Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam grand scenica 1.9dci i zapala mi się check engine i komputer pokazuje mi że to egr błąd p0487 wymieniłem egr i dalej to samo dodam że kontrolka czasami gaśnie samochód raczej nie słabnie ale zauważyłem że gdzieś przy kolektorze jest lekko przedmuchana uszczelka czy to może być przyczyną tego błędu?

Witaj, czy udało się wyeliminować błąd P0487 ? jeżeli tak to prosze o podpowiedź, Pozdrawiam Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadmienię tylko że moja megi dci ma przejechane 154tyś z czego 25tyś w polsce.

kontrolki service itp nie zapalały się. Zdecydowałem się na czyszczenie dlatego że wydawało mi się ze megi trochę osłabła i zaczęła więcej palić. No i pojawił się olej na "sprężynce".

Jeździła głównie na vervie i shellu, obecnie bp ultimate.

Zastanawiam sie czy zasyfiony egr może być skutkiem np walniętego przepływomierza.

Ma ktoś jakieś doświadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam szukając informacji o zaworze EGR i problemach właśnie z nim znalazłem

 

http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?sh...32589&st=40

 

Kto chce po zdjęciach zobaczy o co chodzi i pytanie czy w Megane II wygląda tak samo kolektor i czy nie wystarczy taka blaszka w kształcie kołnierza założona zamiast EGR czy w tym wypadku spaliny nie będą nieprawidłowo odprowadzane ?

 

Czy jednak można zrobić to blaszką i nie patrzeć co gdzie leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kepa416,w lagunie czy megane 1.9dCi jest tak samo rozwiązane.

Witam szukając informacji o zaworze EGR i problemach właśnie z nim znalazłem
dziwne..znalazłeś czy tylko powieliłeś mój pomysł z innego posta.ŁADNIE TO TAK??? Czyjeś pomysly uważać za swoje ;-)

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=17708...ght=zaw%F3r+egr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708, w Lagunie III są 1.5 dCi ;)

Mi po odłączeniu EGR i jeździe wywaliło kontrolkę SERVICE podłączyłem i nadal sie świeci

Będzie świecić, ale po jakimś czasie prawdopodobnie zgaśnie (40 cykli rozgrzania silnika). Możesz jechać do serwisu żeby Ci wyłączyli EGR, jak kumaty mechanik to powinien to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadmienię tylko że moja megi dci ma przejechane 154tyś z czego 25tyś w polsce.

kontrolki service itp nie zapalały się. Zdecydowałem się na czyszczenie dlatego że wydawało mi się ze megi trochę osłabła i zaczęła więcej palić.

Miałem prawie identyczne objawy, przy tym samym silniku i zbliżonym przebiegu.

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=10430&

Zastanawiam sie czy zasyfiony egr może być skutkiem np walniętego przepływomierza.

Ma ktoś jakieś doświadczenia?

Moim zdaniem to po prostu efekt eksploatacji i specyfika dieseli. Mechanik, który mi to czyścił namawiał mnie na stosowanie "polepszaczy" co jakiś czas, ale na razie na nic takiego się nie zdecydowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!