Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

długość bagnetu oleju 1.4 8v


imple

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. Piszę w imieniu mojego znajomego, który ma problem z bagnetem (pokazuje dosyć spory nadmiar). Pytanie pojawia się więc czy za dużo oleju wlane jest do silnika czy też bagnet jest nie taki jak powinien. Prośba więc do posiadaczy megane 1.4 8v (75 KM) '97. (nie znam się, ale z tego co wyczytałem to chyba E7J): czy mógłby ktoś podać długość samej metalowej części bagnetu ? Ewentualnie czy nie orientuje się czy silniki 1.6e K7M 702 '96 (bagnet metalowy z czarnym uchwytem) oraz podane wcześniej 1.4 miały ten sam bagnet ? Znalazłem na forum tylko długość bagnetu z K7M (ok. 48,3 cm). Po wynikach wyszukiwania wnioskuję też, że dana informacja może się komuś w późniejszym czasie przydać :P . Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

megane 1.4 8v (75 KM) '97
Mam taki sam silnik i ten sam rocznik auta i byłem własnie zmierzyć specjalnie dla ciebie i bagnet ma długość mierzyłem samą długość metalu bez tego co sie bierze w ręce 47,6cm może o jeden wiecej albo i mniej ale to nie robi różnicy;D Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrulo, dziękuje Ci za uprzejmość :P . Gdybyś mieszkał bliżej miałbyś u mnie dobre piwo :P .Jutro zmierze bagnet z silnika K7M i napisze ile ma długości .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie pojawia się więc czy za dużo oleju wlane jest do silnika

czy też bagnet jest nie taki jak powinien

Przecież na zegarze przy włączeniu zapłonu pokazuje przez 30sek. poziom oleju. W ten sposób już będzie wiadomo czy jest ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach