FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: Cewka zapłonowa - wymiana - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

  • 4 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Megane I phII
Cewka zapłonowa - wymiana

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Sid_pl 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 08-sierpień 07
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:1.6
  • Przebieg (tys.km):100

Napisano 10 wrzesień 2007 - 08:50

Witam.
Strzeliła mi właśnie taka. Tak sądze.. po objawach. :D
Ściągnąłem pokrywę z silnika, i są tam 4 cewki podłączone przewodami.
Ktoś mi może powiedzieć jak tą cewkę wyjąć? Czy ona jest wciśnięta do tej dziury? Wystarczy ją mocno pociągnąć i powinna wyjść? Przypuszczam, że po jej wyjęciu będą widoczne świece.
Aha, silnik to 1.6 16V
Czy może jest tam jakieś zabezpieczenie, które najpierw muszę zdjąć, żeby ją wyjąć.
pozdrawiam,
----
there is no spoon.
0

Sprawdź:

Zapleczowo.pl
Hosting www z dyskami SSD


Szukasz samochodu?
Sprawdź najnowsze oferty sprzedaży


 

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   witek 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 01-czerwiec 07
  • Skąd:łuków
  • Silnik:16.16v
  • Przebieg (tys.km):200000

Napisano 10 wrzesień 2007 - 10:35

Zajżyj do środka tam gdzie wciśnięta jest ta cewka i zobaczysz śrubę.Wykręć ją i pociągnij cewkę do góry, napewno wyjdzie.Wcześniej zdejm kostki z przewodami z cewki.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Sid_pl 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 08-sierpień 07
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:1.6
  • Przebieg (tys.km):100

Napisano 10 wrzesień 2007 - 13:06

Wielkie dzięki. :D

pozdrawiam
----
there is no spoon.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   termistor 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 05-styczeń 08
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:1,4 75KM
  • Przebieg (tys.km):77

Napisano 06 styczeń 2008 - 14:36

A ma ktos moze jakas do tego instrukcje (np w formie jakichs rysunkow :mrgreen:). Juz dwa razy padla oryginalna cewka (Sagem) i stad pomysl wymiany wszystkich. Oczywiscie chodzi mi o Megane II 1,6 16V.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   wojt42 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 09-kwiecień 07
  • Skąd:Warszawa
  • Przebieg (tys.km):50

Napisano 06 styczeń 2008 - 16:02

Jak bedziesz wymieniał to na beru. Teraz nawet renault na takie wymienia.
Z doswiadczenia wiem ze sagem to dziadostwo. Po pol roku juz padaja.
No i radze nie korzystac z serwisow 2X drozej przyklad za jedna cewke 250 gdzie w sklepach sa od 100-120.
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Vivaldi 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 11-luty 07
  • Skąd:Myślenice
  • Auto:obecnie TDI automat
  • Silnik:był Scenic 1,6 16V
  • Przebieg (tys.km):1

Napisano 06 styczeń 2008 - 22:36

polecam jednak dofinansować i zassać japońskie DENSO. Będzie spokój do końca żywota silnika ;-)
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Piok 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 03-kwiecień 07
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K4J 750
  • Przebieg (tys.km):55000

Napisano 07 styczeń 2008 - 12:06

Warto wiedziec: "Podczas demontazu cewek lub przewodow swiecy, koniecznie nałożyć strużke SMARU Z DODATKIEM FLUORU (nr katalogowy 82 00 168 855) o średnicy 2mm na wewnętrzny obwód osłon świec zapłonowych"
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   lepper_pl 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 02-grudzień 07
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Auto:Grand Scenic II
  • Silnik:1.6 16V K7M 734
  • Przebieg (tys.km):212000

Napisano 18 marzec 2008 - 15:09

takie pytanie-jak padnie cewka i muszę dojechać 200km do domu to coś poważnego może stać się z autem? czy dojadę tylko z mniejszą mocą.
pozdrawiam
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Human Resources 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 26-styczeń 07
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:k4m po obróbce głowicy:)
  • Przebieg (tys.km):118

Napisano 18 marzec 2008 - 15:12

świece może przebic, ale niekoniecznie...a tak to dojedziesz
cale życie z RENAULT: było; Laguna I 1,8 8v , L II 1,8 16v, LII 1,9dti, LII 2,2 dci, LII 1,9 dci, jest Megane I 1,6 16v, Laguna III 2,0 16v
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   zdunman 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 30-sierpień 07
  • Skąd:Żyrardów
  • Auto:Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B
  • Silnik:1.6 16V K4MA700 2001\2002r.
  • Przebieg (tys.km):228

Napisano 18 marzec 2008 - 15:26

a niespalone paliwo nie uszkodzi katalizatora ?
PILNIE SZUKAM PRACY. Oracle, bazy danych, SAS, hyperion essbase
Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B 20012002 Hatchback (Uniden PRO 520XL, Sirio ML-145)
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Gora85 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 19-grudzień 07
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Auto:Megane 1 ph2 2001rok
  • Silnik:1.6 16V K4M708 +gaz
  • Przebieg (tys.km):176

Napisano 08 kwiecień 2008 - 18:42

z tego co słyszalem to przy dłuższej jeździe moze sie uszkodzic katalizator , mi padła jedna cewka Sagem :/ teraz czekam na kolejne
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   mariusz_pawelko 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 18-styczeń 08
  • Skąd:polska
  • Silnik:1.4
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 03 maj 2008 - 13:26

wojt42 napisał:

Jak bedziesz wymieniał to na beru. Teraz nawet renault na takie wymienia.
Z doswiadczenia wiem ze sagem to dziadostwo. Po pol roku juz padaja.
No i radze nie korzystac z serwisow 2X drozej przyklad za jedna cewke 250 gdzie w sklepach sa od 100-120.


ja tydzień temu wymieniłem wszystkie cewki na beru i nie ten sam samochód!.
kupiłem je na allegro ponieważ są tam o połowe tańsze niż w sklepach.allegro 80zł a w sklepie zarzyczyli sobie 145zl.
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   martin172 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 25-czerwiec 08
  • Skąd:Zabrze
  • Silnik:1,4
  • Przebieg (tys.km):60000

Napisano 30 październik 2008 - 22:44

Panowie błagam powiedzcie jakie są tego objawy mój mechanik powiedział że ma czas dopiero w przyszłym tygodniu a z autem jest coś nie tak. Pisze check injection.
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   zdunman 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 30-sierpień 07
  • Skąd:Żyrardów
  • Auto:Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B
  • Silnik:1.6 16V K4MA700 2001\2002r.
  • Przebieg (tys.km):228

Napisano 31 październik 2008 - 09:07

martin172, szarpie samochodem, czka, nie ma mocy
PILNIE SZUKAM PRACY. Oracle, bazy danych, SAS, hyperion essbase
Mégane I PHII, 1.6 16V LPG, K4MA700 BA0B 20012002 Hatchback (Uniden PRO 520XL, Sirio ML-145)
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   airbites 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 15-listopad 11
  • Skąd:Poznan
  • Auto:Megane II phII
  • Silnik:1.6 16V
  • Przebieg (tys.km):190

Napisano 01 styczeń 2012 - 16:26

Witam, chciałem wyjąc cewki zapłonowe żeby sprawdzić oporniki jakie mają, ale nie wiem jak wyjąc wtyczki od cewki. W książce pisze żeby wyjąć. Więc trzeba mocno nacisnąć(taki guzik?) i potem wyjąc? Bo szukałem i nie mogłem znaleźć za bardzo...

A druga na jednym cewki przy wtyczki na przewodzie jest zasłonięta rura plastykowa, i na tym rudzie w pobliżu wtyczki do cewki jest pokryte białym(o długości 2 cm) jakby chyba spaliło czy coś podobnego.

Nie wiem jakiej firmy jest ale dodam zdjęcie zapożyczone z neta jak wygląda u mnie bo u mnie jest szare przy wtyczki i wygląda jakby od pół wieku nie był wymieniony:
Dołączona grafika
0

Udostępnij ten temat:


  • 4 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły




Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting w Polsce :: Hosting SSD z Memcached :: Symfony2 developer