak o tym zapominam i jak nie popompuje przed jazda to jak mam sie zatrzymac na krzyzowce to czasem jest wielkie zaskoczenie i niepotrzebne nerwy. Zastanawiam sie czy to czasem nie jest wina klockow hamulcowych bo za kazdym razem jak rano pierwszy raz uzyje hamulcow to wtedy slychac ich prace tak jakby auto stalo niewiadomo jak dlugo tak jakby sie tarcze przecieraly dopiero. Kiedy jedna spogladam na klocki to sa grubosci conajmniej 1cm ale teraz pojawia sie kolejny problem:/z przodu tarce scierane sa na calej powierzchni natomiast z tylu zostaje mniej wiecej 1cm niedotartego rantu od gory tarczy. To raczej nie jest normalne. Prosze o komentarze co do tej mojej wyczerpujacej wypowiedzi. Pozdrawiam!!
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   19Urban94 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 16-październik 09
  • Skąd:Poznań
  • Auto:RMClassic
  • Silnik:1.9 dTi
  • Przebieg (tys.km):166

Napisano 10 styczeń 2010 - 18:10

Może śnieg się dostaje między klocek a tarcze, może tłoczek lub klocek przymarza... Zobaczymy co napiszą bardziej doświadczeni.... :roll:
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   zdunman 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 30-sierpień 07
  • Skąd:Żyrardów
  • Auto:Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B
  • Silnik:1.6 16V K4MA700 2001\2002r.
  • Przebieg (tys.km):228

Napisano 11 styczeń 2010 - 10:44

Mater kolega bronius pisał Ci przecież co masz zrobić.
PILNIE SZUKAM PRACY. Oracle, bazy danych, SAS, hyperion essbase
Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B 20012002 Hatchback (Uniden PRO 520XL, Sirio ML-145)
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   mih00 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 09-styczeń 09
  • Skąd:Łódź
  • Auto:Laguna II ph1/Clio II ph1 RXT/Scenic RX4
  • Silnik:1.8 16V/1.6 8V/2.0 16V
  • Przebieg (tys.km):95/170/170

Napisano 11 styczeń 2010 - 10:44

a moim zdaniem masz nieszczelne serwo.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Mater 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 02-kwiecień 09
  • Skąd:Poznań
  • Auto:Renault Megane
  • Silnik:1.6 16v
  • Przebieg (tys.km):145

Napisano 11 styczeń 2010 - 11:15

zdunman, kolega bronius, pisal mi o wymianie plynu bo twierdzi ze jest w nim woda ale ta woda jakos musiala sie tam dostac watpie ze producent plynu hamulcowego dolewal by do swoje produktu wody dlatego tez wymiana samego plynu nic nie da skoro przy nastpenej okazji ta woda znowu tam naleci...robota glupiego
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   zdunman 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 30-sierpień 07
  • Skąd:Żyrardów
  • Auto:Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B
  • Silnik:1.6 16V K4MA700 2001\2002r.
  • Przebieg (tys.km):228

Napisano 11 styczeń 2010 - 11:48

A może płyn hamulcowy stracił swoje właściwości, lub nie masz dobrze odpowietrzonego układu hamulcowego. Wymiana płynu i odpowietrzenie układu, przegląd zacisków hamulcowych, klocków. Jak bym od tego zaczął. Domyślam się, że jeździć musisz, a może się okazać, że nikt nie miał takiego przypadku i tylko się naczekasz na odpowiedź.
PILNIE SZUKAM PRACY. Oracle, bazy danych, SAS, hyperion essbase
Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B 20012002 Hatchback (Uniden PRO 520XL, Sirio ML-145)
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   Mater 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 02-kwiecień 09
  • Skąd:Poznań
  • Auto:Renault Megane
  • Silnik:1.6 16v
  • Przebieg (tys.km):145

Napisano 13 styczeń 2010 - 10:36

oki. Cos z tym zrobie w najblizszym czasie. Teraz jakos zbliza mi sie wymiana oleju filtrów i takich tam roznych rzeczy;) tak wiec sprawa hamulcy rowniez sie zajme. dzieki za info i pozdrawiam!B)
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   zielman 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 02-listopad 13
  • Skąd:Piotrków
  • Auto:Megane I
  • Silnik:1.9 dti
  • Przebieg (tys.km):200000

Napisano 13 kwiecień 2014 - 12:58

Połączono z już istniejącym tematem.
Witam, w którym miejscu znajdę zbiorniczek płynu hamulcowego?
Dołączona grafika

Użytkownik damiar edytował ten post 13 kwiecień 2014 - 17:37

0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   Skorpioniks 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 09-marzec 12
  • Skąd:Kraków
  • Auto:Renault Megan 98r
  • Silnik:1.6e 8v
  • Przebieg (tys.km):201

Napisano 13 kwiecień 2014 - 13:09

Załączony plik  hosting_zdjec_1397390239__87882741_7_644x461_renault-megane-coupe-19-dti-.jpg (74,93 KB)
Ilość pobrań: 37To będzie chyba to.

Użytkownik Skorpioniks edytował ten post 13 kwiecień 2014 - 13:09

1

Udostępnij ten temat:


  • 2 stron +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły



Zobacz również:


Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting w Polsce :: Hosting SSD z Memcached :: Symfony2 developer