Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Recommended Posts

sebak@op.pl    1

Jak w temacie.

Jest jakaś kolejność, trzeba zdemontować podłokietnik i cały tunel środkowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kamiso    0

Pierwsze co musisz zrobić to wyczepić linke z mocowania od ręcznego (nie trzeba zdejmować całego środkowego tunelu, wystarczy zdjąć ten plastik) Druga rzecz to wyczepienie linki z zacisków (najlepiej wjechać nakanał) a ostatni to wyjęcie starej i założenie nowej. Praca tak na 1 godzinke :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebak@op.pl    1

Dzięki!Tak też zrobiłem.

Nie do konca było łatwo bo tunel prawej linki zarósł rdzą co jest o tyle dziwne że lewy jest w super stanie. Napsikałem najpierw obficie WD40 od kabiny aż mocno wyciekło pod spodem, potem białym samrem w spreju. Na nic to bo nowa linka wchodziła na max 5 cm. Mieszałem spiralnym drutem, potem grubszym prętem, jeszcze jakimś wyciorem aż wkońcu z dużym trudem udało się ją przepchnąć. Cholera wie skąd tam tyle tej rdzy narosło ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kamiso    0

Powiem Ci że ja miałem to samo tylko że ja miałem rdze w lewym kanale

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebak@op.pl    1

Jak sobie poradziłeś? Masz jakiś patent?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kamiso    0

no taki że nową linke wpychałem na siłe, do przodu do tyłu i się udało

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomer    4

Witam,

 

Jak wygląda dostęp do wymiany linki ? Czy po odpięciu jej z obydwu stron sama wychodzi czy trzeba jeszcze gdzieś pod samochodem ją odkręcać ? Czy da rade wymienić na podnośniku ?

 

Pozdrawiam,

Tomek

Share this post


Link to post
Share on other sites
caros    0

Czy ktoś wymieniał linki hamulca Megane 2 1.9 dci kombi? Co to za czarna skrzynka do której dochodzą linki? hamulec jest manualny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zbilak    0

Pytanie może i dziwne ale..,

Czy linka hamulca ręcznego to sama linka? ,czy linka z pancerzem

W sprzedaży są takie i takie

Co tak naprawdę kupić do wymiany skoro jedna strona zerwana?

Share this post


Link to post
Share on other sites
aston76    135

Linka z pancerzem. I najlepiej kupić komplet i wymienić całość za jednym zamachem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szabelka    0

Podpinam się pod temat. Zregenerowałem zaciski tylne i chciałem wymienić linki; jedna poszła ok, druga zaklinowała się w prowadnicy. Nie idzie ani w jedną, ani w drugą. Wpsikałem z pół puszki WD ale niestety ani drgnie. Linkę musiałem podwiązać do belki bo dnia zabrakło. Stąd pytanie czy ktoś ma jakiś patent na to? Rozwiązania siłowe i przepychanie ani z jednej, ani z drugiej strony nic nie daje, trzpień zaklinował się gdzieś w połowie prowadnicy... Czy ewentualnie jakbym wymienił całą prowadnicę to ona jest wspawana czy tylko zaklinowana? Da się to wymienić bez spawarki/kątówki?

 

Dodam że chodzi o Meg II/ph1

Edited by Szabelka

Share this post


Link to post
Share on other sites
yogin74    5

Czy w megane III kombi procedura wymiany linki ręcznego jest podobna ? Jest szansa wymienić bez kanału ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×