FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: Megane II 1.5 dci injection defaillante - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

  • 6 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Megane II phI
Megane II 1.5 dci injection defaillante

#-3 Gość_eseli_*

  • Grupa: Gość

Napisano 26 sierpień 2007 - 20:13

Witam
Kupiłem megane II 2003 r. 1.5 dci 80 tyś km. W dniu zakupu auto
sprawdzane było w serwisie renault i na komputerze nic nie znaleziono.
Jednakże po 2 tyg użytkowania "zazwyczaj" przy przyśpieszaniu pojawia się komunikat
injection defaillante / uszkodzenie układu wtrysku ale nie ma straty mocy.
Nie mam problemów z odpalaniem meganki.
Przejrzałem forum ale konkretnego opisu problemu nie znalazłem.
Tankuje v-powera na shellu z nadzieją że problem zniknie. W najbliższych dniach
wymienię filtr paliwa - zobacze jaki odniesie to skutek.
Czy jeżeli winne były by wtryskiwacze - za samochodem unosiłby się dym z rury?
Proszę o opinie .
ps.
Według aso przy 60 tyś wymieniany był czujnik.
Pozdrawiam
0

Sprawdź:

Zapleczowo.pl
Hosting www i email


Ogłoszenia motoryzacyjne Renault Megane, Scenic i Fluence


 

#-2 Użytkownik nie jest zalogowany   ernest 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 30-lipiec 07
  • Skąd:tarnow
  • Silnik:1.5 dci
  • Przebieg (tys.km):50

Napisano 26 sierpień 2007 - 20:51

witam! sprawdz moze przewody paliwowe moze paliwo niedochodzi tak jak powinno jest tam taki oring prawdopodobnie znajduje sie przy pompie paliwowej ja tez mialem ten problem po zmianie wszystko wrocilo do normy ale nie twierdze ze to to filtra paliwa tez moze byc tego przyczyna pozdr
erni
0

#-1 Użytkownik nie jest zalogowany   Ratan1 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 09-kwiecień 07
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:1,5 DCI
  • Przebieg (tys.km):115

Napisano 26 sierpień 2007 - 23:03

Witam.
Wymień filtr paliwa pownno pomóc(po założeniu i odpowietrzeniu pompką odkręć jeszcze korek spustowy aby spóścić syf który zassał ze zbirnika).
Jezeli to nie pomoże to musisz szukać w elektronice.
Pozdrawiam. ;-)
I jeszcze sugeruję zatankowanie normalnego paliwa.(Mój na V-power chodził jak ciągnik.!!
Nie polecam przynajmniej w moim mieście.
0

#0 Użytkownik nie jest zalogowany   GregMegi 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 07-styczeń 08
  • Skąd:Krk
  • Auto:Auto
  • Silnik:1,5 dCi
  • Przebieg (tys.km):160000

Napisano 16 styczeń 2008 - 22:23

Witam,
I jak sie udało rozwiązać problem??


Pozdrawiam
0

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   coolesh 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 13-maj 07
  • Skąd:Warszawa
  • Auto:Laguna III Grandtour
  • Silnik:2.0 dci 130HP
  • Przebieg (tys.km):16

Napisano 16 styczeń 2008 - 22:30

podjedź na komputer to Ci powiedzą co dokładnie sie dzieje. Zgadywanki to nieco wolna metoda rozwiązywania problemu, a dłuższa eksploatacja z uszkodzonym jakimś pozdespołem może doprowadzić do uszkodzenia innych.
pozdrawiam Coolesh
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   GregMegi 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 07-styczeń 08
  • Skąd:Krk
  • Auto:Auto
  • Silnik:1,5 dCi
  • Przebieg (tys.km):160000

Napisano 17 styczeń 2008 - 13:31

Witam,
Samochod byl podpiety pod komupter, komp wykazal blad P0089 - Regulator ciśnienia paliwa, i chodzi o cisnienie. Gdy dodajesz gazu(od 3 biegu pedal prawie w dnie), wyskakuje ten blad.
Na cylindrze 3 i 4 sa wieksze przelewy(czytaj leje) niż na 1,2.
Filtr paliwa zmieniony, swiece zarowe tez wczesniej zmienione.

Pozdrawiam
Greg
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   student4ec1 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 28-czerwiec 07
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:1,5 dci 100KM
  • Przebieg (tys.km):151

Napisano 20 styczeń 2008 - 12:40

GregMegi napisał:

Witam,
Samochod byl podpiety pod komupter, komp wykazal blad P0089 - Regulator ciśnienia paliwa, i chodzi o cisnienie.


Miałem to samo, wymieniłem regulator ciśnienia na pompie wtryskowej i narazie jeźdzę. Koszt 500 zł na samą część.
Przy okazji zrobiłem test przelewów wtrysków, jeden kompletna padolina, przelał 60 ml w ciągu 2 minut, norma podobno jest 20 ml.
Diesel niby klekot i pierdziak, ale duszę ma....
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   GregMegi 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 07-styczeń 08
  • Skąd:Krk
  • Auto:Auto
  • Silnik:1,5 dCi
  • Przebieg (tys.km):160000

Napisano 21 styczeń 2008 - 10:27

Dziekuje za odpowiedz.
Jaki miales obawy jezeli chodzi o autko??
INJECTON FAULT, problem z odpalaniem??
Jaki dokladnie komuniat zglosil komputer(jezeli byl podpiety)??

Pozdrawiam
Greg
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   student4ec1 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 28-czerwiec 07
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:1,5 dci 100KM
  • Przebieg (tys.km):151

Napisano 21 styczeń 2008 - 11:38

Miałem kłopoty z odpaleniem, nie odpalał wcale. Zawieszał się regulator na pompie.
Ja wziełem go na zaciag, to odpalał przez tydzień i pózniej znowu amba.
Co do usterki, to komp pokazywał mi usterkę mechaniczną, serwisową, a kod błędu wskazywał za każdym razem różnie, raz regulator, raz zawór wysokiego ciśnienia na listwie, raz czujnik wałka rozrządu. Ale zawsze wykazywał zbyt niskie ciśnienie, około 120-140 bar, podczas gdy norma to 230 bar.
Diesel niby klekot i pierdziak, ale duszę ma....
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   snap 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 25-marzec 07
  • Skąd:DW
  • Silnik:2.0T
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 21 styczeń 2008 - 11:40

mhh wydaje mi się czy 90% problemów maja użytkownicy 1,5 ?

Tym postem zaczyna sie OT. Proszę nie odbiegać od tematu. - gojgien
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Chiller 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 20-maj 07
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km):107

Napisano 21 styczeń 2008 - 12:22

Faktycznie, tak mogłoby się wydawać. Prostym wytłumaczeniem takiego faktu jest to, że 1,5 jest znacznie bardziej popularne :?:
[you:2f4172f3ad], zapraszam Cię serdecznie do odwiedzenia i skomentowania mojej >GALERII<
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   student4ec1 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 28-czerwiec 07
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:1,5 dci 100KM
  • Przebieg (tys.km):151

Napisano 21 styczeń 2008 - 12:29

zgadza się, a 1,9 składane jest z Delphi czy na Boschu, bo z tego może wynikać sytuacja.
Chciałem regenerować wtryski, regenerują wszystkie, dają też gwarancję, ale Delphi biorą niechętnie i robią bez gwarancji. :-/
Diesel niby klekot i pierdziak, ale duszę ma....
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   GregMegi 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 07-styczeń 08
  • Skąd:Krk
  • Auto:Auto
  • Silnik:1,5 dCi
  • Przebieg (tys.km):160000

Napisano 21 styczeń 2008 - 12:39

student4ec1 napisał:

Chciałem regenerować wtryski, regenerują wszystkie, dają też gwarancję, ale Delphi biorą niechętnie i robią bez gwarancji. :-/


Regeneracja wtryskow 1.5 dCi - gwarancja od 1 - 2 lat - sam nie wiem od czego to zalezy, a cena za jeden wtryskiwacz to 499zl.

Pozdrawiam
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   student4ec1 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 28-czerwiec 07
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:1,5 dci 100KM
  • Przebieg (tys.km):151

Napisano 21 styczeń 2008 - 12:53

OOOO GregMegi - podaj jakiś namiar.
Bo mam info z [ciach]ap-diesel.ltd.pl ale nie dają gwarancji na Delphi wcale.
Diesel niby klekot i pierdziak, ale duszę ma....
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   GregMegi 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 07-styczeń 08
  • Skąd:Krk
  • Auto:Auto
  • Silnik:1,5 dCi
  • Przebieg (tys.km):160000

Napisano 21 styczeń 2008 - 13:12

student4ec1 napisał:

OOOO GregMegi - podaj jakiś namiar.


Prosze, znalazlem na allegro:

http://www.allegro.pl/item300266411_wtrysk...dci_delphi.html

Użytkownik allegro: MOTOMAXIMUS

Pozdrawiam
Grzegorz
0

Udostępnij ten temat:


  • 6 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post
*Brak nowych odpowiedzi Zakup Megane II Zakup - Megane II Gość__* 
  • -1 Odpowiedzi
  • 1497 wyświetleń
  • --
  • przez Gość__* 
Zamknięty Instrukcja do megane 1997 rok Forum Ogólne jarek.m2 
  • 8 Odpowiedzi
  • 23526 wyświetleń
Nowe odpowiedzi Megane Clasic RXE 1.6, 16v 2000r. jakie fabr Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I Mistic 
  • 12 Odpowiedzi
  • 11712 wyświetleń

Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting w Polsce :: Hosting SSD z Memcached :: Symfony2 developer