Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.9 dT f8q po odpaleniu obroty 500


olivier3103

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie kolegów

po odpaleniu auta po nocy auto zawsze ma bardzo niskie obroty.Mianowicie ma 500 i pracuję jakoś nierówno,przerywa i przez pierwszy moment ( ok 30 sek) strasznie klepie.

 

Podejrzewam ze może to ssanie jest uszkodzone?Ewentualnie gdzie one się znajduję?

Dodam ze filtr paliwa jest wymieniony,wtryski po regeneracji i filtr powietrza także nowy,

 

Chyba że pompa wtryskowa jest niewyregulowana, bo sprzedający mówił mi że pompa była zmieniona od nowszego auta (anglika ) i myślę ze tylko ja włożył .Dlatego może potrzebna regulacja.

 

Kto się zna na takowej pompie wtryskowej - Lucasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA pompie masz dwie dzwignie jedna od pedału gazu

Druga od podbicia obrotów

wyaliminuj dzwignie od gazu

zostanie ci od wolnych obrotów

zaciąga ją linka

na końcu linki jest mieszek

do którego wchodzi rórka ta rurka idzie

do elektrozaworu którym steruje ecu

ecu daje napiecie na ten elektrozawór i otwierany jest obieg z pompy podciśnienia czyli zasysa powietrze (taki odkurzacz)

wtedy mieszek ciągnie linke obroty rosną (i to całe pseudo ssanie)

ty musisz tak podłączyć ten bałagan że jak silnik jest zimny dzwignia się przesuneła

 

Gruszka to ta banka na przewodzie paliwa zostaw ją w spokoju

 

[ Dodano: 2011-02-28, 20:32 ]

a ten kąt wtrysku to jak się sprawdza

 

Kąt wtrysku sprawdza się czujnikiem zegarowym jak zanjde instrukcje to zamieszcze

Zapomniałem dodac kąt statyczny(czyli nastałe mechanicznie ustawiony)

 

[ Dodano: 2011-02-28, 20:39 ]

wtryskxps1.jpgwtryskxps2.jpgwtryskxps3.jpgwtryskxps4.jpg

 

[ Dodano: 2011-02-28, 20:47 ]