Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl
Sign in to follow this  
marecki

Megane I phI mechanizm ryglowania drzwi- problem z napieci

Recommended Posts

marecki    0

Witajcie:)

zdemontowalem silownik w drzwiach ktory rygluje drzwi po zmierzeniu miernikiem okazalo sie ze dostaje tylko niecale 10V i lekie przytrzymanie palcem juz go blokuje,gdy go podlaczylem prosto pod akumulator na 12V dziala bezzarzutu mocno ciągnie.Wiec pytanie gdzie sie zgubily 2V? sprawdzalem kostke laczącą na drzwiach przy zawiasach ale tam tez pokazuje 10V wiec pewnie na przekazniku ktory podaje prąd. Pytanie moje dla was dzis brzmi:) Gdzie jest ten przekaznik? Jesli to nie on to co moze byc powodem utraty napiecia? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz! :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DrNO    6

moga to byc tez przegnile kable, czasem bywa :/ a to tylko w tych jednych drzwiach? czy wszystkie maja 10V?

Share this post


Link to post
Share on other sites
marecki    0

niedzialaja mi przednie lewe i tylne prawe z tym ze tylne prawe najpierw sie popsuly a po jakims czasie na przednie lewe tez przyszla pora pozostale dzialaja bez zarzutu. Może byc tak jak mowisz ale jesli jest przekaznik i pewnie podaje osobno do kazdych drzwi to najpierw go sprawdzic? dziekuje za szybka odpowiedz:) Pozdrawiam!

 

[ Dodano: 2006-12-25, 02:12 ]

a co do tych 10V to narazie mam sprawdzone jedynie tylne prawe ale jak sprawdzilem silownik na 12V i dzialal jak burza wiec te dwoje drzwi co dzialaja maja prawidlowe napiecie. Przynajmniej ja tak mysle :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×