Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam grand scenica 1.9dci i zapala mi się check engine i komputer pokazuje mi że to egr błąd p0487 wymieniłem egr i dalej to samo dodam że kontrolka czasami gaśnie samochód raczej nie słabnie ale zauważyłem że gdzieś przy kolektorze jest lekko przedmuchana uszczelka czy to może być przyczyną tego błędu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dla mnie też EGR brzmi groźnie. Chętnie dowiedziałbym się z fotek (bo nie jestem mechanikiem) co jak rozebrać. Narazie nic się nie dzieje jednakże mam przejechane około 110 kkm i za niedługo zacznie się dziać dlatego chętnie profilaktycznie przeczyściłbym EGR dla świętego spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie w megance kontrolka EKG zapala sie powyżej 120 km/h , jednak nie wiaże sie to z żadnymi innymi objawami , silnik nie przerywa , nie dymi ,cały czas równo pracuje i cały czas ma zapas mocy ... nawet z zapalona kontrolka EKG bez problemu rozbujałem megi do 190 km/h . Nie mam pojecia o co chodzi ... juz jutro jestem umówiony na podłaczenie fury do kompa , moze cos pokaże :-? bo mi juz psycha siada jak sie naczytałem waszych postów i chce wiedziec o co chodzi z tą kontrolką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.