Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Olej cieknie z intercoolera, co robić!!


wojtekm5

Rekomendowane odpowiedzi

Zaciśnij metalowe opaski i sprawdź za jakiś czas czy nadal będzie się sączyć olej jeśli będzie dużo to proponuję zainteresować się turbiną. Odnośnie mojego przedmówcy to mam pytanie czy w twoim samochodzie w IC nie ma w ogóle oleju? bo szczerze nie wierzę, każdy turbodoładowany diesel poprzez turbo puści trochę oleju więc nie przesadzajmy, że od razu turbo do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzięki za podpowiedzi koledzy, mam nadieje że nie będę musiał wymieniac turbo bo to nie mała kasa!! opaski juz dociskałem więc trzeba teraz zacisnąć zęby i iść do dobrego mechanika naprawiać!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie mojego przedmówcy to mam pytanie czy w twoim samochodzie w IC nie ma w ogóle oleju? bo szczerze nie wierzę, każdy turbodoładowany diesel poprzez turbo puści trochę oleju więc nie przesadzajmy, że od razu turbo do regeneracji.

Jest ale nie tyle by kapał, jak oleju w IC jest więcej niż w silniku to nie jest to dobry znak...

zwłaszcza, że kolega piszę, że opaski już dociskał.

 

no dzięki za podpowiedzi koledzy, mam nadieje że nie będę musiał wymieniac turbo bo to nie mała kasa!!

nie przesadzaj, regeneracja turbo 800-1000zł oczywiście zrobiona za wczas a nie po tym jak wirnik się ukręci i poleci dalej.

 

 

Po prostu sugeruje Ci byś zainteresował się stanem turbiny, bo to może być powód oleju w IC... oczywiście nie jedyny bo może być też tak, że poprzedniemu właścicielowi wysrało się turbo i nie wyczyścili IC po awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręć IC oraz rury i ładnie wyczyść. Następnie zamontuj wszystko i węże ściśnij nowymi opaskami. Jeżeli po tej operacji nadal będzie kapał olej wtedy musisz się zacząć szykować na większe wydatki.

Być może autko miało dzwona i później jakiś "Heniek" to wszystko składał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No powiem wam, że rozebrałem IC, wyczyśiłem rurki i założyłem nowe opaski i do tego jeszcze odpowiedni sylikon i póki co nie kapie. Zobaczymy jeszcze jak będzie po większej tracie jak jej trochę wymieszam.

Dzięki za wskazówki, mam nadzieję,że będzie giiiit <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam temat i to co piszą nie którzy koledzy nie wierzę w to co czytam... z ciekawości rozebrałem swoje węże idące do IC i są suche tak samo IC (przebieg 150tyś.), to co napisał kolega

Moim zdaniem jak masz olej w intercoolerze to masz problem z turbiną
popieram tam powinno być sucho i czysto. Dobrze że to wszystko wyczyściłeś, powinieneś jeszcze wykręcić IC i wypłukać wtedy byłby komplet, ale radził bym udać się do jakiegoś konkretnego warsztatu by zlokalizować przyczynę wycieku tego oleju bo jadąc kiedyś możesz ujrzeć w lusterku białą chmurę dymu za sobą i wtedy będzie już za późno....
założyłem nowe opaski i do tego jeszcze odpowiedni sylikon i póki co nie kapie
bo wszystko zbiera się w IC a resztę sobie sam dopowiedz.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!