FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: Zakup Megane II 1.9 DCi - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Zakup Megane II 1.9 DCi

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Maciek. 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 27-lipiec 09
  • Skąd:Gdańsk
  • Auto:Megane II ph I
  • Silnik:1.9 Dci
  • Przebieg (tys.km):165

Napisano 22 czerwiec 2011 - 23:53

Witam
W związku z faktem powiększenia się mojej rodziny, postanowiłem sprzedać moje ukochane Clio i zakupić większe auto (umieszczenie dziecka z fotelikiem na tylnej kanapie 2 drzwiowego Clio to niezapominane przeżycie) i tu siłą przyzwyczajenia do marki zacząłem oglądać Megane II. Znalazłem takie dwa egzemplarze i proszę o opinie ludzi którzy wiedzą co i jak powinno w tych autach wyglądać. Wiem że z samych zdjęć wiele się nie wywnioskuje, ale może ktoś zobaczy coś czego ja nie widzę.
Auto nr 1:
Brak książki przeglądów <piwko>, i niestety tylko jedna karta :notacrook:. Sprzedający zgadza się podjechać do serwisu na sprawdzenie auta.
Gdyby ktoś miał możliwość sprawdzenia numeru VIN w bazie Renault:VF1BMOGO627727454, przy zakupie Clio uratowało mnie to od zakupu przerobionego na osobówkę Van-a z polakierowanym całym nadwoziem, ale niestety forum krc.cn.pl już nie działa i nie mam namiarów na kolegę który to dla mnie sprawdzał.
http://moto.allegro....1675120325.html
Auto nr 2:
http://otomoto.pl/re...-C17479433.html
Tu jeszcze nie dzwoniłem więc wiem tyle co jest napisane w ogłoszeniu.
Proszę o ewentualne rady na co zwrócić szczególną uwagę.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
0

Sprawdź:

Zapleczowo.pl
Hosting www i email


Ogłoszenia motoryzacyjne Renault Megane, Scenic i Fluence


 

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   0cool 

  • PoGromca
  • Grupa: Zasłużeni dla forum
  • Rejestracja: 28-sierpień 10
  • Skąd:SO
  • Auto:SAAB 900NG
  • Silnik:B204L
  • Przebieg (tys.km):rośnie

Napisano 23 czerwiec 2011 - 08:57

OT: a czy przypadkiem stare krc to nie krc.prv.pl ?

Co do sztuki nr. 2: u właściciela już długo stoi, tarcze już chyba całe korodować zaczęły.
Dołączona grafika
Od 10.03.2013 tylko e-papieros :)
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   ZygaM 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 02-czerwiec 10
  • Skąd:Mogielnica
  • Auto:Renault Scenic RX4 i Laguna I
  • Silnik:2.0l 16V F4R 136KM +LPG / 1,8 8V
  • Przebieg (tys.km):150 / 206

Napisano 23 czerwiec 2011 - 09:06

1/ Zdjęcia słabe, nic wyraźnego z nich nie mogę wyłuskać. Może i nie był bity, ale klapka wlewu paliwa coś dziwnie spasowana. Szkoda mu było porobić zdjęć silnika, centralnie przodu i tyłu oraz zegarów.
2/ Droższa o 2400zł od nr 1 i jeszcze chce dopłaty 1700zł za opłaty (dolicz jeszcze 500zł recykling i 270zł na rejestrację z książką wozu). Jakieś kropki białe na zakolach przedniego zderzaka po obu stronach (czyżby wkręty?). Gdzie zaślepki alufelg? Nie widzę tego tempomatu (guziki na kierownicy), widzę za to bardzo zjechane dywaniki (ale to rzecz nabyta), Navi pewnie się wysuwa zza wyświetlacza radia. Ten także boi się bagażnika i silnika.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Maciek. 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 27-lipiec 09
  • Skąd:Gdańsk
  • Auto:Megane II ph I
  • Silnik:1.9 Dci
  • Przebieg (tys.km):165

Napisano 26 czerwiec 2011 - 00:45

Witam
Dziękuje za odpowiedzi, niestety nie miałem czasu odpisać za co najmocniej przepraszam <piwko>. A stare krc to faktycznie obecne krc.prv.pl lub http://forum.klubclio.pl
Wracając do sprawy, auto nr 1 oglądałem dzisiaj osobiście zrobiłem troszkę zdjęć, i mam parę pytań
Czy trzęsący/skaczący silnik na wolnych obrotach to poduszki/a silnika ?
Czy normalne że auto dymi trochę przy przyspieszaniu, bo jak właściciel odjeżdżał to zauważyłem, że po zmianie na dwójkę i dodaniu gazu auto troszkę (nawet troszkę mocno) zakopciło na czarno/szaro
Czy możecie mi powiedzieć czy szpara na łączeniu maski z pasem przednim powinna być tak duża (zdjęcia poniżej)
Ogólnie auto ładne, nie licząc kilku rys na karoseria.
Niestety przednie hamulce do wymiany rant na dobre 1/2 do 3/4 centymetra tarcza cieniutka a klocki ciągną już resztkami sił.
Rozrząd nie wymieniony jak uczciwie przyznał sprzedający, więc do wymiany.
Klima do napełnienia.
Jedna przednia opona huczy niemiłosiernie, a tylne max na jeden sezon, więc zakup kompletu opon i tu pytanie czy rozmiar 225/45 to oryginalny rozmiar w tym aucie ?
Reasumując auto ładne i cały czas się zastanawiam (tu czekam na opinie kolegów z forum) czy dalej ciągnąć temat i negocjować ze sprzedającym, bo za obecną cenę auto totalnie nie opłacalne. Koszt wyżej wymienionych rzeczy do zrobienia na dzień dobry podnosi koszt auta jak wyliczyłem mniej więcej do około 20.000 zł (jak się mylę, proszę mnie poprawić) + rejestracja i opłaty :notacrook:, a za taką kasę to mam już dużo młodsze auto.
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   sKarlosMegane 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 31-maj 11
  • Skąd:zach-pom
  • Auto:Megane 2ph1
  • Silnik:1.5DCI
  • Przebieg (tys.km):301

Napisano 26 czerwiec 2011 - 01:38

Zastanów się tak na logikę teraz , ile musiał zapłacić za te auto handlarz, które było sprowadzone zza granicy i na którym jeszcze musi zarobić ? 15900 za Megana II w dieslu to dla mnie cena po prostu za niska, tym bardziej jeszcze za auto sprowadzone przez kogoś dla zarobku.
Telepanie silnika na wolnych obrotach to w 85% zasługa kulejących wtryskiwaczy. Do tego dymienie na czarno przy zmianie biegów i przyspieszaniu. Średnio dobre to są wiadomości.
Odnośnie szczeliny miedzy maska, to jest ona za duża. Musiała być jakaś przygoda ze zderzakiem. Widac wyraźnie, że jest opadnięty. Mam to samo u siebie, z tym że mój był zaryty w zaspę śniegu, urwał się plastik nadkola i poodpadały spinki z pasa przedniego i jest identycznie opadnięty jak na tych zdj <piwko>
Porównaj sobie nawet z tym czarnym Meganem szczeliny.
Ja bym odpuścił tego i prędzej zainteresował się tym z komisu.
A nie myślałeś nad 1.5 DCI 82 km ? Co prawda będzie wolniejszy, ale pamiętaj, że w 1.9 jest kosztowne koło dwu masowe, turbina Garreta GT1749V o zmiennej geometrii, do której oficjalnie firmy regenerujące nie mają oryginalnych zestawów naprawczych i robią to na jakichś zamiennikach, ogólnie mówiąc to Garretów o zmiennej geometrii nie da się poprawnie zregenerować. No i wtryskiwacze Siemens/Bosh, kosztowna regeneracja. W 1.5 są Delphi, naprawiać je można samemu.
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Maciek. 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 27-lipiec 09
  • Skąd:Gdańsk
  • Auto:Megane II ph I
  • Silnik:1.9 Dci
  • Przebieg (tys.km):165

Napisano 29 czerwiec 2011 - 22:02

Srebrnego sobie odpuściłem, czarny jest ładny ale niestety przebieg na 99% cofnięty pytanie o ile, do tego aut nie może jeździć bo niema rejestracji i tablic więc wizyta w ASO tylko na lawecie a to tylko dodatkowe koszta w i tak nie tanim aucie bo 20.000 to chyba dość dużo za 2003 rok, który dodatkowo stoi już od 2010 roku.
Odpowiadając na twoje pytanie o 1.5 to jak najbardziej zastanawiałem się, ale niestety żadnego sensownego egzemplarza w okolicach nie znalazłem <piwko>, najczęściej mają masakrycznie zaniżone przebiegi a jak już mi się jakiś spodobał to właściciel w żadnym wypadku nie zgadzał się na wizytę w ASO.
Obecnie znalazłem w okolicy ładnego 1.9 i jutro jadę obejrzeć, rocznik 2003 w kraju pół roku, serwisowany do końca za granicą, przebieg po sprawdzeniu wydaje się wiarygodny 122.000 pod koniec 2009 roku i niecałe 170.000 obecnie. Właściciel niema żadnych przeciwwskazań przed wizytą w ASO, dziwi mnie tylko że sprzedaje po pół roku no ale w sumie są różne sytuacje. Jedyny mankament to malowany tylny błotnik i niedziałający central w jednych tylnych drzwiach.
A i na marginesie przepraszam najmocniej, że nie odpisuje na wasze posty w miarę szybko i wygląda jakbym szukał rady, a jak już dostane to olewam i nawet dziękuje nie napisze, ale to nie tak po prostu moja 1,5 miesięczna królewna nie daje mi szansy na zbyt częste przebywanie przy komputerze dłużej niż parę minut :notacrook: stąd problem z napisaniem czegokolwiek.

PS.
No i oczywiście dziękuje serdecznie za pomoc :)
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Elmo 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 13-luty 11
  • Skąd:Wwa
  • Auto:Megane II Grandtour
  • Silnik:1.5 86KM
  • Przebieg (tys.km):96

Napisano 01 lipiec 2011 - 10:15

zobacz tu: autociti.pl, mieli kilka meganek, wiem, że to kawałek, ale mają sprawdzone auta. Kupiłem tam swojego i jeszcze jeden kolega z forum również.

Użytkownik Elmo edytował ten post 01 lipiec 2011 - 10:16

0

Udostępnij ten temat:


Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post
*Brak nowych odpowiedzi Zakup Megane II Zakup - Megane II Gość__* 
  • -1 Odpowiedzi
  • 445 wyświetleń
  • --
  • przez Gość__* 
Zamknięty Instrukcja do megane 1997 rok Forum Ogólne jarek.m2 
  • 8 Odpowiedzi
  • 22333 wyświetleń
Nowe odpowiedzi Megane Clasic RXE 1.6, 16v 2000r. jakie fabr Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I Mistic 
  • 12 Odpowiedzi
  • 10981 wyświetleń

Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting w Polsce :: Hosting z Memcached :: Hosting dla firm :: Hosting dla Wordpress