Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zawór upustowy blow off


poligraf_2007

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 lata później...

Witam. Mam dokładnie to samo pytanie. Kolega już może założył to do swojej reni? Ktoś z forumowiczów wie, gdzie szukać takiego zaworu? Widzialem do RS2 lub RS3 w cenie 350-400zł. Czy może kupić zawór uniwersalny? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

w instrukcji montażu zaworu z firmy "properfekt" oraz z "forge" zaślepka pod zawór dv jest opcjonalna, a więc nie zaślepiałem dv tylko dołożyłem drugi zawór upustowy może to jest błąd ale "properfekt" odpisał mi, że można zaślepić dv a można dołożyć od nich zawór jako drugi ?, może to jest złe rozwiązanie dlatego napisałem że w lutym zobaczę co wyjdzie na hamowni. Poprawcie mnie jeśli jestem w błędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO jest idiotyzm! Możesz w ten sposób uszkodzić auto. Co za debil napisał Ci że to jest opcjonalne skoro to jest obowiązkowe? Forge sprzedaje zaślepkę jako opcjonalną do zestawu ale przy montażu jest OBOWIĄZKOWA!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No i rozwiązałeś mój dylemat. Szkoda że producent zaworu tego nie pisze :( ,jutro zaślepiam dv bo wszystko w komplecie kupiłem dzięki :)

 

Dodano: 28 mar 2015 - 21:54

Poprawiam dane dotyczące montażu zaworu i demontażu fabrycznego, potrzeba dodatkowo ok 30 minut problem jest tylko z jedną śrubą przy której trzeba się nagimnastykować ale ogólnie wszystko da się zrobić w max. 1,5 godziny .

Edytowane przez siwerson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

To nie ma prawa działać poprawnie... albo jedno albo drugie - nie oba na raz. Ciekawe ile dzięki temu auto ma mocy mniej...

 

Idzie równo z Ferrari F360 więc nie jest tak źle.

 

Co ma tu moc do rzeczy? Po niżej pewnego ciśnienia w ukladzie BOV się nie otwiera, więc w jaki sposób miałby powodować problem w układzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a możecie określić mniej więcej miejsce, gdzie ten zawór DV na turbinie sie znajduje? Gdzie mam go szukać? Bo jak wymienić zawór upustowy już wiem, tylko nie mam wiedzy co do tej zaślepki DV.

 

I drugie pytanie.

Możecie podać kokretny zestaw montażowy do Megane III ph1 1.4 tce?

Na stronie Properfektu jest dedykowany, ale do RS3 i z tego co widzę inaczej się mocuje niebieską rurę.

A tutaj link jaki sposób montażu powinien być wykonany w moim aucie:

 

P.S.

Czy mi się tylko wydaje, czy na filmie z linka zawór upustowy montowany jest właśnie zamiast zaślepki DV?

Pozdrawiam.

Edytowane przez Prettymind
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!