Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 1.5 dci injection defaillante


Gość eseli

Rekomendowane odpowiedzi

 

Widze, ze juz drozsza regeneracja niz 499zl.

 

Czy ktos mial juz doczynienia z firma :

Użytkownik allegro: DIESEL-SERVICE

http://www.allegro.pl/item308254434_common_rail_krakow.html

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam. mam podobny problem w mojej 1.9dci. Wyskakuje ten sam komunikat ale wtryski nie leja a moc traci po wyswietleniu bledu. Mechanik walczy, wymienil juz 3 regulatory a teraz ma wymienic czujnik cisnienia wtrysku na listwie . Zobacze co z tego wyniknie i dam znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja się podepnę do tematu. auto stało 2 dni dziś ok 10.00 wchodzę przycisk start auto zakręciło, odpaliło i nagle ...STOP, silnik gaśnie i kontrolka silniczka z wiatraczkiem na kompie. ...po wyjęciu karty zamknięciu auta, ponownym odpaleniu auto lekko dłużej zakręciło ale odpaliło i do tej pory nie ma żadnych komunikatów ...zastanawiam się co mogło być tego przyczyna zawór EGR wymieniony na nowy dwa wtryski tez hmmmm jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, U mnie pokazuje się czasami komunikat błąd wtrysku, a dokładniej w tłumaczeniu na nasze defekt wtryśnięcia i świeci się lampka STOP ale po chwili wszystko gaśnie. W czasie jazdy zapala się to co jakieś 400km. Renia nie traci mocy, nie kopci, nie było błędów w komputerze jest normalnie. Ostatnio nie zapaliła na ciepłym silniku(wyświetlił się taki sam komunikat), po podłączeniu do kompa powiedziano mi, że to regulator ciśnienia na pompie!! Mam pytanie czy można dokupić sam regulator, czy wymieniać całą pompę. Koleś, który sprawdzał nie był pewien, więc się wstrzymałem z decyzją. Jest to silnik 1,5 dci z pompą delphi (82KM). proszę o jakieś info co z tym regulatorem, gzie i czy go można gdzieś kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Hej , mam Meganke II 1.5 dci z 2006 roku jakis czas temu wskakiwał i wyskakiwał mi komunikat (sprawdz wtrysk) po czym tracił moc i tak przez 4 dni , wymieniłem filtr paliwa i komunikat znikł . Zrobiłem około 60 km i znów to samo :evil: z tym ze swiecił sie przy zimnym silniku po rozgrzaniu i ponownym uruchomieniu silnika było OK teraz swieci sie bez przerwy , zauwazyłem tez ze jak wciskam tempomat to wyskakuje komunikat( sprawdz tempomat) i ogranicznik predkosci ( sprawdz ogranicznik predkosci) . Jak ktos sie spotkał z podobnym problemem i wie z czym wiaze sie ta usterka to prosze o kontakt .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość pawelolsztyn

witam. podczas jazdy przy dodawaniu gazu pojawia sie komunikat injection defaillante + stop i slychac krotki sygnal dzwiekowy. auto mocy nie traci. natomiast gdy lekko odpuszcze gaz to sie wylacza. na obecnym filtrze paliwa przejechalem 15 tys. km. co moze byc przyczyna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam silnik 1,5, mam problem gdyż silnik nie chodzi równo na biefu jałowym, normalnie przyspiesza, tylko przy gwałtownym wciśnięciu gazu wyskakują 3 kontrolki, Stop, silnik i świece żarowe, jak spuszczę z gazu znikają te kontrolki, mogę jechać naprawdę szybko i nie wyświetli się wcale ten komunikat, ale gdy gwałtownie wcisnę gaz od razu wyskakuje.

Byłem na pierwszym lepszym serwisie i wyskoczył błąd czujnika ciśnienia paliwa, ale nie jestem tego pewien, sam czujnik kosztuje 600 pln, chciałem jeszcze jedno wspomnieć, samochód stał kilka miesięcy zanim kupiłem.

Proszę o odpowiedź.

 

Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu miałem problemy z tym komunikatem i zdarzało się że silnik nie odpalał lub przyduszał się po uruchomieniu. Kupiłem specyfik:

 

http://www.autochemia24.pl/product-pol-206...czy-diesla.html

 

do czyszczenia wtryskiwaczy i na prawdę pomogło, przez jakieś 4000 km był spokój, teraz problem wraca, znowu dolałem czegoś w podobnie tylko niby lepsze firmy STP ale to pomogło już w mniejszym stopniu bo wszystko jest ok poza wyskakującym komunikatem, tak więc nie wiem czy zaleczenia już jest coraz mniej skuteczne czy ten środek jest gorszy od poprzedniego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

pawelolsztyn, moglbyc dac namiar ewentualnie na ta regeneracje? po cenie widzę ze dość tanio. daja gwarancje na Delphi? cos się obawiam ze u mnie bedzie to samo... jakies 2 mies temu mialem przy przyspieszaniu plad INJECTION FAULT + STOP ale po odpuszczeniu gazu zniknęło. bylem na kompie i wyszlo ze cos z cisnieniem na listwie, mechanik stwierdzil ze moze lipny ON. skasowal bledy i kazal jezdzic dalej, w tym tyg pojawilo sie to po raz drugi... tankowany wtedy v-power, teraz verva... trza bylo wziasc 1.9...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego radzę Tobie kup lepiej nowy wtryskiwacz cena 650 zł nie jest już tak bardzo porażająca. Jakiś czas temu problem pojawił się w Clio (siostry) silnik 1,5 dci 82 km, przebieg 280 tys.km. - czyli ten sam silnik co u ciebie.

Oczywiście wtryski poszły na regenerację cena za sztukę 450 zł - przez 5 miesięcy było spoko a potem znowu lipa. Wysyła do gościa, który regenerował i podsumowanie takie było lepsze paliwo zatankować to taka sytuacja nie miałaby miejsca - nie uznał na gwarancji zgłoszonej wady pomimo bogatej korespondencji.

 

Reasumując, siostra zainwestowała w dwa nowe wtryski i wszystko chodzi dobrze... W trakcie rozmowy z pracownikiem nieautoryzowanego serwisu w OL, gdzie naprawiają tylko Renault - regeneracja jest na bardzo krótką metę np. jak chcesz sprzedać auta. W obecnym czasie, kiedy wtryski nie są już takie drogie sprawdź ile padło tobie i kup nowe zobaczysz różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, wtryski powinno się wymienić/regenerować wszystkie, a nie pojedynczo.

Przy wymianie wszystkich 4-ech wtryskiwaczy, koszt się "trochę" zwiększa :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze wyjaśnij mi po co wymieniać wtryskiwacz, który działa prawidłowo ( czytaj nie leje) po co???? chyba po to, aby serwis sobie dorobił. A tak poważnie ludzie, którzy naprawiają sumienie diesle na CR wymieniają tylko wadliwe elementy układu, a nie wszystko na raz. No chyba, że masz 1200 zł na wywalenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polegam na wiedzy znajomych mechaników, jeszcze nigdy się na niej nie "przejechałem".

A tak poważnie ludzie, którzy naprawiają sumienie diesle na CR wymieniają tylko wadliwe elementy układu, a nie wszystko na raz.

To tak jakbyś wymienił trzy świece w benzyniaku, bo czwarta ładnie wygląda. Sumiennie wg mnie, to zrobić raz a dobrze, a nie szczypać się raz, a później znowu płacić za robociznę.

Nie będę się sprzeczał, takie jest moje zdanie, póki co wtryski mam sprawne :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!