Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Samoistne otwieranie/zamykanie zamka


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od razu piszę że jestem laikiem w tej sprawie a nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na podobny problem.

W moim megane odkąd na dworze zrobiło się cieplej lub po deszczu zaczął sam otwierać/zamykać się zamek. Auto stoi na dworze. Nawet jak jade autem to słyszę ze w przekaźnikach czasami chyba coś "tyka" i zamki są otwarte a on dalej je próbuje otworzyć.

Znalazłem przekaźnik, którego jak wyciągnę to problem znika z tym że przestają działać kierunkowskazy i pierwszy "stopień" wycieraczek. Na noc przekaźnik wyciągam ale w dzień, gdy jadę to muszę mieć go włożonego. Ostatnio tak szalał zamek że rozładował mi akumulator gdy byłem na działce i nie wyciągnąłem przekaźnika. Immo jest wyłączone bo poprzedniemu właścicielowi padło wiec je wyłączył na amen.

 

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te przekaźniki (różnego koloru) które są koło lewego kolana pod klapką przynajmniej u mnie są wyciągane. W zestawie są nawet pomarańczowe, plastikowe "szczypce" do wyciągania tych przekaźników. Jutro wrzucę zdjęcie tego przekaźnika to mam nadzieje że to coś pomoże. Jeśli chodzi o centralny zamek to jest oryginalny.

 

Dodano: 10 maj 2012 - 22:09

Znalazłem na stronie forum zdjęcie i u mnie to są któryś z tych dwóch przekaźników brązowych na samym dole. Tak jak napisałem po wyciągnięciu nie ma kierunkowskazu i wycieraczki na pierwszym stopniu nie działają.

 

bezp.jpg

Przypominam, że zgodnie z regulaminem fotki mają się wyświetlać.

Poprawiłem

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie przekaźniki tylko bezpieczniki ale spoko każdy może się pomylić.