Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kod immobileizera, aktywacja, działanie, budowa kluczyka


Rekomendowane odpowiedzi

jestem po "przyuczeniu" kluczyka w mojej megi 98r , motor F3R

 

koszt samego kodu 30 pln w aso, za przyuczenie biora 50 pln.

 

Kod 4 cyfrowy posiadam i 2 sprawne kluczyki !!

 

chcieli i mnie przyuczyc ... biorac 50 pln za naprawe kluczyka w sensie lektronicznym, wmawiali mi ze mikrostyk sie rozlatywal..

wybilem im to z glowy pokazujac brak swiezych lutow na plytce w srodku kluczyku - OSZUSCI w Chelmie

BTW - mikrostyk dzial jesli dioda indykacji dziala, a jego koszt w sklepie elektornicznym - 50 gorszy.

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. skoro temat o kluczykach i immo to i ja się dołączę...

Megankę ('97) mam od 2 tygodni... Z samochodem dostałam 2 kluczyki, przy czym jak się później okazało, jeden z nich nie odblokowywał immo. Przy wymianie baterii okazało się, że urwana była dioda od podczerwieni. Naprawione - sprawdzone że podczerwień działa, ale co z tego skoro się prawdopodobnie kluczyk rozprogramował, bo immo nie wyłącza.

Meganka kupiona była w komisie od w sumie już trzeciego właściciela i oczywiście kodu do ręcznego wyłączania immo nikt nie zna.

Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, iż nawet jakbym znała ten kod, zaprogramowanie kluczyka (przynajmniej na chwilę obecną) nie było by możliwe, ponieważ ktoś chyba po przecinał jakieś przewody i po naciśnięciu guzika od centralnego w środku w samochodzie słychać tylko (chyba przy bezpiecznikach) że coś się przełącza, ale zamek centralny nie działa (ani przy wyłączonym silniku, ani przy włączonym).