Jump to content
FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence
Sign in to follow this  
Cichy18

Megane I phI Koszty wymiany progów oraz błotników

Recommended Posts

Cichy18    0

Witam szukałem lecz nie mogłem znaleźć. Jaki był by koszt wymiany progów oraz tylnich błotników w megance? Oczywiscie z lakierowaniem okolice Wawy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Diaz2    0

Kolego przerabiałem to w swojej megance tyle że ja to robiłem w Koszalinie. Dwa nowe progi i dwie reperaturki blotnikow kosztowały mnie w sklepie 260 zł. Progi i reperaturki wspawał mi znajomy a za lakiernika dałem 1200 zł. Wiec troche kasy trzeba miec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cichy18    0

masz moze foty przed i po naprawie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
markar74    1

Witam. Wymieniałem we wrześniu ub. roku (Białystok). Progi po 90 zł, reperturki błotników tylnych po 75 zł, robocizna 1400 zł. Podrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
ggluptasekk    0

Robiłam to samo u siebie w Megi, z tym że u mnie wyglądało to tragicznie. Obydwa progi kosztowały mnie 188 zł i obydwie reperaturki 160zł. Robocizna u blacharza 1500 wraz z lakierowaniem. Przy naprawie okazało się że blacha tak gnije że nie ma do czego przyspawać reperaturek, blacharz dokupił bardzo ładny kawałek blachy i do robocizny dołożyłam 200 zł. Jutro jadę odebrać ślicznotkę. Trochę kasy na te naprawy trzeba mieć, ale musiałam to zrobić bo by mi przeglądu nie przeszła <czerwona>

Share this post


Link to post
Share on other sites
misiek1979    0

PS.ggluptasekk, chyba mieliśmy podwozie w takim samym stanie <czerwona> u mnie też nie miał gdzie się wspawać.

Ja w tamtym roku robiłem progi tzn. reperaturki progów chyba ~200 PLN + robota 500 PLN.

Tylko że po znajomości gościu zrobił mi jeszcze zabezpieczenie podwozia poprawił błotniki tył bo trochę szpachla odchodziła, wosk wewnątrz błotników przód.

Jeszcze jedno na reperaturki poszedł baranek + lakier pod kolor nie opłaca się brać bazy jak dobry lakiernik to nie widać różnicy a i tak progi zawsze są brudne/.

A jak się pytałem w okolicy to ceny 1300-1500 PLN + graty. Cena malowania za 1 element to koszt 300-350 PLN.

Więc albo sprzedaj tak jak stoi albo zrób i jeździj długo bo i tak nikt ci tego już nie zwróci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ggluptasekk    0

misiek1979, bardzo mało zapłaciłeś. Też tak chce :!:<czerwona>

Z tą moją Megi to jakaś katastrofa, blacharz dzwonił dziś i opowiadał że musieli aż do bagażnika wycinać, podobno porobili mi zdjęcia jak to wyglądało. Aż ciekawa jestem, ale jednak jutro nie odbiorę auta, bo się nie wyrobią :-(

Misiek ma rację. Jak już masz wpakować taką kasę to jeździj aż silnik nie da rady. Ja osobiście naprawiłabym. Kupi ją ktoś tylko na części, więc za grosze, a jak ją naprawisz to pojeździsz jeszcze parę latek :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
misiek1979    0

ggluptasekk, wiem że tanio ale gościu powiedział że już drugi raz za tyle nie zrobi i najpierw porządnie sprawdzi bo jako lakiernik z długim stażem patrząc na progi nie widział że są w tak tragicznym stanie. <czerwona>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cichy18    0

Mnie to już czeka lada dzień. Boje się trochę bo nie wiadomo jak za tym całym poszyciem wygląda próg no i oczywiscie kosztów. A u mnie normalnie dziury się w progu robią..;/

 

misiek1979,

 

Napisałem Ci pw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SoundWave    0

Ja mam ten sam problem z blachą, nie będę miał przeglądu bo podłużnice gniją, praktycznie od strony tylnego zawieszenia to już "proszek". Nadkola z tyłu też gniją - rdzawe płaty maja powierzchnię połowy paczki papierosów.

Jeżeli miałbym coś robić to chyba tylko progi (podłużnice?) ale nadkoli już robić nie chcę, szkoda mi pieniędzy wydawać na lanserski look bez rdzy <ok>

W ogóle zastanawiam się czy w to auto pakować jeszcze te 1500-2000 PLNów żeby blacharz zrobił z tego auta przeglądo-odporną maszynę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cichy18    0

Lanserki look? Tutaj nie chodzi o to... Głownie chodzi o Twoje bezpieczeństwo. Ja np. Zamierzam robić progi, błotniki oraz nad szyba wychodzi mi rdza(trzeba będzie szybę wyjąc) Robie to głownie z tego powodu ze tanio kupiłem auto i jak już go dopracuje to przynajmniej będę wiedział czym jeżdżę

Share this post


Link to post
Share on other sites
SoundWave    0

Chodziło mi o rdzę na nadkolach z tyłu. Mam bąble, ale to nie wpływa na bezpieczeństwo - tak mi się przynajmniej wydaje. Szkoda mi 1500,- na blacharkę, malowanie i cieniowanie drzwi.

Progi jak najbardziej warto zrobić jak się autem dalej chce jeździć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cichy18    0

Czyli progi będziesz robił?

 

P.S masz może fotki swoich progów?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SoundWave    0

Nie mam ale wyglądają mniej więcej tak: przy tylnych kołach od spodu dziur wielkości podeszwy męskiego buta, zgnite podłużnice od końca. Po bokach kilka ognisk rdzy wielkości pudełka od zapałek.

Jeżeli będzie ładna pogoda a ma padać teraz kilka dni to zrobię zdjęcia na parkingu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Orfeusz77    0

Ja jak robiłem progi to dałem 200 zł (100 za sztukę) i 400 za robociznę, w tym gratisowo zrobione nadkola, bo tez zachodziło, no i wspawał mi jakieś wzmocnenie z kawałka blachy. Nie lakierowałem, jeżdżę na czarnych, bo nawet mi pasują do listw, więc bez sensu lakierować - może kiedyś..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×