Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Drżąca kierownica przy wysokiich predkosciach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem drży mi kierownica powyżej 120km/h, dodam ze kola wywazone przy zmianie opon.Jezeli ktos wie co to moze byc proszę o pomoc z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skuti25, mam ten sam problem. Jestem już umówiony z mechanikiem na przegląd całego zawieszenia, wszystkich drążków, końcówek itp. Warto też poszukać w układzie hamulcowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc tak ale ja mam wszystko zrobione drazki koncowki itp nawet lozyska amora i poduszki jutro zostanie tylko stabilizator zrobic dodam ze opony mam nowki no juz sam nie wiem o co chodzi hamulce mi nie tra ani nie blokuja moze to przez ten stabilizator albo zbieznosc zle ustawiona?

Półosie nie strzelaja na zakretach wiec czekam na inne sugestie xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było wielokrotnie.

1) opony - ciśnienie, wyważenie - nawet jak opony są nowe to mogą trochę trzepać póki się nie ułożą. Zawsze można zamienić koła(prawe <-> lewe, tył <->przód)

2) felgi - mogą być krzywe albo zabrudzone np. błotem.

3) hamulce, a właściwie tarcze hamulcowe z tym, że bicie jest odczuwalne przy hamowaniu, nawet lekkim

4) zwieszenie - jedyny objaw drżenia może dawać wybity sworzeń wahacza, we wszystkich innych przypadkach będą stuki i strzelania przy skręcaniu i pokonywaniu nierówności.

5) uszkodzenie elementów układu kierowniczego - również stuki i trzaski, a w przypadku uszkodzenia drążków kierowniczych dochodzi ściąganie w którąś stronę. Podobne objawy daje również brak zbieżności.

Przeniesienie napędu nie ma z tym nic wspólnego.

Chyba tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć, ja ostatnio zmieniałem przekładnie kierowniczą (ciekła i na niej też mogą być luzy, gdzieś się je niweluje, jeśli można) poza tym drążki, końcówki drążków,gumy stabilizatora (są dość słabe), być może luzy na sworzniach od wahaczy (na jednym miałem luz). Po tym wszystkim i geometrii, moja jest jak nowo narodzona, kierownica ani drgnie :). Więc wg mnie warto nawet jeszcze raz posprawdzać zawieszenie, a nóż coś sie przeoczyło - różnie to jest.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!