Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z prędkosciomierzem w megane I phII.


Rekomendowane odpowiedzi

WItam. Mam problem z prędkościomierzem w mojej megance I phII. Prędkościomierz zawyża mi około o 20%. Czytałem, że może być to wina zmiany kół. Ja nie zmieniałem kół a auto kupiłem już z tą wadą. Czy da sie to jakoś przestawić to w komputerze?? Jak tak to jakim interfejsem ?? Jakieś linki na all... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

clipem można ustawić współczynnik kół, ale zmiana jest, z tego co pamiętam tylko w silnikach 2.0 16V, we wszystkich innych się tego nie zmienia, mimo, że jest możliwość.

 

Przestaw sobie wskazówkę i po sprawie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwość jest, ale szczerze wątpię, żeby ktoś to zrobił. No chyba że masz białe tarcze zegarów w zwykłej meganie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze nie są białe. W megance I phII prędkość bierze ze skrzyni czy czujnika abs?

A w scenicu też są tarcze zegarów jak w megane. Nie tylko białe..

Edytowane przez XXeasyXX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w scenicu wystepowały białe tarcze tylko z silnikiem 2.0 16V, co więcej te sceniki miały koła 16". Nie sądze, żeby zmiana tych ustawień clipem miała jakiś wpływ, kiedyś to sprawdzałem u siebie i różnicy nie zauważyłem.

Jakbyś poczytał na temat usterek prędkościomierzy to byś wyczytał, że prędkość w phII jest brana z czujnika abs, no ale lepiej niech ktoś poda na tacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam.

 

U mnie problem polega na tym że prędkościomierz często nie działa, dopiero po przejechaniu jakiejś drogi nagle wskazówka nagle ruszy do góry i wskazuje prędkość, ale bywa też tak że czasami przez całą droge prędkościomierz wogóle nie działa. Podobnie jest z obrotomierzem.

Problem pojawił się odkąd wyjąłem zegary żeby wskazówki pomalować na czerwono i tak myślę że kabelki w kostce nie łączą dobrze i trzeba ich polutować. Nie jestem najmocniejszy w elektronice i lutowaniu, jakoś przewodzik z tą blaszką w kostce, można wyjąć i zlutować to poza kostką czy cyną trzeba celować w otworek w kostce w którym kabelek łączy się z tą blaszką.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy konektor z wtyczek od zegarów można wyjąć przez odchylenie blokady z tyłu kostki i po prostu ją wysuwasz wcześniej unosząc tę klapkę z numerkami pinów.

Ja też dziś wyjąłem zegary bo żarzyła się kontrolka rezerwy paliwa w trakcie jazdy i po złożeniu okazało się ze obrotomierz i te kontrolki na dole mi nie działają, próbowałem poprawić konektorki w szarej wtyczce ale niestety nie pomogło

Ma ktoś jeszcze jakieś sugestie ? Te kontrolki są jedne z najważniejszych więc jak je wskrzesić ?

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!