Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

automatyczne światła-czy aby napewno?


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki, Pizza :)

Właśnie ta informacja "krótki błysk dziennych podczas uruchamiania silnika" ma dla mnie b. duże znaczenie.

Chodzi o to, że gdy uruchamiasz silnik, żarówki najbardziej w tym momencie dostają po dupie. Nie jestem elektrykiem, ale sądzę, że właśnie przez to żarówki przepalają się szybciej (może zwykłe, marketowe trochę wolniej). Ale dla mnie ważne jest widzieć w nocy maksymalnie dużo na maksymalnie dużej odległości, stąd wydaję kasę na mocniejsze żarówki. Dzienne kupię i nie uważam, by był to krok w kierunku robienia z auta choinki. Dobre dzienne nie wyglądają wieśniacko i robią swoją robotę ("wiejski tuning" mnie nie interesuje).

A ustawienia "auto" czujnika zmierzchu potestuję jak już uzbroję auto w dzienne.

Pozdrawiam i życzę szerokości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji wydaje mi się (ale pewny będę jutro jak będę pamietał sprawdzić :) ) że światła mijania niezaleznie od ustawienia włącznika (auto lub mijania na stałe włącznikiem) w momencie rozruchu silnika nie świecą... ale jak wspomniałem muszę sprawdzić.