Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co to za zatyczki w podwoziu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Dzisiaj wjeżdżając moją megene II na chodnik tyłem zauważyłem, że odpadła mi zatyczka (zaślepka) z podwozia. Wynalazłem w schematach instrukcji serwisowej to miejsce, ale nie mam pojęcia od czego to jest i czy można bez tego jeździć. Wybaczcie za pewnie błahe pytanie ale jestem totalnym laikiem w tym temacie :)

Z góry dziękuję za pomoc,

 

post-35972-0-84641200-1315477029_thumb.jpg

e: chodzi oczywiście o te zaznaczone na czerwono a nie strzałką ;-)

Edytowane przez rowdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te zaślepki zamykają otwory kontrolne w profilach "podłużnic" wzmacniających nadwozie. Przez te otwory podczas produkcji auta profile są malowane w środku, przez zanurzenie nadwozia w farbie. W eksploatacji przez te otwory można wtrysnąć środek konserwujący. Lepiej włożyć zaślepki z powrotem aby nie dostawała się w zimę sól do środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obejrzałem w moim co jest i co brakuje... więc z lewej i prawej strony za kołami przednimi są te otwory... zaślepki są gumowe, przy prawym kole jest komplet 3 szt., przy lewym są dwie, jednej brakuje... i skąd tu wziąć tą jedną brakującą?? podjadę do ASO, ciekawe, czy mają takie ustrojstwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy sorki za podanie złego adresu, myślałem że mają w swojej ofercie i zaślepki. Poszukajcie więc albo na szrotach wśród powypadkowych aut, lub w małych warsztatach lakierniczych. Może dopasują z innej marki. Chyba, że będą mieli w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach