Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Silnik 1,4 8 V - Kto mi powie coś o tym silniku ?


Liber

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w grudniu kupiłem Megi z silnikiem 1,4 8V. Czy ktoś mnie oświeci jakie rodzaje silników występowały w Megance z 1996 roku? Bo widze zę jedni maja jakieś 1,4e, jedni eco, a jeszcze jedni bez niczego. Powiem że nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat silników, mocy i czy jest to awaryjna jednostka. Jak kupowałem miałem do wyboru 1,6 oraz 1,4 8V ale z klimą i to zdecydowało o kupnie a teraz nie wiem czy dobrego wyboru dokonałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4 szału nie zrobi ale to dobry silnik. Miałem taki w clio-jest na jednopunktowym wtrysku.

Jak będziesz dbał o olej i regulacje zaworków bo klepać lubią to bedziesz śmigał i śmigał(ja ponad 300tyś bez remontu najechałem).

1.6 byłby lepszy(mocniejszy) ale tak masz klime, mniejsze opłaty i tańsze części <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu. Zastanawiam za nad kupnem Megi właśnie z motorem 1,4 oznaczenie e. Na szafie ma przejechane 290tys(na 100% nie kręcony) Wszystko robione w porę samochód od nowości jeden właściciel. Moje pytanie brzmi jakie przebiegi robi ten motor? Jaki koszt remontu i czy jest wogóle opłacalny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przebiegu to nie wiem, ale co do remontu mogę się wypowiedzieć, z resztą to też zależy co poszło.

Ja zajeździłem swój na 230k km.

Panewki, korbowody, wał, tłoki, pierścienie i cylindry do wymiany, koszt ponad na pewno ponad 1tys zł, nie wiem ile dokładnie.

Używany motor kupiłem za 600 zł, robocizna nie wiem ile bo sam wymieniałem, co do oznaczenia 1.4e, oznacza to wersję Eco, bodajże 75km, 8v, bardzo wdzięczny silniczek jeżeli o niego dbać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bodajże 75km

Tak jest :)

przejechane 290tys(na 100% nie kręcony)

Jeździj dalej :) i pochwal się kiedy stuknie 300kkm :)

 

Teraz tak od siebie do jazdy po mieście fajny silniczek jednak jak jadę gdzieś dalej to czasami brakuje mocy ;) zaletą jest to, że cieżko jest przekroczyć dopuszczalną prędkość na autostradzie (oczywiście jak nie ma ograniczeń) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździj dalej i pochwal się kiedy stuknie 300kkm

No i okazało się że u mnie licznik nie działa..;/ Wiec albo ma już przekroczone 300kkm albo po postoju(ok pół roku) samoczynnie przestał działać na razie dochodzę usterki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale sam licznik czy prędkościomierz???

jak licznik to prawie na pewno był kręcony prędkosciomierz trochę mniej prawdopodobne ale też sie zdarzało

 

Chess175:

Nie bój nic, i 160km/h pójdzie (1.4e) tylko strasznie plastiki trzeszczą hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale sam licznik czy prędkościomierz???

jak licznik to prawie na pewno był kręcony prędkosciomierz trochę mniej prawdopodobne ale też sie zdarzało

 

Nie działa prędkościomierz oraz licznik km. Przebieg na 100% nie był kręcony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam.

E7J 626 to silnik z MeganeI PhII - 99-02 np. LAOV(sedan).

W wersji PhI były 2 silniki 1.4

- E7J 624 - oznaczenie na drzwiach 1.4ECO (ekonomiczy). Jest to silnik 8V, wtrysk jednopunktowy, kolektor metalowy, 70KM, typ pojazdu BAOT.

- E7J 764 - oznaczenie na drzwiach 1.4e. Różni się od poprzedniego głównie mocą - 75KM, typ pojazdu BAOE i LAOE.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A powiedzcie mi czy któryś z tych silników jest na łańcuszku czy wszystkie 1,4 8V są na pasku. Bo wiem ze w R19 był jakiś silnik 1,4 na łańcuszku. Pytam bo muszę wymienić w tym miesiącu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renault chyba tylko stosuje paski rozrządu bynajmniej w mojej 1.4 ECO tak jest <ok>

Jak koledzy wcześniej napisali puki robisz przegląd co 10 - 12 tyś (mechanik do tej jednostki polecił mi ELF SRI Sport 15W/40) jednostka nie do zajechania moja ma 260 tyś i chodzi jak nówka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam też mam taki problem a mianowicie zastanawiam się ile mocy ma moja megi Jest to silnik 1.4 na dzwich na listwie pisze 1.4e ale w dowodzie mam 1.4rt . Jeśli chodzi o osiągi to na kolach 15/50/195 poszła jakieś 185 km/h . wiem z to silnik 1.4 v8 to jest pewne bo megi z roku 98jest wie kotś możne ile to ma koni ??

 

[ Dodano: 2010-04-04, 18:41 ]

a takie jeszcze jedno pytanie (sorki ze na tym dziale ale odpowiedniego znaleźć nie mogę) chciałbym przełożyć silnik do megi z 1.4 v8 na 1.6 badz 1.8 orientuje się ktoś czy mocowania sa te same i jakich zmian trzeba dokonać ?? pozdrawiam <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!