FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: Zawory - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Scenic I phI
Zawory

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   __Robert__ 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 23-grudzień 06
  • Skąd:Szczecin
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 06 styczeń 2007 - 21:47

Panowie pytanie banalne, nie jestem pewien czy dobrze kumam, otóż powidzcie mi jak wygląda na głowicy przy regulacji zaworów całkowicie otwarty zawór np wylotowy. Proszę o odpowiedx i wyrozumiałość. Dzięki z góry.
Renault Megane Scenic '98 1,6 8V K7M 702 Klima.

Na sprzedaż jest mój Scenic

Pozdrawiam
Robert
0

Sprawdź:

Zapleczowo.pl
Hosting www i email


Ogłoszenia motoryzacyjne Renault Megane, Scenic i Fluence


 

Ostatnie artykuły


#2 Użytkownik nie jest zalogowany   DrNO 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 08-wrzesień 06
  • Skąd:Kraków
  • Auto:MeganeII 1.5dCi SportWay 3d
  • Silnik:K9K722@100,5KM/220,5Nm
  • Przebieg (tys.km):92

Napisano 07 styczeń 2007 - 12:56

jest maksymalnie wsuniety do srodka cylindra, sprezynka jest maksymalnie scisnieta. zawory sie otwieraja w dol, jest to spowodowane prostym faktem, ze gdyby sie uchylaly do gory, na zewnatrz cylindra, to w czasie wybuchu mieszanki zawor przestrzelilby maske :mrgreen:
avatar tymczasowy
nowy: LOADING...
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   __Robert__ 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 23-grudzień 06
  • Skąd:Szczecin
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 07 styczeń 2007 - 23:37

DrNO, dzięki za wyjaśnienie , właśnie tak myślałem, a pytałem dlatego że dzisiaj regulowałem zawory, bardzo łatwo to poszło i szybko. Zaworki wyregulowane.
Renault Megane Scenic '98 1,6 8V K7M 702 Klima.

Na sprzedaż jest mój Scenic

Pozdrawiam
Robert
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   aroslaw 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 22-grudzień 06
  • Skąd:dolnoslaskie
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 02 kwiecień 2007 - 18:31

widze ze takie same silniki wiec pytam :)

czy w 1,6 8v sa hydrauliczne popychacze zaworow ??

bo mi cos tak leciutko klepie

a koles mi powiedzial ze to wlasnie te popychacze
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Lewy 

  • Grupa: Mod Team
  • Rejestracja: 04-wrzesień 06
  • Skąd:Warszawa
  • Auto:MIIphI GT
  • Silnik:2.0 16V
  • Przebieg (tys.km):130

Napisano 02 kwiecień 2007 - 18:41

W 8V nie ma hydraulicznych popychaczy.
Megane II GT 2.0 16V
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
S. Lem
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   aroslaw 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 22-grudzień 06
  • Skąd:dolnoslaskie
  • Przebieg (tys.km):0

Napisano 02 kwiecień 2007 - 19:42

mam nadzieje ze regulacja pomoze :)




duzo roboty przy tym jest ??

calkowity czas z rozebraniem pokrywy ?? bo jeszcze nie mialem okazji rozbierac :)
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   bronius 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 05-listopad 06
  • Skąd:Warszawa
  • Auto:MII, V40 i MX-5
  • Silnik:2x 1.9dci
  • Przebieg (tys.km):1

Napisano 02 kwiecień 2007 - 20:54

zrób to na zimnym silniku np. po całonocnym postoju
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   skrzat1 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 25-wrzesień 07
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:K7M
  • Przebieg (tys.km):160000

Napisano 25 wrzesień 2007 - 10:50

Witam

Czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć na moje pytania.
Posiadam Meganke 1.6 8V z silnikiem K7M.
Jakie powinny byc ustawione luzy na zaworach ssącym i wydechowym dla tego rodzaju silnika? Ja ustawione mam na ssącym 0,20mm a na wydechowym 0,25 mm. Czy te luzy mogą być?
Czy inne luzy ustawia sie jeśli samochód posiada instalacje gazowa i inne jeśli takowej nie ma?
Czy ma znaczenie kolejność regulacji zaworów? Jeśli tak to jaka ona powinna być w moim przypadku?

Pozdrawiam
skrzacik
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   bronius 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 05-listopad 06
  • Skąd:Warszawa
  • Auto:MII, V40 i MX-5
  • Silnik:2x 1.9dci
  • Przebieg (tys.km):1

Napisano 25 wrzesień 2007 - 11:16

powinieneś mieć:
- zawór dolotowy: 0,10 do 0,15 mm
- zawór wylotowy:
- nowy: 0,20 do 0,25 mm
- używany: 0,25 do 0,30 mm

Dołączona grafika

skrzat1 napisał:

Czy inne luzy ustawia sie jeśli samochód posiada instalacje gazowa i inne jeśli takowej nie ma?
nie słyszałem o czymś takim
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   adriano07 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 09-kwiecień 07
  • Skąd:kutno
  • Przebieg (tys.km):180000

Napisano 26 wrzesień 2007 - 16:42

witam
Ja w swojej Renówce kompletnie nie mogę dojść do ładu z zaworami.Mam silnik 1.4 8V z 1996 roku,zawory pracują bardzo głośno, mimo regulacji i ustawiania 0,1 ssący i 0,15 wydech odczuwalny jest spadek mocy a zawory jak grały tak grają.Dodam że porównywałem pracę zaworów z inną Megamką 1,4 i moja jest głośna.Mam już na liczniku prawie 200tyś km.(o ile nie był cofany).Co można jeszcze zrobić w tym temacie?Jest to jedyna rzecz która mnie złości w tym aucie.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   bronius 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 05-listopad 06
  • Skąd:Warszawa
  • Auto:MII, V40 i MX-5
  • Silnik:2x 1.9dci
  • Przebieg (tys.km):1

Napisano 26 wrzesień 2007 - 19:39

adriano07, w twoim silniku powinno być: 0,1 ssący i 0,25 wydechowy
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   adriano07 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 09-kwiecień 07
  • Skąd:kutno
  • Przebieg (tys.km):180000

Napisano 27 wrzesień 2007 - 15:07

zgadza się,luz powinien być 0,1 ssący i 0,25 wydech,ale przy takim ustawieniu mój silnik chodzi jak stary diesel.Ustawiłem więc trochę ciaśniej ssące na ciasne 0,1 a wydechy na 0,15 ale to też nic nie pomogło. :-/ Zauważyłem że na styku zaworu z dźwignią przerwa ta nie jest równa ma 0,25 ale bliżej krawędzi można śmiało włożyć szczelinomierz 0,30,być może są już wyrobione dźwignie zaworów.Szkoda że ta wersja silnika niema hydraulicznej regulacji.[/b]
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   piotrg 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 19-sierpień 08
  • Skąd:Bielawa
  • Auto:Renault Megane Scenic phI
  • Silnik:2000 8V ( 84 kW ) F3R + LPG
  • Przebieg (tys.km):173730

Napisano 06 kwiecień 2009 - 20:23

Witam.Odgrzeje trochę temat.W moim silniku po wymianie rozrządu zaczeło troche popukiwać w okolicach pokrywy zaworów.Mechanik podpowiedział mi że to popychacz hydrauliczny ?!! ktorego mój silnik nie posiada hehehe.Chciałbym się dowiedzieć jaki jest mniej więcej koszt ustawiania zaworów w silniku F3R.Te płytki które są potrzebne trzeba zakupić we wlasnym zakresie czy mechanicy posiadają takie cudeńka.I jeszcze jedno pytanie czy po wymianie rozrządu mogą się ujawniać jakieś luzy na zaworach których wczesniej nie było.
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   SZYLO 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 15-luty 11
  • Skąd:Białogard
  • Auto:Megane Coupe
  • Silnik:1.6 8v 66 kW K7M
  • Przebieg (tys.km):230000

Napisano 04 kwiecień 2011 - 21:31

Szybkie pytanie ! jeżeli zawory dolotowe sa ustawione na 0,15 a wylotowe na 0,25 i nadal stukają to są do wymiany dźwignie zaworowe ? stukają przy ręcznym poruszaniu dźwignią nie wspomne już przy odpalonym silniku <ok>
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   Pawel 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 29-styczeń 08
  • Skąd:Konin
  • Auto:Megane II Grandtour
  • Silnik:1,6 16V
  • Przebieg (tys.km):129

Napisano 04 kwiecień 2011 - 22:41

Mogą być wyrobione dźwigienki.
:)
0

Udostępnij ten temat:


Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post
Nowe odpowiedzi spalone zawory 1.4 benz. spiderman 
  • 9 Odpowiedzi
  • 2877 wyświetleń
Nowe odpowiedzi Zawory i olej 2.0 benz. artom11 
  • 1 odpowiedź
  • 1520 wyświetleń
Nowe odpowiedzi trzaskające zawory w mojej megance 1.4 benz. michal559 
  • 2 Odpowiedzi
  • 1386 wyświetleń

Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting WWW - serwery w Polsce