Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie odpala na rezerwie


ilia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

 

Piszę tu po raz pierwszy i od razu chcę powiedzieć, że nie znam się na samochodach dlatego potrzebuję pomocy. Otóż niedawno zakupiłem Scenica I ph II benzyniak, silnik 1.6 16V ze skrzynią automatyczną, przebieg 154000 km, na 140000 wymiana rozrządu na nowiutki. Zauważyłem, że czasami, gdy renia jest na rezerwie paliwa, nie odpala mi za pierwszym razem, dopiero za drugim razem. Nie wiem, czy to wina pompki paliwowej, czy filtru paliwa. Filtru i oleju jeszcze nie wymieniałem. Jak mam więcej paliwa (kontrolka się nie świeci), to odpala bez problemu za pierwszym razem, więc problem występuje tylko przy świecącej się kontrolce informującej o rezerwie. Pytałem się kolegów, co może być powodem tego, ale jeden mówił o filtrze, drugi o pompce, trzeci, że pompka jest za wysoko położona w stosunku do ilości paliwa na rezerwie i dłużej "zasysa". Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. I czy w ogóle to jest jakiś poważny problem, czy to raczej normalne w tym pojeździe. Z góry za pomoc dziękuję. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tak być, że autko lekko krzywo stoi i pompka nie łapie paliwa.

Staraj się NIGDY nie doprowadzać do jazdy na rezerwie a jak czytam to robisz to dość często.

Taka jazda to krótka droga do uszkodzenia pompy paliwa.

Jak jeszcze nie zmieniałeś filtra to też można go już zmienić tym bardziej, że nie wiadomo kiedy był i czy był kiedyś zmieniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Dziś jadę sprawdzić olej i filtry. A co do częstej jazdy n rezerwie to dlatego, bo trochę cienko z kasencją na paliwko;) Zobaczymy, jak będzie po wymianie filtru. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.