Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lewy dmucha ciepłym prawy zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukałem i nie znalazłem albo przeoczyłem trochę tego jest. Problem polega na tym gdy włączam klimatyzację i ustawiam nawiew na kieroece i pasażera to prawa strona tj, od strony pasażera dmucha zimniej od lewej strony dzieje się to od połowy auta co to może być nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzony silniczek odpowiadający za zmianę temperatury. Oczywiście masz klimatronik... Tak? Dostęp do silniczka kiepski - od dołu deski rozdzielczej. Odrobinę lepszy jest od strony pasażera (po wyjęciu schowka). Od strony kierowcy jest gorszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja miałem takie objawy jak klima "zdychała" i było mało czynnika, jedż sprawdzić klimę i ewentualnie uzupełnij czynnik. U mnie po uzupełnieniu chłodzenie wracało do normy, ale generalnie miałem przecieki i bez porządnego załatania dziur problem powracał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam szukałem i nie znalazłem albo przeoczyłem trochę tego jest. Problem polega na tym gdy włączam klimatyzację i ustawiam nawiew na kieroece i pasażera to prawa strona tj, od strony pasażera dmucha zimniej od lewej strony dzieje się to od połowy auta co to może być nie mam pojęcia.

 

 

Czy udało się rozwiązać problem bo mam to samo. Klima świeżo nabita, sczelność sprawdzona (18 bar przez 40 minut i wskazówka nie drgnęła), próżnie robił prawie godzinę żeby dobrze osuszyć, wentylator działa, chłodnica czysta, osuszacz nie zamarza. Klima manualna. Dwie lewe kratki dmuchają chłodnym powietrzem a dwie prawe można powiedzieć mroźnym;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam to samo bardzo irytująca sprawa, tez mam wszystko nabite, po pełnym serwisie, prawa strona ładnie chłodzi, a od kierowcy dmucha sporo cieplejsze, jak to ugryżć? co rozebrać? co wyczyścić?, odłączyć akumulator? jakie koszty ewentualne naprawy - jesli ten silniczek by padł? - podobno jak to wina silniczka sterijącego klapkami to słychać jakieś wyraźne pukanie - u mnie tego nie ma :D proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parownik może być zapchany.

 

Całkiem możliwe. Dziś wyjąłem filtr pyłkowy a w zadadzie tylko jego część bo reszty nie było - ktoś ułamał i włożył żeby zatkać dziurę.

Jak się dostać do parownika? Trzeba ściągać całą deskę?

Edytowane przez mark_cnk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałm, a orientujesz się jak jest mocowana deska, gdzie znajdują się wkręty, zatrzaski? Bo na pewno trzeba zdjąć schowek, konsole środkową, pewnie licznik też (ale nie jestem pewien), a co dalej jak jest mocowana deska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Mam taki sam problem, prawa strona dmucha zimnym, a lewa od kierowcy sporo cieplejszym, jak się nazywa dokładnie ten siliniczek sterujący nawiewem na strony auta (numer części)? czy po wyjęciu schowka od strony pasażera będzie do niego dostep? czy jeszcze coś trzeba rozebrać?

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na odpowiednim poziomie, proszę o info od osób, gdzie przyczyną był właśnie ten silniczek sterujący nawiewem na lewą i prawą stronę i udało się komuś ten problem rozwiązać - co rozebrac żeby się do niego dostać, jak się dokładnie nazywa ta część - ewentulnie symbol tego silniczka.

 

pzdr.

 

Dodano: 23 paź 2013 - 22:23

To jest ta część ? :

http://allegro.pl/silniczek-nagrzewnicy-renault-megane-ii-klimatron-i3636578674.html

Czy ta ? :

http://allegro.pl/silnik-klapy-nawiewu-renault-megane-ii-1-5dci-i3600648961.html

Czy jeszcze jest to coś innego?

Będzie to pasować do megane HB 2003r. 1,9DCI 120km?

 

pzdr.

 

Dodano: 24 paź 2013 - 14:35

koledzy - pomoże ktoś?

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Przerabiałem to samo, strona od pasażera chłodziła dobrze a od kierowcy leciało ciepłe powietrze, pomogło nabicie czynnika, odrazu wszystko wrociło do normy :P oczywiscie warto odrazu przed nabiciem sprawdzic szczelnosc układu zeby nie wyrzucic kasy w błoto. pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!