Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsze co musisz zrobić to wyczepić linke z mocowania od ręcznego (nie trzeba zdejmować całego środkowego tunelu, wystarczy zdjąć ten plastik) Druga rzecz to wyczepienie linki z zacisków (najlepiej wjechać nakanał) a ostatni to wyjęcie starej i założenie nowej. Praca tak na 1 godzinke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!Tak też zrobiłem.

Nie do konca było łatwo bo tunel prawej linki zarósł rdzą co jest o tyle dziwne że lewy jest w super stanie. Napsikałem najpierw obficie WD40 od kabiny aż mocno wyciekło pod spodem, potem białym samrem w spreju. Na nic to bo nowa linka wchodziła na max 5 cm. Mieszałem spiralnym drutem, potem grubszym prętem, jeszcze jakimś wyciorem aż wkońcu z dużym trudem udało się ją przepchnąć. Cholera wie skąd tam tyle tej rdzy narosło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam,

 

Jak wygląda dostęp do wymiany linki ? Czy po odpięciu jej z obydwu stron sama wychodzi czy trzeba jeszcze gdzieś pod samochodem ją odkręcać ? Czy da rade wymienić na podnośniku ?

 

Pozdrawiam,

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 2 tygodnie później...

Pytanie może i dziwne ale..,

Czy linka hamulca ręcznego to sama linka? ,czy linka z pancerzem

W sprzedaży są takie i takie

Co tak naprawdę kupić do wymiany skoro jedna strona zerwana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podpinam się pod temat. Zregenerowałem zaciski tylne i chciałem wymienić linki; jedna poszła ok, druga zaklinowała się w prowadnicy. Nie idzie ani w jedną, ani w drugą. Wpsikałem z pół puszki WD ale niestety ani drgnie. Linkę musiałem podwiązać do belki bo dnia zabrakło. Stąd pytanie czy ktoś ma jakiś patent na to? Rozwiązania siłowe i przepychanie ani z jednej, ani z drugiej strony nic nie daje, trzpień zaklinował się gdzieś w połowie prowadnicy... Czy ewentualnie jakbym wymienił całą prowadnicę to ona jest wspawana czy tylko zaklinowana? Da się to wymienić bez spawarki/kątówki?

 

Dodam że chodzi o Meg II/ph1

 

EDIT: prowadnica jest bez trudu do wyciągnięcia, trzeba się nagimnastykować z tapicerką żeby ją odchylić i dostać się do prowadnic; nie mniej jest to w pełni wykonalne i prowadnice bez trudu wychodzą. Z zaklinowaną linką poradził sobie zwykły łazienkowy odrdzewiacz/odkamieniacz (zostawiłem prowadnicę na noc), potem płukanie w sodzie aby usunąć resztki kwasu, wyskrobanie wewnętrznych nalotów drutem, przepłukanie wd-kiem i dokładne wymazanie smarem + nowe linki.

Edytowane przez Szabelka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!