Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zapala się kontrolka ABS oraz SERVIS


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam.

U mnie jest dośc podobna sytuacja, zapala się i gaśnie kiedy chce. Czy jade po dziurach czy po prostej drodze.

Zaobserwowalem że podczas gwałtownego hamowania kontrolka abs servis gaśnie. Bolączką jest tez to że w serwisie komputer nie może polączyć się z abs.

 

Może ktoś pomoże bo to moje pierwsze auto i nie mam za bardzo doświadczenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę namiętnie obserwować temat, bo mam podobne, właściwie to identyczne objawy jak przedmówca.

Kontrolka ABS i SERVICE aktywuje się namiętnie bez żadnego powodu, i rownież samoczynnie bez żadnego uprzedzenia gaśnie.

Diagnostyka nie wskazała żadnego błędu. Czujniki ok, kable nie poprzecierane, zieleniny na stykach brak, wtyczki podociskane na maksa.

Troszku straciłem rezon i nie mam już konceptu co może być wrong? :-/

 

Czy zapowietrzone hamulce, mogą być przyczyną niedziałającego ABS? :D

Zaobserwowałem, że przy porannym ruszaniu, pierwsze naciśnięcie hamulca powoduje delikatne, prawie nie odczuwalne wpadnięcie pedału w podłogę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam z tym abs tez mam ten sam problem dziala jak mu sie chce wczoraj jadac po śliskiej nawierzchni chcialem wyprobowac jak dziala abs bo to moje pierwsze auto z takim urzadzeniem i co? okazalo sie ze przednie kola sie zblokowaly a tylne nie fakt kontrolka caly czas sie palila i nie bardzo wim od czego zaczacbo nie mialem z tym do czynienia prosze o pomoc a najlepiej zdjecia gdzie te kabelki ida do kol albo gdzies w komorze silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach