Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[ MII 1,5 dci 74kW] nie odpala, system szlej


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko było ok, a tu nagle taka kicha, auto nie odpaliło.

 

Wkładam kartę, przyciskam przycisk start i:

- kręci silnikiem, ale nie odpala,

- zwalnia blokadę kierownicy, lampka immo gaśnie

- nie palą sie kontrolki typu SERVICE, STOP, airbag, tempomat, EGR

- pali się tylko kontrolka ładowania,

 

Po próbie odpalenia wyciągam kartę i system zachowuje się jakby ona cały czas "siedziała" w gnieździe, stale przez ponad godzinę:

-pali się kontrolka ładowania,

- można włączyć wycieraczki, kierunkowskazy,

-na czytniku czały czas pokazują sie standardowe komunikaty

-nie można zamknąć auta poprzez kartę,

 

 

Próbowałem zresetować kompa, poprzez odłączenie aku, to nie działa!!

 

Czy ktoś spotkał się z podobnymi objawami?? Gdzie szukac przyczyny?

Auto jest z 2004 roku i dziwi mnie takie zachowanie, do tej pory jeździłem starymi kapciami, ale takie cóś zdarzyło mi się po raz pierwszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po próbie odpalenia wyciągam kartę i system zachowuje się jakby ona cały czas "siedziała" w gnieździe, stale przez ponad godzinę

wcisnij start rez bez karty w czytniku, wylaczysz w ten sposob "zaplon"

 

czy to sie stalo po jakiejs burzy / opadach

w MII spora wada bylo niestety! zalewanie komputera. moze mu sie cos powalilo.

 

probowales druga karte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próbowałem drugą kartę - to samo.

 

Pada czały czas, ale kałuże omijam z daleka.

 

Myślałem, że to aku padł, ale to chyba nie to.

 

A wszystko to stało się jak zaparkowałem na wzniesieniu, dziobem w górę. Ale teraz auto sholowałem do garażu i to samo.

 

W poniedziałek pojadę do mechanika, ale wolałbym wiedzieć coś wcześniej, żeby mnie zbyt dużo nie naciągnął :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[CIACH!]

 

Dzięki za wykład meterologiczny :-D :) ale ja musiałbym przywrócić swoją Megankę do życia 8-) 8-) .

 

To może być kwestia bezpiecznika?? Modułu sterującego ??

 

Gdzie zaglądnąć i co sprawdzać??

 

[ Dodano: 2007-07-07, 15:06 ]

Próbowałem dzisiaj odpalić auto i ......

 

"INJECTION DEFAILTURE" i kontrolka 'STOP" :evil: :evil: :evil:

 

domniemam, że na wtryski poszło powietrze, są suche :cry: :cry:

 

czy to może być wina zapchanego filtra paliwa, wcześniej jak go nie mogłem odpalić żaden komunikat o wtryskach się nie pokazywał.....

 

a i co ważne, nie mogę auta wprowadzić w tryb testowy :roll:

 

uszkodzenie wtrysku wykluczam, :-? to coś z układem zasilania.....

 

FORUMOWICZE :) :) HELP :!::!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie skończyło się paliwo? sprawdź czujnik, miałem dokładnie takie same objawy. ja jeżdżę na nie działającym, bo wolę tankować do połowy niż płacić 900 za pompę paliwa razem z czujnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc sprawa wyglada nastepująca.

Ciśnienie w komorze wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej ma połowe wartości nominalnej :cry: dlaczego :-D :) oring w zaworze pompy do wymiany :-/

 

koszt w ASO - 800 pln

koszt na własną rękę - 18 pln :!::!::!:

 

dzisiaj podejmuję próby reanimiacji :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc finał sprawy dla zainteresowanych na przyszłość :) :)

 

Bo w ASO powiedzieli mi tak: oddaja pompę wtryskową do jakiegoś specjalistycznego zakładu albo wymieniają na nową.....a fura po gwarancji, sprowadzona i 151.000 km na blacie :evil: :evil: :evil: :evil: I tak koszt minimalny to 1700 zł, a maksymalny - Pan tylko przewrócił ślepiami :-/ i to miało oznaczać wszystko.

 

Wymieniłem oring na zaworze pompy wtryskowej - błaha sprawa :) ale auto nie chciało zaskoczyć, więc lekki zaciąg i smiga jak ta lala :) :-D :)

 

Koszt naprawy to 7 zł włacznie w dwoma browcami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Wymieniłem oring na zaworze pompy wtryskowej - błaha sprawa :?: ale auto nie chciało zaskoczyć, więc lekki zaciąg i smiga jak ta lala :?::?: ;)

 

To byl oring regulatora w pompie wtryskowej??

Z tego co wiem, tam sa dwa oringi, to ktory zostal wymieniony??

 

Jaki błąd zgłosił komputer ??

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!